به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 آبان 94 [ 15:10]
    تاریخ عضویت
    1387-8-27
    نوشته ها
    232
    امتیاز
    7,770
    سطح
    59
    Points: 7,770, Level: 59
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 180
    Overall activity: 19.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    527

    تشکرشده 528 در 161 پست

    Rep Power
    41
    Array

    آیا من خودم را خوب شناختم؟

    آیا من خودم را خوب شناختم؟
    سلام به همه دوستان عزیز
    من با توجه به مطالب تالار به این نتیجه رسیدم که اولین قدم شناخت خودم هست. من معمولا خیلی راه به خودم و رفتار هام فکر میکنم. در ادامه خصوصیات خودم را نوشتم همچنین ملاکهای مورد نظر برای انتخاب همسر. دوست دارم اگه بشه شما دوستان بهم کمک کنید تا این شناخت از خودم (و البته از ملاکهام) دقیقتر بشه. البته لیستم فعلا هیچ ناظمی نداره.
    من کیستم؟
    فردی 30 ساله در حال تحصیل در مقطع دکتری و دارای خصوصیات زیر:
    • صبور
    • منظم(در حد اعتدال)
    • نسبتا باهوش(چه هوش اجتماعی چه هوش ریاضی)
    • تحصیل کرده
    • از خانواده ای فرهنگی و تحصیل کرده
    • دارای استقلال مالی و فکری
    • توانایی اداره زندگی شخصی(حدود 2.5 سال است که مستقل زندگی میکنم)
    • توانایی ارتباط با افراد مختلف (سازگاری) (زندگی در خوابگاه، دانشگاه، محیط کار)
    • مسئولیت پذیری
    • اهل منطق و استدلال
    • خیلی نمی توان احساساتم را براحتی ابراز کنم
    • خیلی درصدد عوض کردن دیگران نیستم و چنانچه نتوانم با کسی(بخصوص اگر دور باشد) کنار بیایم راهم را جدا میکنم.
    • خیلی زود با افراد قاطی نمی شوم و زود ارتباط برقرار نمی کنم. اما در درازمدت ارتباطم با همه براساس احترام متقابل هست.
    • نسبتا شوخ طبع هستم.
    • به نظر خودم اخلاقم خوب هست
    • معمولا خنده رو هستم
    • دوست ندارم دیگران راجع به کارهام اظهار نظر کنند (منظورم با نگاه تحقیر یا تمسخر هست)
    • زیاد مشورت میکنم
    • زود تصمیم نمی گیرم برای هر تصمیمی باید همه جوانب کار را بسنجم.
    • بعضی مواقع حساس و زودرنج هستم.


    معیارهای همسر دلخواهم:
    • فرد مهربان و خوش اخلاقی و صبوری باشد
    • مشوق و دلگرم کننده باشد
    • با کمی و کاستی های من کنار بیاید و نخواهد من را با دیگران مقایسه کند و سرکوفت بزند
    • سطح فرهنگی و مادی خانواده ها منتاسب باشد
    • دختر باهوش و زبلی باشد(من نخواهم همه چیز را ده مرتبه توضیح بدهم)
    • کدبانو و منظم باشد
    • اهل ولخرجی و چشم و همچشمی نباشد
    • رازدار باشد(مسائل خصوصی و نیمه خصوصی خانه را برای دیگران نقل نکند)
    • از نظر مذهبی متعادل باشد(حجاب داشته باشد اما مذهب را درک کرده باشد نه تقلید کورکورانه)
    • آدم اجتماعی و خوش سر و زبانی باشد(اما در حد اعتدال)
    • تحصیل کرده باشد
    • فهمیده باشد(بداند هر چیزی چه جایی دارد)
    • مسئولیت پذیر باشد و فهمیده باشد ازدواج یعنی قبول یک مسئولیت
    • مادی گرا نباشد و همه چیز را مادی نبیند
    • توقعات مادیش بیش از توان من نباشد
    • اهل عرفان و ادبیات باشد
    • زود رنج نباشد
    • اهل فکر و منطق باشد
    • استقلال فکری و تصمیم گیری داشته باشد
    • توانائی حل مشکلات و اختلاف داشته باشد
    • اهل گفتگو باشد نه قهر و اخم و ...

  2. کاربر روبرو از پست مفید سید1387 تشکرکرده است .

    سید1387 (چهارشنبه 22 اردیبهشت 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:07 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.