به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Threaded View

  1. #1
    سرپرست سایت آغازکننده

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    <<< یه روز با دستم حرف می زدم که ...... >>>





    تا حالا با عضوی از بدنتان صحبت کرده اید ؟



    همین زمستان گذشته دچار درد عضله دست چپم شدم از بازو تا مچ ، که در پی گیری پزشکی معلوم شد عصبها به سرما حساس شده .

    یک بار که درد شدید بود و اذیتم می کرد ، شروع کردم با دستم حرف زدن ، نوازشش می کردم و می گفتم می فهمم چقدر اذیت می شی ، می فهمم چی می کشی و.... ماساژ می دادم و قربون صدقه اش می رفتم ، گویی با یه بچه مظلوم از درد کلافه ، حرف می زدم و آرومش می کردم .
    بهش گفتم من چقدر از تو کارای بیخود کشیدم ، چقدر تو رو اذیت کردم ، منو ببخش ، خوب ازت مراقبت نکردم بهت نرسیدم ، کوتاهی کردم ... که باعث شده اینجور اذیت بشی . منو ببخش معذرت میخوام ، دوستت دارم و...

    آنقدر این گفتگو در اوج درد برام شیرین بود و غرقش شده بودم که دیدم کم کم آروم شد و دردش از بین رفت بی مسکن .

    با خو فکر کردم چه تجربه جالبی !!!!

    اصلاً چرا هر از گاهی بی بهانه سراغ اعضاء و جوارح خود نریم ، بهشون سر بزنیم ، حالشونو نپرسیم ؟ و به خاطر کوتاهی ها و تقصیرهایمان از مراقبت و توجه و به راه درست از اونها استفاده کردن عذر خواهی نکنیم ؟ ، واقعاً چه اشکالی داره گاهی این کار رو بکنیم ؟؟؟

    هر عضوی به گردن ما حقوقی داره ، حق این که به موقع و به اندازه به کار بگیریمشون ، حق این که به جا و در جای خود از آنها استفاده کنیم و.... و اگر به راهی و جهتی که نباید آنها را به کار بگیریم ، آیا حق کشی نکرده ایم ؟؟

    این تاپیک را باز کردم که بیایید اینجا با اعضاء خود حرف بزننیم ، ازشون تشکر کنیم ، حتی کاری که با اون عضو انجام داده ایم و مفید بوده را ذکر کنیم ، مثلاً من امروز می گم :
    دست عزیزم ، ممنونم که این مطالب را امروز برام تایپ کردی ، انگشتهای نازنینم براستی اگه شما ها نبودین من چه می کردم ، چقدر حسرت می خوردم که نمیتونم کلمه ای بنویسم ، چقدر خوبه که شمما ها رو دارم ، انگشتهای نازنینم تایپ کنید کلمه ممنـــــــــــــون را که از ته دل بهتون می گم . آری ممنـونتــونم .

    منتظر شما دوستای گلم هستم و سخنان شیرینتان با اعضاء خودتان و از شیرین کاریهاشون گفتن و قدر دانی کردن .

    تنهام نزارید تو این تاپیک .




    .

  2. 10 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (دوشنبه 04 اردیبهشت 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. آیا رفتارهای من درسته؟دلم میخواد محکم قدم بردارم و آرامشم روز به روز عمیقتر بشه
    توسط آخیش در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 38
    آخرين نوشته: جمعه 08 مرداد 95, 01:01
  2. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 18 فروردین 94, 16:38
  3. خواستگارم پس از یک سال و نیم هنوز امروز و فردا میکند
    توسط ahooo1 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: سه شنبه 25 شهریور 93, 10:54
  4. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 تیر 93, 10:16
  5. هنوز شکه هستم...
    توسط شهرزادجون در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 03 اسفند 88, 17:41

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:08 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.