سلام
من چون متولد ماه آذر هستم اين نام رو انتخاب كردم.
تشکرشده 19 در 9 پست
سلام
من چون متولد ماه آذر هستم اين نام رو انتخاب كردم.
azar58 (یکشنبه 27 اردیبهشت 88)
تشکرشده 116 در 62 پست
سلام
چند روز قبل از اینکه تو تالار ثبت نام کنم قرار بود نامی دخترانه برای یکی از بچه های فامیل انتخاب کنیم......... "نِها" هم جز همین نام ها بود........ و چون در حافظه ی من مانده بود هنگام ثبت نام نها را انتخاب کردم........
معنی نام "نِها" : 1- آبگينه، شيشه؛ 2- (به مجاز) زيبا.
نها 65 (یکشنبه 27 اردیبهشت 88)
تشکرشده 55 در 39 پست
بچه ها مثل اینکه ساده ترینتون منم
اسمم سپیده ست چون سپیده در لیست کاربران بود و اسمم مورد قبول واقع نشد .
رو اوردم به خاطره ها یاد اهنگ "سپیده ی عشق " اندی افتادم .
بعد نام کاربریم شد
"سپیده ی عشق"
سپیده ی عشق (یکشنبه 27 اردیبهشت 88)
تشکرشده 9 در 7 پست
شاید چون جرات نه گفتن ندارم !!!
Yes (یکشنبه 27 اردیبهشت 88)
تشکرشده 59 در 40 پست
چه افكاري در پس چهره هامون داريم كه همه منتهي مي شه به كمال خدايي نمي دونم فقط من اينطورم يا ... وقتي پست هاي اين تاپيك رو مي خونم به صداقتي كه لابلاي هر واژه و كلامي نهفته رنگ مي بازم و لبخندكي مي زنم به وسعت دل دوستاني كه نمي شناسمشان
N.DELNAZ (جمعه 05 تیر 88)
تشکرشده 4,222 در 1,018 پست
یه نفر بود که منو از اعماق دره نیستی منو نجات داد و به خدا رسوند
من به خاطر اون شخص(به گل مریم خیلی علاقه داشت)اسم کاربریمو گذاشتم گل مریم
gole maryam (یکشنبه 27 اردیبهشت 88)
تشکرشده 192 در 78 پست
بهاره
خیلی اسم قشنگی ؛؛؛؛ بهاره یعنی بهار ؛؛؛؛؛ یعنی شادی ؛؛؛؛ طراوت ؛؛؛؛ سبزی
همین چون من واقعا عاشق بهار هستم ؛؛؛ عاشق بارونهای بهاری ؛؛؛؛ نسیم بهاری ؛؛؛؛؛ بنفشه های بارون خورده ؛؛؛؛ همین دیگه هر چی به بهار مربوط می شه ...
دوستتون دارم به اندازه هزار تا بهار ...![]()
بهاره (یکشنبه 27 اردیبهشت 88)
تشکرشده 46 در 36 پست
من اسمی دیگه ای برای خودم در نظر داشتم ولی چون بچه ها انتخاب کرده بودند اسمم رو تغییر دادم و خاطره گذاشتم این اسم و هم دوست دارم خاطره یعنی داستاندر مورد هر چی می تونه باشه کلا از خواندن
خاطره ها لذت میبرم :D
![]()
خاطره* (سه شنبه 29 اردیبهشت 88)
تشکرشده 15 در 10 پست
چقدر جالب
خب مخفف نام یه گله ، اما همین گل مربوط به نام کسی هست که دوسش دارم ...
g.kh (سه شنبه 29 اردیبهشت 88)
تشکرشده 334 در 122 پست
wintersun نام یک گروه موسیقی(تلفیقی از سبک های مختلف هارد راک) از فنلاند هست. با اینکه تازه کارند ولی کارشون خیلی خوبه. به همین دلیل ایمیل خودم رو wintersun77 انتخاب کردم و هر جای دیگه از جمله اینجا که به اسم کاربری احتیاجه از این اسم استفاده می کنم برای اینکه تو ذهنمه و یادم نمی ره.
wintersun77 (سه شنبه 29 اردیبهشت 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)