سلام به همگی

فکر می کنم این موضوع خیلی مهمه ...

به نظرتون چه شرایطی مهم هستند ...

من خودم حق طلاق برای خانوم ... حق کار و تحصیل خیلی برام مهمه ... خانومها و آقایون شما چطور ؟

مهریه چطور ؟ چقدر خوبه؟ سکه یا زمین یا ...؟ چیزی که نه خانوم ناراحت شه و نه آقا فکر کنه که مورد ظلم قرار گرفته