با سلام خدمت مدير سايت و دوستان انجمن
بامن پسري 31 ساله هستم كه مدت 4 ماه است از خانمي 28 ساله خواستگاري كرده ام و طي اين مدت با هماهنگي خانواده قرار بر اشنايي بيشتر را گذاشته ايم طي اين مدت ايشان چندين بار به من جواب مثبت داده ولي در زمان جواب نهايي پشيمان شده و از من وقت بيشتري براي فكر كردن خواسته كه من هم موافقت كردم تا جايي كه خانواده هاي دو طرف هم به تنگ امده اند و خواستار جواب مشخص از طرف هر دوي ما شده ان كه ايا به توافق رسيذه ام يا خير از انجا كه از دوستان متاهلم شنيده ام اكثر دختران هنگام جواب دادن ترديد و دودلي دارند ولي ميخواستم از ديدگاه يك روانشناس و مشاور قضيه را موشكافي كنم1- ايا اين ترديد طبيعي است ؟2-حد اين ترديد و پشيماني چقدر است ؟3-ايا اين عدم ثبات در تصميم گيري ممكن است در بخشهاي ديگر زندگي پس از ازدواج نيز وجود داشته باشد ياايشان بعد از ازدواج هم اظهار پشيماني كنند؟ از انجا كه من ظرف 2 روز بايد تصميم نهايي را بگيرم و نسبت به ادامه اين رابطه يا قطع ان به خانوادهايمان جواب بدهم خواهش ميكنم در صورت امكان زودتر جواب مرا بدهيد
لازم به ذكر است ايشان ميگويند كه مرا دوست دارند و براي خود من هم ثابت شده ولي به اذعان خودشان عاشقم نيستند