به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 آبان 89 [ 19:45]
    تاریخ عضویت
    1389-3-19
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    2,057
    سطح
    27
    Points: 2,057, Level: 27
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 93
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 4 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    آیا اشتباهه در نامزدی توقع وفاداری داشت؟

    سلام

    من امروز عضو همدردی شدم
    تاپیکا رو مطالعه کردم
    سوال دارم از متخصصین و نظر(کارشناسی) آقایون که همجنس خودشون رو میشناسن. میخوام این موضوع رو باز کنید.

    من و (میشه گفت) نامزدم سه سال پیش با هم آشنا شدیم.نامزدیمون در حدیه که توی 2 خانواده ( وحتی اقوام) به اسم همیم، هنوز رابطه بین 2 خانواده وجود نداره.ایشون توی شهر دیگه ای تنها زندگی میکنه.خب، رابطه من و ایشون به صورت تلفنی، روزانه، و چند سری که من واسه دیدن او رفتم، اومدن ایشون واسه دیدن من و یه بار اومدن او به خونه ما.
    از روزی که تصمیم به زندگی با هم گرفتیم، مثه خانمش باهاش بودم، با وجود اینکه رابطه دورادور بود خیلی خوب مسائل و مشکلات رو حل و سر میکردیم و... [size=large]الان قراره تا 2 هفته آینده ، بعد امتحانات من، با هم عقد شیم.[/size]
    1 ماه پیش، پیش رامین بودم، توی مدت این 3 سال با هم رابطه جنسی داشتیم، اما بیشتر همراهیش میکردم. رامین با وجود موقعیت کاری وشرایط آزادی که داشت، خودشو به من وفادار میدونست ( میگفت و تاکید میکرد) ، بعد از برگشت از اونجا با توجه به زمان کنار هم بودنمون یه سری بحث پیش اومد و:
    به نظر شما رامین حق داشته از وقتی تصمیم به ازدواج با هم گرفتیم، رابطه جنسی با کسی دیگه داشته باشه؟ چون من که قراره زن او باشم، او رو درک نکردم، و اینکه تعهدی بین ما نبوده، و اینکه او یه مرده و نیاز جنسی برا او معنی دیگه ای داره و من باید میفهمیدم و...به نظر او: به من دروغ نگفته و قبل از تعهد هر کی هر جا بوده مهم نیست.
    من با این موضوع کنار اومدم، اما شاکی ام که دروغ گفته، که باید به من میگفت، یا نمیگفت به من وفاداره.
    اما الان به ازدواج با رامین تردید دارم. میتونم مطمئن باشم بعد از ازدواج چنین مسئله ای پیش نمیاد؟؟؟ دید شما به این مسئله چیه؟

    یه دنیا ممنون که حرفامو خوندید و ببخشید که وقتتونو گرفتم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید sipura تشکرکرده است .

    sipura (دوشنبه 24 خرداد 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. خانواده یا اینترنت؟
    توسط amir_hossein در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 14 تیر 97, 12:43
  2. تنها برم مسافرت؟
    توسط آوای بهشت در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: دوشنبه 15 خرداد 96, 23:51
  3. ازدواج موقت؟
    توسط میلاد68 در انجمن تعدد زوجات، چند همسری، صیغه موقت
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: دوشنبه 15 دی 93, 02:10
  4. چطور میشه با شوهر شوخ یه زندگی نرمال داشت؟
    توسط ساناز1160 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 01 بهمن 91, 00:47

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.