[/b][b]سلام.من تا چند روز دیگه میخوام باکسی که نزدیک به 2 ساله دوستش دارم صحبت کنم.از شما میخوام که چند تا جمله باحال یادم بدید.نمیخوام زیاد عاشقونه باشه میخوام معدبانه باشه چون اولین برخورده.میخوام یه جوری باشه که به دلش بشینه.دمتون گرم.
![]()
تشکرشده 5 در 5 پست
[/b][b]سلام.من تا چند روز دیگه میخوام باکسی که نزدیک به 2 ساله دوستش دارم صحبت کنم.از شما میخوام که چند تا جمله باحال یادم بدید.نمیخوام زیاد عاشقونه باشه میخوام معدبانه باشه چون اولین برخورده.میخوام یه جوری باشه که به دلش بشینه.دمتون گرم.
![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)