[/b][b]سلام.من تا چند روز دیگه میخوام باکسی که نزدیک به 2 ساله دوستش دارم صحبت کنم.از شما میخوام که چند تا جمله باحال یادم بدید.نمیخوام زیاد عاشقونه باشه میخوام معدبانه باشه چون اولین برخورده.میخوام یه جوری باشه که به دلش بشینه.دمتون گرم.