میخوام استارت یک تاپیک غمناک رو بزنم
هرچه میخواهد دل تنگت بگو:
اولش خودم شروع میکنم:
کاش میشد پاک بودیم و هیچ کسی نتونه ما رو از هم جدا کنه[/i]
تشکرشده 5 در 5 پست
میخوام استارت یک تاپیک غمناک رو بزنم
هرچه میخواهد دل تنگت بگو:
اولش خودم شروع میکنم:
کاش میشد پاک بودیم و هیچ کسی نتونه ما رو از هم جدا کنه[/i]
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)