نوشته اصلی توسط mahdi_11913
سلام من هم دغدغه ای مشابه دارم. ایا این قائده رعایت شرایط سنی مرد بزرگتر از زن یه قائده مطلقه و تا چه حد باید مورد توجه قرار بگیره و بعنوان مثال شخصی رو میشناسم که دو سال کوچکتر از منه اما با توجه به شناختی که ازش داشتم فکر نمیکردم کوچیکتر باشه. ولی در این مورد تنها ترسی که من دارم اینه که اقایون روزی از ازدواج با خانم بزرگتر از خودشون پشیمون بشن. میشه راهنمایی بفرمایید در این خصوص؟ اختلاف سنی حدود 2 سال کوچیکتر؟ اگر ظاهر تنها مشکل همین باشه









علاقه مندی ها (Bookmarks)