به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 19 , از مجموع 19

موضوع: +رفتار عجيب

  1. #11
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: رفتار عجيب

    با تشکر از نقاب عزیز که هدف سئوالات را بیان کردند .

    بنده هم در تکمیل می گویم برادر خوبم ، شما راهنمایی می خواهید و ما هم دوست داریم شما را نه سطحی بلکه عمیق و درست راهنمایی کنیم ، و این هم نیاز به هر چه روشنتر دیدن وضعیت است ، از این رو سئوالاتی می شود .شما هم عجله نکنید . وقتی یک سال صبر کردید تا با این خانم وارد گفتگو شوید ، نشون دهنده اینه که قدرت به کار گیری مهارت صبر رو به خوبی دارا هستی ، پس برای گرفتن راهنمایی درست هم این مهارت را با همان قوت به کار بگیرید که نتیجه اش یک تصمیم عاقلانه است .

    حالا امیدوارم به این سئوال هم پاسخ دهید که :

    آیا در هنگام تماس به وی گفتید که به قصد ازدواج می خواهید با وی صحبت کنید ؟

    و این که می خواهید بیشتر وی را بشناسید و ایشان هم شما را بشناسند ؟

    ایشان دلیل انصرافشان از ادامه صحبت با شما را فقط این که این کارا خوب نیست عنوان کردند ؟ مگر شما چی گفته بودید که ایشان خوب ندیده ادامه پیدا کنه ؟

  2. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 آذر 88 [ 14:28]
    تاریخ عضویت
    1388-9-08
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    2,448
    سطح
    29
    Points: 2,448, Level: 29
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: رفتار عجيب

    ممنونم از دوستان .
    شما درست مي گيد من شك و ترديد دارم ولي فكر كنم اين هم طبيعي باشه . من نسبت به شناختي كه از اون خانوم دارم مطمئن نيستم چون فقط اونو تو دانشگاه مي بينم و نمي دونم تو زندگيش چه جوريه و فكر مي كنم راه شناخت بيشتر همون ارتباط بيشتر با ايشون باشه . اگه بد مي گم بهم بگيد .
    من وقتي با ايشون تماس گرفتم كلمه ي ازدواج رو نگفتم ولي بهشون فهموندم كه قصد من دوستي معمولي نيست و هدفم ازدواجه البته راستش خجالت مي كشم در صحبت باهاش كلمه ازدواج رو به كار ببرم .
    بله من مي خوام ايشونو بيشتر بشناسم .
    در مورد سوال سوم هيچ جوابي ندارم . دفعه اولي كه صحبت كرديم معلوم بود ايشون بار اولشونه و من هم همين طور به همون خاطر درست و حسابي نتونستيم صحبت كنيم . البته اينو هم بگم كه من شمارشونو نگرفتم و خودشون شمارشونو به من دادن يعني من نگفتم شمارتونو به من بدين خودشون با ميل خودشون دادن . من قبلا بهشون گفته بودم كه اين مساله باعث شده نتونم خوب درس بخونم و دفعه دومي كه تماس گرفتم اين مساله رو پيش كشيدن و گفتن كه من نمي خوام واسه درس خوندن شما مشكلي ايجاد بشه و به همون خاطر بهتره مثل روز اول فقط با هم همكلاس باشيم منم فكر كردم منصرف شدن و ازشون پرسيدم كه از نظر شما قضييه تموم شده كه ايشون گفتن نه من هيچ مشكلي در شما نمي بينم و گفتن من شمارمو دادم تا اين قضييه فعلا حل بشه . من خودم فكر مي كنم ايشون اين قضييه رو با ديگران در ميون گذاشته و اونا بهش گفتن كه اين كارو بكنه . چه مي دونم شايد واسه اين كه زود نرم شده و من بايد يكم اصرار بكنم . ولي نكته جالب اينه كه روز اول اصلا هيچي نگفتن و حتي قبول هم كردن كه من باهاشون بازم تماس بگيرم البته دفعه دوم تماسم فرداي تماس روز اولم بود شايد اينم دخيل بوده . بعد اين قضييه يه ماه بهش نه زنگ زدم و نه پيام اما اين اواخر بهش پيام زدم كه اونم جواب داد .
    لطفا در اين مورد هم راهنمايي كنيد كه : از رفتار دوستاش مطمئنم که جریان رو به دوستاش گفته . حالا به نظر شما این طبیعیه و همه دخترا این طورین ؟؟؟

  3. #13
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: رفتار عجيب

    در مورد این که به دوستانش گفته باشه ، به احتمال زیاد گفته ، چون طبیعیه اونم در این سن و سال و تو جو تحصیل و... به خصوص این که خواسته باشه مشورت کنه .

    شما بهتره جدی باشید و احساسات منتقل نکنید و از احساسات هم با ایشون صحبت نکنید . و به ایشون اطلاع دهید قصدتون ازدواجه اما نیاز به شناخت برای فهمیدن این که معیارها با هم هماهنگ است یا خیر رو دارید .

    بهترین راه برای هر دوی شما جهت شناخت اینه که خانواده ها رو یا یه بزرگتر عاقل و با احساس مسئولیت از خانواده هاتون را در جریان گذاشته و زیر نظر و با مشورت برای شناخت بیشتر با هم صحبت کنید . ( شما حتماً به ایشان پیشنهاد دهید که کسی از خانواده اش با این شرایطی که گفته شد در جریان و ناظر و راهنمایش باشد )

    بدون این روند بخصوص در سن شما قطعاً کار به روابط احساسی و تبعات منفی آن که نمونه هاش در این تالار فراوان مطرح شده خواهد کشید و توصیه نمی شود .

    این سخن را آویزه گوش کنید :

    انتخاب عاقلانه ، زندگی عاشقانه .

    پس احساسات در این مرحله ( تا قبل از تعهد رسمی ) ممنوع

  4. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 آذر 88 [ 14:28]
    تاریخ عضویت
    1388-9-08
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    2,448
    سطح
    29
    Points: 2,448, Level: 29
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: رفتار عجيب

    سلام دوستان .
    به اين ميگن يه راهنمايي عالي . خيلي خيلي ممنون .
    فقط حالا يه مشكل مونده و اونم اينه كه من الان بايد چيكار كنم ؟ يعني اون كه گفته بهم زنگ نزن من حالا بهش زنگ بزنم اس ام اس بزنم يا چيكار كنم ؟ البته در مورد اين جريان تو تاپيك كامل توضيح دادم كه چه اتفاقايي افتاده .
    سعي هم مي كنم تا اين جريانو با يكي از اعضاي خانواده در ميون بذارم .

  5. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 آذر 88 [ 14:28]
    تاریخ عضویت
    1388-9-08
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    2,448
    سطح
    29
    Points: 2,448, Level: 29
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: رفتار عجيب

    کسی چیزی نمی گه ؟؟

  6. #16
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: رفتار عجيب

    دوست عریز

    با یه واسطه به ایشان اطلاع دهید قصدتون چیه و بگید که مایلید ایشون خانواده اش یا یکی از اعضاء خانواده اش ( اختصاصاً مادرش ) را در جریان گذاشته و از اونها اجازه بگیرد و با راهنمائیشان با شما وارد صحبت و گفتگو و کلاً مراحل شناخت شود ، تأکید کنید که می خواهید خانواده اش از جریان مطلع باشند . و به ایشان اختیار بدهید تصمیم بگیرند ، به واسطه بگید به ایشان بگویند شما نمی خواهید تحمیل کنید به ایشان ، فقط وی را در این حد که زیر نظر گرفته اید پسندیده اید برای زندگی اما نیاز می بینید که هم شما بیشتر ایشون رو بشناسید هم ایشون هم حق دارند شما را بشناسند که اگر معیارها مطابق شناخت به دست آمده و به دور از احساسات هماهنگ بود که به خانواده ها اعلام کنید و وارد فاز رسمی شدن بشوید اگر نه هم که چون از احساسات دوری کرده اید به راحتی می توانید برای هم آرزوی خوشبختی کرده جدا شوید . اگر ایشون پاسخ منفی داد و نپذیرفت که شما حق ندارید اصرار کنید و لازمه که از فکرش خارج شوید .

    لازمه شما هدفتون رو روشن بیان کید و بر دوری از احساسات و اطلاع خانواده از ارتباط شما به منظور شناخت را تأکید کنید .

  7. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 آذر 88 [ 14:28]
    تاریخ عضویت
    1388-9-08
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    2,448
    سطح
    29
    Points: 2,448, Level: 29
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    از وابستگی می ترسه یا؟؟؟؟؟

    سلام خدمت دوستان.
    در تاپیک قبلیم توضیحاتی بهتون داده بودم اما جدیدا به مشکلی بر خوردم که برای حلش از شما دوستان کمک می خوام .
    من از یه خانومی شمارشونو به منظور آشنایی بیشتر برای ازدواج گرفتم یعنی خودشون شمارشونو به من دادن تا بیشتر صحبت کنیم و من هم باهاشون یکبار تماس گرفتم اما دفعه ی دوم که تماس گرفتم بهم گفتن دیگه با من تماس نگیر و بهم هم اس ام اس نزن چون این رابطه دوستی نیست و فقط آشنایی بیشتره و فقط در این مورد باید صحبت کنیم نه ارتباط اضافه ی دیگه ای .
    البته من هم حقو به این خانوم می دم چون تو این تالار اینقدر از مشکلات خانوما بعد از وابستگی خوندم که فکر می کنم این خانوم هم از این موضوع می ترسه به نظر شما واقعا منظور این خانوم این بوده؟
    اما یه مشکل اینه که ما توافق کردیم که بعد از یه سال دوباره برای آشنایی بیشتر اقدام کنیم یعنی تا حالا فقط یه بار با هم صحبت کردیم و فعلا قضییه بسته شده و هیچ گونه ارتباطی باهم نداریم ولی حالا من می ترسم تو این یک سال این خانوم منو سر کار گذاشته باشه و تو این یه سال همه کار بکنه بعدش هم زیر همه چی بزنه .
    خواهش می کنم منو در این مورد راهنمایی بکنید که هدف این خانوم برای نداشتن هیچ گونه رابطه صرفا ترس از وابستگی بوده یا نه تو این موارد نمونه ای هم هست که به این طریق یه نفر بیچاره مثل من که واقعا دوسش دارم رو هم سر کار گذاشته باشن

  8. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 آذر 88 [ 14:28]
    تاریخ عضویت
    1388-9-08
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    2,448
    سطح
    29
    Points: 2,448, Level: 29
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: رفتار عجيب

    كسي بنده را راهنمايي نمي كند؟؟؟؟؟

  9. #19
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: رفتار عجيب

    راهنمایی کردیم شما بهتره به کار بگیرید ، ضمنناً در پست 17 شما همان ماجرا را دوباره به صورت خلاصه بیان کردید ، در حالی که نیاز نبود .

    پست 16 بنده رو دوباره مطالعه فرمایید .


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.