امروز بازی استقلال با
ذرت کاران پارس آباده
اگه اس اس ها تلاش کنند و جوانمردانه بازی کنن به احتمال ضعیف برنده بازی خواهند بود
پی نوشت : پارس آباد می تونه از توابع مغان باشه که اون نیز از توابع آذربایجانه![]()
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
امروز بازی استقلال با
ذرت کاران پارس آباده
اگه اس اس ها تلاش کنند و جوانمردانه بازی کنن به احتمال ضعیف برنده بازی خواهند بود
پی نوشت : پارس آباد می تونه از توابع مغان باشه که اون نیز از توابع آذربایجانه![]()
baby (دوشنبه 19 بهمن 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)