به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 20
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 31 خرداد 88 [ 09:51]
    تاریخ عضویت
    1388-2-15
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    3,008
    سطح
    33
    Points: 3,008, Level: 33
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 19 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا اين اسم؟

    سلام
    من چون متولد ماه آذر هستم اين نام رو انتخاب كردم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید azar58 تشکرکرده است .

    azar58 (یکشنبه 27 اردیبهشت 88)

  3. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 19 اردیبهشت 94 [ 18:19]
    تاریخ عضویت
    1387-11-24
    نوشته ها
    128
    امتیاز
    6,328
    سطح
    51
    Points: 6,328, Level: 51
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    114

    تشکرشده 116 در 62 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا اين اسم؟

    سلام
    چند روز قبل از اینکه تو تالار ثبت نام کنم قرار بود نامی دخترانه برای یکی از بچه های فامیل انتخاب کنیم......... "نِها" هم جز همین نام ها بود........ و چون در حافظه ی من مانده بود هنگام ثبت نام نها را انتخاب کردم........
    معنی نام "نِها" : 1- آبگينه، شيشه؛ 2- (به مجاز) زيبا.

  4. کاربر روبرو از پست مفید نها 65 تشکرکرده است .

    نها 65 (یکشنبه 27 اردیبهشت 88)

  5. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 تیر 88 [ 06:33]
    تاریخ عضویت
    1388-1-15
    نوشته ها
    114
    امتیاز
    3,182
    سطح
    34
    Points: 3,182, Level: 34
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 18
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    53

    تشکرشده 55 در 39 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا اين اسم؟

    بچه ها مثل اینکه ساده ترینتون منم

    اسمم سپیده ست چون سپیده در لیست کاربران بود و اسمم مورد قبول واقع نشد .
    رو اوردم به خاطره ها یاد اهنگ "سپیده ی عشق " اندی افتادم .
    بعد نام کاربریم شد
    "سپیده ی عشق"

  6. کاربر روبرو از پست مفید سپیده ی عشق تشکرکرده است .

    سپیده ی عشق (یکشنبه 27 اردیبهشت 88)

  7. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 06 شهریور 88 [ 14:15]
    تاریخ عضویت
    1388-1-21
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    3,085
    سطح
    34
    Points: 3,085, Level: 34
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 115
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 9 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا اين اسم؟

    شاید چون جرات نه گفتن ندارم !!!

  8. کاربر روبرو از پست مفید Yes تشکرکرده است .

    Yes (یکشنبه 27 اردیبهشت 88)

  9. #15
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 دی 89 [ 16:43]
    تاریخ عضویت
    1387-4-03
    نوشته ها
    286
    امتیاز
    5,593
    سطح
    48
    Points: 5,593, Level: 48
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 157
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    58

    تشکرشده 59 در 40 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا اين اسم؟

    چه افكاري در پس چهره هامون داريم كه همه منتهي مي شه به كمال خدايي نمي دونم فقط من اينطورم يا ... وقتي پست هاي اين تاپيك رو مي خونم به صداقتي كه لابلاي هر واژه و كلامي نهفته رنگ مي بازم و لبخندكي مي زنم به وسعت دل دوستاني كه نمي شناسمشان

  10. 7 کاربر از پست مفید N.DELNAZ تشکرکرده اند .

    N.DELNAZ (جمعه 05 تیر 88)

  11. #16
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 14 اسفند 90 [ 23:46]
    تاریخ عضویت
    1387-7-21
    نوشته ها
    1,027
    امتیاز
    8,463
    سطح
    62
    Points: 8,463, Level: 62
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    4,165

    تشکرشده 4,222 در 1,018 پست

    Rep Power
    121
    Array

    RE: چرا اين اسم؟

    یه نفر بود که منو از اعماق دره نیستی منو نجات داد و به خدا رسوند
    من به خاطر اون شخص(به گل مریم خیلی علاقه داشت)اسم کاربریمو گذاشتم گل مریم

  12. 2 کاربر از پست مفید gole maryam تشکرکرده اند .

    gole maryam (یکشنبه 27 اردیبهشت 88)

  13. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 اردیبهشت 88 [ 18:22]
    تاریخ عضویت
    1386-8-14
    نوشته ها
    194
    امتیاز
    6,224
    سطح
    51
    Points: 6,224, Level: 51
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 126
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    176

    تشکرشده 192 در 78 پست

    Rep Power
    38
    Array

    RE: چرا اين اسم؟

    بهاره
    خیلی اسم قشنگی ؛؛؛؛ بهاره یعنی بهار ؛؛؛؛؛ یعنی شادی ؛؛؛؛ طراوت ؛؛؛؛ سبزی
    همین چون من واقعا عاشق بهار هستم ؛؛؛ عاشق بارونهای بهاری ؛؛؛؛ نسیم بهاری ؛؛؛؛؛ بنفشه های بارون خورده ؛؛؛؛ همین دیگه هر چی به بهار مربوط می شه ...
    دوستتون دارم به اندازه هزار تا بهار ...

  14. کاربر روبرو از پست مفید بهاره تشکرکرده است .

    بهاره (یکشنبه 27 اردیبهشت 88)

  15. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 خرداد 88 [ 07:13]
    تاریخ عضویت
    1387-11-20
    نوشته ها
    62
    امتیاز
    3,153
    سطح
    34
    Points: 3,153, Level: 34
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    45

    تشکرشده 46 در 36 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا اين اسم؟

    من اسمی دیگه ای برای خودم در نظر داشتم ولی چون بچه ها انتخاب کرده بودند اسمم رو تغییر دادم و خاطره گذاشتم این اسم و هم دوست دارم خاطره یعنی داستان در مورد هر چی می تونه باشه کلا از خواندن خاطره ها لذت میبرم :D

  16. کاربر روبرو از پست مفید خاطره* تشکرکرده است .

    خاطره* (سه شنبه 29 اردیبهشت 88)

  17. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 22 خرداد 88 [ 12:28]
    تاریخ عضویت
    1388-1-28
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    2,861
    سطح
    32
    Points: 2,861, Level: 32
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 15 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا اين اسم؟

    چقدر جالب

    خب مخفف نام یه گله ، اما همین گل مربوط به نام کسی هست که دوسش دارم ...

  18. کاربر روبرو از پست مفید g.kh تشکرکرده است .

    g.kh (سه شنبه 29 اردیبهشت 88)

  19. #20
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 04 آذر 90 [ 02:02]
    تاریخ عضویت
    1387-3-24
    نوشته ها
    354
    امتیاز
    5,029
    سطح
    45
    Points: 5,029, Level: 45
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 121
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    325

    تشکرشده 334 در 122 پست

    Rep Power
    54
    Array

    RE: چرا اين اسم؟

    wintersun نام یک گروه موسیقی(تلفیقی از سبک های مختلف هارد راک) از فنلاند هست. با اینکه تازه کارند ولی کارشون خیلی خوبه. به همین دلیل ایمیل خودم رو wintersun77 انتخاب کردم و هر جای دیگه از جمله اینجا که به اسم کاربری احتیاجه از این اسم استفاده می کنم برای اینکه تو ذهنمه و یادم نمی ره.

  20. کاربر روبرو از پست مفید wintersun77 تشکرکرده است .

    wintersun77 (سه شنبه 29 اردیبهشت 88)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:19 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.