سلام به همه

من یه مشکل بزرگ دارم که داره باعث مرگ فرسایشی من میشه. متاسفانه همسرم با پدر و برادرش کار میکنه. البته اونا زیر دستش کار میکنن ولی تو رفتار مادرش طوریه که انگار اون صاحب همه چیز هست. مشکل اینه که همسرم هم طرفدار اونهاست و نه تنها از حق خودش دفاع نمیکنه به اونا اجازه هر گونه بی احترامی به من رو هم میده و در مقابل کوچکترین اعتراض من تهدیدم میکنه که نمیذارم دیگه بچه رو ببینی و میدم مامانم بزرگش کنه !!!!!!!!!! بدی اونا از طرفی و بی غیرتی همسرم نسبت به من تا حدی هست که دیگه تحمل ندارم. نا گفته نماند همسرم رفتار دو گانه ای داره و جلوی فامیل خودم به من محبت میکنه ولی تو فامیل خودش کاملا بی اعتناست. به من بگید چه کنم؟

ببخشید دوستان فقط خواستم در مورد اسمم (هوو) یه توضیح بدم.

اولین بار که مادر همسرم با من صحبت کرد به من گفت تو هوو من هستی !!!!!!!!!! و میخوای پسرمو از من بگیری این پیش زمینه ذهنی یه مادره از عروس جوونش . تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل !!!