سلام
مطالب شما و ساير دوستان را خواندم. توضيحات خوب و كاملي بود. من هم مجددا به برخي از مطالب و نكات تاكيد مي كنم:
از مطالب شما چنين برداشت كردم كه شما در حال حاضر مضطرب هستيد.بخشي از اين اضطراب به اين دليل است كه شما در موقعيت انتخاب هستيد . بسياري از افراد در هنگام انتخاب دچار اضطراب مي شوند. آيا اين انتخاب درست است؟ نكنه انتخابم بهترين انتخاب نباشد؟ نكنه اشتباه كنم؟ نكنه اين انتخاب مرا در آينده به دردسر بياندازد؟ و هزاران ترديد ديگر. راه حلي كه من در اين شرايط ( شرايط انتخاب ) به شما ميتوانم پيشنهاد كنم اين است:
1- كليه انتخاب هاي ممكن در حال حاضر را در نظر بگيريد(يا ياداشت نماييد) مثلا اينكه مي توانم به ايشان پاسخ مثبت بدهم ، ميتوانم فعلا فقط به درسم توجه كنم، مي توانم اقدامات سفر به خارج از كشور را انجام دهم، ميتوانم منتظر پيشنهادات ازدواج بعدي باشم و ......
2- بعد از مرحله 1 هر كدام از حالت هاي ممكن را در نظر بگيريد و تصور كنيد كه شرايط احتمالي شما بعد از هر كدام از اين انتخابها چگونه خواهد بود.
3- با در نظر گرفتن نيازهاي فعلي خودتان و تصوري كه هميشه از آينده خودتان داشتهايد( تصويري كه از خودتان و يا همسرتان در آينده داشته ايد) ببينيد كدام انتخاب براي شما مناسب تر است و شما را به آن دنياي كيفي تان تا حد امكان نزديك ميكند( البته ممكن است هيچ يك از انتخاب هاي پيش روي شما به طور صد در صد با تصورتان و دنياي كيفي شما همخوان نباشد ولي بالاخره يكي از آنها خيلي به خواستهها و تصورات شما نزديك تر است)
4- در نهايت با توجه به مورد 4 ميتوانيد انتخاب خود را انجام دهيد . اين انتخاب ميتواند براي شما انتخابي بدون اضطراب باشد. با درنظر گرفتن موارد بالا شما هم انتخاب مناسبي داشتهايد و هم مسئوليت اين انتخاب را خواهيد پذيرفت زيرا خواسته ها و نيازهاي خودتان را تاحد امكان در نظر گرفته ايد.
مواردي را كه به شما توصيه كردم اگرچه در ظاهر كلي هستند ولي عمل كردن به آنها براي شما مفيد خواهد بود به نظر من اگر شما در اين تالار يا در هرجاي ديگر به دنبال كسي بگرديد كه براي شما و بجاي شما انتخاب كند و برايتان تصميم بگيرد و نسخه نهايي را بپيچد ، راهي غلط را طي ميكنيد زيرا هيچكس بهتر از شما به دنياي دروني شما اشراف ندارد. پس به نظر شما آيا بهتر نيست كه شما با توجه به روش گفته شده خودتان تصميم بگيريد مسئوليت آنرا خودتان به عهده بگيريد؟
شاد باشيد:[color]72:






، از همتون ممنونم ... من چند روزی نبودم...
حامد من درست منظور شما رو نهمیدم... منظور شما اینه که من زیادی از ضمیر من استفاده می کنم و آدم خودبینی هستم؟
واقعا این روزا به این قبیل حرف های امید بخش خیلی احتیاج دارم
علاقه مندی ها (Bookmarks)