به نظر شما اون دخترایی که با متانت منتظر یه ازدواج خوب هستن و معیاراشون هم معقولانه است و هیچ کس حتی به سمتشون هم نمیرن که با هم اشنا بشن (چه برسه به خواستگاری)چیکارباید بکنن؟
مشکل کجاست؟