نقل قول نوشته اصلی توسط پریماه
من تا بحال دنبال هیچ پسری نرفتمو نخواهم رفت.......و خدمت خانم محترم که گفتن چرا باید بیفتی دنبالش عرض کنم من دنبالش نرفتم و اصلا بهشون ابراز علاقه نکردمو نخواهم کردددددددد..... صحبتای ما تابحال بیشتر در مورد کار بوده....همین.
پریماه جان

عصبی بشی یا نه!حقیقت همینه
محتوای صحبت شما نیست که منظورتونو میرسونه.این پیگیری های شما از ایشون معنی جز این نداره که افتادین دنبالش!
قبول کنین یا نکنین از رفتارتون اینطور برداشت میشه
میتونین از دستم ناراحت بشین اما حقیقت عوض نمیشه.میبینید که همه هم همین برداشت رو از کارای شما کردن چون واقعا اینطوره.
قصد من راهنمایی خواهرانه بود
و بقول غزاله جان گفتنیها گفته شده.فکر نکنم جای مبهمی مونده باشه




"من آنچه شرط بلاغ است با تو می گویم/ تو خواه از سخنم پند گیر خواه ملال"