به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 29 خرداد 89 [ 15:39]
    تاریخ عضویت
    1389-2-28
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    2,230
    سطح
    28
    Points: 2,230, Level: 28
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 70
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    57

    تشکرشده 57 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    عشقهای مجازی

    سلام به همه دوستان خوبم راستش در مورد مشکلی که دارم زیاد اینجا دیدم که دوستان مطلب نوشتن و دیگران جواب دادن من سوالمو جور دیگه ای مططرح می کنم و از شما در خواست راهنمایی دارم.چرا توی جامعه ما و بالاخص تهران روابط خانمهای شوهر دار با مردان دیگر زیاد شده و قبح قضیه هم براشون از بین رفته؟ چرا باید مردان ما طوری رفتار کنند که زن بیچاره فقط به خاطر این که به محبتی بیش از اون چیزی که همسرش خرجش می کنه به طرف این کار کشیده بشه؟ و متاسفانه اون قدر گناه لذت بخشه که وقتی اون زن یک بار این کار و کرد و به دهنش مزه کرد حالا دیگه نمی تونه پا روز نفسش بذاره و مدام به سمت این کار می ره با وجودی که به زشتی کارش ایمان داره؟ چجوری باید پا رو نفسش بذاره؟ توکل به خدا و گرم کردن سرش و فکر نکردن به این کارها و فراهم نکردن شرایطی برای انجام دوبارش جدا, دیگه باید چه کنه که نره سمت این کار؟ می دونید وقتی کسی این کار و انجام بده دقیقا شبیه معتادی می شه که دیگه ترک براش سخته و دیگران به جای کمک مدام بهش می گن واییی تو چه کاری کردی و هزارتا تف و لعنت دیگه. بله به قول یه نفر نباید که جایزه داد اما جوابشم این نیست لطا راهنمایی کنید چطور می شه ادمی که نه یک بار بلکه چند بار لذت این گناه به دهنش مزه کرده حالا باید فقط به زندگی خودش با یک مرد اونم مردی که واقعا هیچ ابراز علاقه ای تو کارش نیست دل خوش کنه؟ اصلا چجوری می تونه باور کنه که خدا بخشیدش چجوری می تونه نره به سمت این کارا؟ از همه شما ممنونم

  2. کاربر روبرو از پست مفید yas bano تشکرکرده است .

    yas bano (شنبه 01 خرداد 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. رابطه ی مسموم مجازی با نامزدم
    توسط afraa در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 مرداد 94, 21:42
  2. لجبازی
    توسط miganus در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: دوشنبه 29 فروردین 90, 13:14
  3. لجبازی
    توسط miganus در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 14 فروردین 90, 18:16
  4. دوست مجازی ! احساس مجازی !
    توسط lord.hamed در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 41
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 دی 87, 16:54
  5. عشق یک طرفه و بازی با احساساتم
    توسط hasty در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 30 بهمن 86, 12:45

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:19 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.