سلام
من قبلا یه تاپیک داشتم:
http://www.hamdardi.net/thread-4629-page-5.html
الان از اون موقع بیشتر از یکسال میگذره و من به طلاق فکر میکنم!!!!!!!
خیلی خسته و داغونم! حس میکنم هیچکسو ندارم. من آدم کم صبری نبودم اما الان دیگه کم آوردم!
تشکرشده 4 در 3 پست
سلام
من قبلا یه تاپیک داشتم:
http://www.hamdardi.net/thread-4629-page-5.html
الان از اون موقع بیشتر از یکسال میگذره و من به طلاق فکر میکنم!!!!!!!
خیلی خسته و داغونم! حس میکنم هیچکسو ندارم. من آدم کم صبری نبودم اما الان دیگه کم آوردم!
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)