سلام به همه دوستان
من واقعا نمی دونم باید چه کاری انجام بدم چون شوهر من با برادرم مشکل داره همیشه توی 1.7 ماهی که زندگی کردیم با وجود سکوت من اون مدام برای چیزهای کوچکی که پیش می یاد مدام تهانه میگیره حتی خیلی وقتها بهش گفتم که مشکلی که تو با برادرم داری به خودتون مربوطه اما خدا می دونه روزی نیست که از رفتارش شکایت نکنه هر راهی که به فکرتون برسه امتحان کردم بهش محبت کردم، قهر کردم، گریه کردم براش هدیه های جور واجور خریدم و غافلگیرش کردم اما هر دفعه با یک موضوع جدید که البته خودش پیدا می کنه دوباره بهانه گیری رو شروع می کنه دیگه خسته شدم دیگه تحمل غرغر شو ندارم عصبی و خسته شدم من هم مثل خیلی از خانمها سرکار میرم وقتی می یام خونه با وجود خستگی به خودم و مادرش( چون با ما زندگی میکنن) می رسم اما دیگه تحمل ندارم..... لطفا کمکم کنید[/b][color=#000[/b][/color]0FF][b]








علاقه مندی ها (Bookmarks)