وای...! سلام خالهچوجا بودی دلمون هزال لاه لفت
خیلی لیلی به لا لای این کامران نذار! از صبح هر چی خودمونو کشتیم نم پس نداد
بابا! اهالی! حوسین پور جه یور مه میسن؟ حوسین پور داهه جل می یب؟ بابا حوسین پور بیر خبر ور!
فرشته مهربان گیان هاید له که یونه؟
اهالی تالار! کامپییتر تان خاموش کنین ایخوایم تالار بشوریم! آو ایره د من کامپیتر!







چوجا بودی دلمون هزال لاه لفت


پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)