به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 29

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 فروردین 90 [ 23:14]
    تاریخ عضویت
    1389-4-09
    نوشته ها
    43
    امتیاز
    2,051
    سطح
    27
    Points: 2,051, Level: 27
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 99
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    41

    تشکرشده 41 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: زنم با مردهای فامیل دست میده؟ چیکار کنم؟؟؟

    می دونی اینکه میگی مذهبی هستم با مزه است. این مذهبی بودن نیست;) این یعنی شما دستای خانمتو خیلی دوست داری و با توجه به اینکه قبلن هم جایی گفتی که انگشتهای خانمها باعث هوست میشه معلوم میشه خودآگاه یا ناخودآگاه فکر می کنی فامیل هم از دست زدن به خانم شما هوس.ی یا قکر بدی تو سرشون هست. نه برادر من فامیل اونها اینطوری ادب خودشون رو نشون میدند و من به شخصه اگه به کسی دست میدم دارم ابراز ادب می کنم. شما زن گرفتی عزیز بزرگ شو. مثل بچه ها که می خوان کسی به اسباب بازیشون دست نزنه رفتار نکن. سعی کن به زنت به چشم یک انسان که تو فرهنگ خانوادگیش بدون هیچ قصد بد یا ذهن بیماری داره ابراز ادب و احترام می کنه نگاه کنی نه به چشم یک ادم بیمار که اینطوری می خواد حا.ل کنه . (خدا به دور)
    خانمت حق داره آداب معاشرت و فرهنگ خودشو داشته باشه. تو هم حق نداری آزادیهای فردی او رو در روابطش با دیگران زیر سوال ببری.
    یاد این مثل قدیمی افتادم که می گه کافر همه را به کیش خود پندارد. کمی منطقی باش و سعی کن آدمها و تفاوتهاشون با خودت رو بپذیری. قرار نیست همه دنیا خودشون رو با تو وفق بدند. زندگی رو به کام خودت و زنت که انقدر دوست داره که به خاطر تو مراعات گناه نکرده رو می کنه تلخ نکن

  2. 8 کاربر از پست مفید memul تشکرکرده اند .

    memul (دوشنبه 13 تیر 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. از دست شوهر بی خیالم چیکار کنم؟؟؟
    توسط ققنوس در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 مرداد 93, 12:37
  2. چطوری یه شیرینی ساده درست کنم؟؟؟
    توسط masom در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 شهریور 92, 09:12
  3. آيا قطع رابطه به نفع من است يا به ضررم؟؟؟
    توسط sima3030 در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 دی 89, 08:08
  4. +ازدواج خوب است يا بد؟؟؟
    توسط proud_rose در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 اسفند 88, 23:31

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:04 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.