دلم می خواد به شخصه از خانوم آنی به خاطر تجربیات ارزنده ای که در اختیار دوستمون قرار دادند تشکر کنم، چون فکر می کنم این تجربیات میتونه برای خانوم هایی مثل ما که هنوز بچه ای نداریم و شاید در آینده بخوایم مادر باشیم، موثر باشه و آموزنده! ممنونم از شما![]()
تشکرشده 3,618 در 912 پست
دلم می خواد به شخصه از خانوم آنی به خاطر تجربیات ارزنده ای که در اختیار دوستمون قرار دادند تشکر کنم، چون فکر می کنم این تجربیات میتونه برای خانوم هایی مثل ما که هنوز بچه ای نداریم و شاید در آینده بخوایم مادر باشیم، موثر باشه و آموزنده! ممنونم از شما![]()
del (یکشنبه 02 خرداد 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)