سلام
به نظر شما چقدر زمان لازم است كه دو نفر همديگه رو براي انتخاب يه زندگي مشترك بشناسند؟ اين ارتباط بايد در چه حد باشه؟ در حد تلفن و يا حضوري بايد همديگه رو ببينن؟
رابطه دو نفر كه حدود 5 ماهه كه با هم هستند ولي پسره به دختره ميگه هنوز تو رو نشناختم؟ ميگه آدم عجيبي هستي. ميگه زمان بيشتري لازم دارم كه بشناسمت.
دختره ميگه اگه تو اين مدت برام خواستگار اومد چي؟
پسره هم ميگه ازدواج كن و فكر كن تو زندگيت نبودم. ولي اگه جوابت به خواستگارت منفي هست به من فرصت شناخت بيشتري رو بده؟
از طرفي دختره پسره رو هم دوست داره. پسره هم دوسش داره ولي ميگه هنوز نشناختمت. ميگه ميشه با 2 ماه هر كسي رو شناخت ولي تو تو ادم عجيبي هستي با اينكه اين همه مدت با هم هستيم ولي هنوز نشناختمت. در ضمن رابطه اين دو نفر فقط در حد تلفن و حرف زدنه.به نظر شما منظور پسره چيه؟ آيا اون دختره را براي ازدواج ميخاد؟ آيا واقعا" فرصت بيشتري براي شناخت لازم داره؟ كمكم كنييد. سر دوراهي عجيبي موندم راهنماييم كنيد. ممنون







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)