با سلام به همه عزيزان..
واقعا فقط بايد بگم اين انجمن فوق العاده است.
ماشاالله از يه سازمان مشاوره حضوري ازدواج خيلي بهتره..متشكرم.
لطفا كمك كنيد كه من چكار كنم:
19 و خورده اي سالمه و تو مقطع كارداني رشته حقوقم.
از دختري خوشم مياد كه ميشه دختر عموي دختر خالم.تا چند وقت پيش ميخواستم بهش بگم درخواست ازدواج را ولي فكر كردم و متوجه شدم كه خيلي سنم براي ازدواج پايينه.
تو اين روزها دوباره وسوسه شدم بهش بگم چون:
1-سربازي معافم
2-درسم رو ادامه ميدم تا 3 يا 4 سال ديگه و با هم عقد كنيم كه خيلي اميدوار نيستم ايشون حداقل 2 سال منتظر باشه و عقد كنه.(به نظر شما ميشه با هم تو اين زمان عقد كنيم و بعد كه درسم تمام شد ازدواج كنيم؟)
3-مشكلي از بابت خانه هم نيست..خانه براي اينده ام داريم ميسازيم و تا 5 ماه ديگه تكميل ميشه.
و مهمترين و وحشتناكترين مرحله درخواست ازدواج هست..
چطوري بگم؟
1-به خدش بگم و چي بگم؟
2-به دختر خالم بگم و اونم پيغام بهش برسونه؟
نتايج و عواقبش چيه ؟
1-برادرش نياد با من دعوا كنه و به هم بخوره اين ازدواج؟
ديگه چيزي يادم نيست..دستم به دامنتان...كمك.....كمك........
به دختر خالم بگم يا خودم بهش بگم؟
البته اينم بگم كه وقتي منو ميبينه احوالپرسي خيلي گرم و پرانرژي با من ميكنه و حتي تو خيابان هم منو ميبينه ميخنده و خوش اخلاق هست و سلامم ميكنه و ....
متشكرم..








علاقه مندی ها (Bookmarks)