سلام..من دختری 32 ساله هستم.مدت 6 ماه هست با آقایی هم سن خودم آشنا شدم.خانوادش هم ظرف مدت 2 ماه اومدن خواستگاری.تقریبا"همه اخلاق و عقایدمون مثل همه.همدیگرو دوست داریم.اما 2 تا اخلاق بد داره که منو دچار تردید کرده.

1-آدم لجبازیه...یعنی اگه بینمون حرفی پیش بیاد لج میکنه و بهم تلفن هم نمیزنه!!
2-در مورد خواهر های من و شوهرهاشون خیلی حساسه...یه جورایی فکر می کنم حسوده

نمیدونم چیکار کنم.آیا در آینده دچار مشکل می شم باهاش یا نه..
برای حل این 2 تا مشکلش چیکار میتونم انجام بدم؟
وقتی اینطوری لجبازی میکنه بهترین عکس العمل من چی میتونه باشه؟
خواهش میکنم زودتر جوابمو بدین باید زودتر جواب بدم...مرسی