سلام
من قبلا یه تاپیک داشتم:
http://www.hamdardi.net/thread-4629-page-5.html
الان از اون موقع بیشتر از یکسال میگذره و من به طلاق فکر میکنم!!!!!!!
خیلی خسته و داغونم! حس میکنم هیچکسو ندارم. من آدم کم صبری نبودم اما الان دیگه کم آوردم!