می دونی اینکه میگی مذهبی هستم با مزه است. این مذهبی بودن نیست;) این یعنی شما دستای خانمتو خیلی دوست داری و با توجه به اینکه قبلن هم جایی گفتی که انگشتهای خانمها باعث هوست میشه معلوم میشه خودآگاه یا ناخودآگاه فکر می کنی فامیل هم از دست زدن به خانم شما هوس.ی یا قکر بدی تو سرشون هست. نه برادر من فامیل اونها اینطوری ادب خودشون رو نشون میدند و من به شخصه اگه به کسی دست میدم دارم ابراز ادب می کنم.
شما زن گرفتی عزیز بزرگ شو. مثل بچه ها که می خوان کسی به اسباب بازیشون دست نزنه رفتار نکن. سعی کن به زنت به چشم یک انسان که تو فرهنگ خانوادگیش بدون هیچ قصد بد یا ذهن بیماری داره ابراز ادب و احترام می کنه نگاه کنی نه به چشم یک ادم بیمار که اینطوری می خواد حا.ل کنه . (خدا به دور)
خانمت حق داره آداب معاشرت و فرهنگ خودشو داشته باشه. تو هم حق نداری آزادیهای فردی او رو در روابطش با دیگران زیر سوال ببری.
یاد این مثل قدیمی افتادم که می گه کافر همه را به کیش خود پندارد. کمی منطقی باش و سعی کن آدمها و تفاوتهاشون با خودت رو بپذیری. قرار نیست همه دنیا خودشون رو با تو وفق بدند. زندگی رو به کام خودت و زنت که انقدر دوست داره که به خاطر تو مراعات گناه نکرده رو می کنه تلخ نکن







می دونی اینکه میگی مذهبی هستم با مزه است. این مذهبی بودن نیست;) این یعنی شما دستای خانمتو خیلی دوست داری و با توجه به اینکه قبلن هم جایی گفتی که انگشتهای خانمها باعث هوست میشه معلوم میشه خودآگاه یا ناخودآگاه فکر می کنی فامیل هم از دست زدن به خانم شما هوس.ی یا قکر بدی تو سرشون هست. نه برادر من فامیل اونها اینطوری ادب خودشون رو نشون میدند و من به شخصه اگه به کسی دست میدم دارم ابراز ادب می کنم.
شما زن گرفتی عزیز بزرگ شو. مثل بچه ها که می خوان کسی به اسباب بازیشون دست نزنه رفتار نکن. سعی کن به زنت به چشم یک انسان که تو فرهنگ خانوادگیش بدون هیچ قصد بد یا ذهن بیماری داره ابراز ادب و احترام می کنه نگاه کنی نه به چشم یک ادم بیمار که اینطوری می خواد حا.ل کنه . (خدا به دور)

علاقه مندی ها (Bookmarks)