میخوام استارت یک تاپیک غمناک رو بزنم
هرچه میخواهد دل تنگت بگو:
اولش خودم شروع میکنم:
کاش میشد پاک بودیم و هیچ کسی نتونه ما رو از هم جدا کنه[/i]