به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: شما خانوما که ازدواج کردین دوست داشتین مردتون چه طوری ب

رأی دهندگان
12. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • زیبا

    1 8.33%
  • معمولی

    9 75.00%
  • متوسط به پایین(چون کسی زشت نمی خواد)

    2 16.67%
  • اصلا مهم نیست چیزای دیگه ای برام اهمیت دارن.

    0 0%
صفحه 6 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 60 , از مجموع 66
  1. #51
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 19 اردیبهشت 94 [ 18:19]
    تاریخ عضویت
    1387-11-24
    نوشته ها
    128
    امتیاز
    6,328
    سطح
    51
    Points: 6,328, Level: 51
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    114

    تشکرشده 116 در 62 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: پسر زشت یا خوشگل؟

    به نظر من پسر یا دختر، زشت یا خوشگل، فرقی نمیکنه..........مهم اینه که آدم اون کسی رو که دوست داره زیبا ببینه.......... به قول شاعر معاصر"ه. الف. سایه"
    زندگی زیباست ای زیباپسند
    زیبه اندیشان به زیبایی رسند

  2. #52
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 آذر 88 [ 22:18]
    تاریخ عضویت
    1387-9-24
    نوشته ها
    174
    امتیاز
    3,411
    سطح
    36
    Points: 3,411, Level: 36
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    98

    تشکرشده 100 در 62 پست

    Rep Power
    35
    Array

    RE: پسر زشت یا خوشگل؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط ani
    پسر آدم و شايد يك كم مهمتر از آن يك انسان . قيافه اصلا مهم نيست و اگر دختري به قد و قامت و قيافه اهميت بدهد قطعا به مشكلات زيادي هم شايد و مي گويم شايد بر بخورد ولي اگر يك انسان با معيارهاي اخلاقي و انساني درست را انتخاب كنيد حال با هر قيافه اي مطمئنا خوشبخت هم مي شويد
    آنی عزیز دیگه دروغ که نیست.....چیزایی که توی جامعه دیدم رو گفتم دیگه........واسه خودم که بارها تکرار شده........
    دوستان دیگه هم مخصوصا دخترها لطفا شعار ندین!.....

  3. #53
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: پسر زشت یا خوشگل؟

    كامران محترم

    من باور و تجربه و نظر خودم را عرض كردم .


    منظورم به اين نبود كه شما دروغ مي گوييد . اگر سوتفاهم شده من از شما معذرت مي خواهم .

  4. #54
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 آذر 88 [ 22:18]
    تاریخ عضویت
    1387-9-24
    نوشته ها
    174
    امتیاز
    3,411
    سطح
    36
    Points: 3,411, Level: 36
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    98

    تشکرشده 100 در 62 پست

    Rep Power
    35
    Array

    RE: پسر زشت یا خوشگل؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط ani
    كامران محترم

    من باور و تجربه و نظر خودم را عرض كردم .

    منظورم به اين نبود كه شما دروغ مي گوييد . اگر سوتفاهم شده من از شما معذرت مي خواهم .
    نه آنی جان
    شما در مورد ازدواج گفتین........میدونم شاید هم حق با شما باشه........اما بحث ما اینجا کلی هست!.......متوجه که میشین؟....;)

  5. #55
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: پسر زشت یا خوشگل؟

    بله ببخشيد

  6. #56
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 بهمن 90 [ 14:24]
    تاریخ عضویت
    1387-5-17
    نوشته ها
    253
    امتیاز
    5,546
    سطح
    47
    Points: 5,546, Level: 47
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    56

    تشکرشده 58 در 39 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: پسر زشت یا خوشگل؟

    عشق هایی که از پی رنگی بود عشق نبود عاقبت ننگی بود....

    اگر دلیل دوست داشتنمون ظاهر یا ثروت هر کسی باشه اولا که اصلا اسمش دوست داشتن نیست....
    در رابطه با شکل به نظر من به یک تب بنده ! شاید همه ما این تجربه رو داشته باشیم وقتی یک سر ماخوردگی کوچیک رنگ و روی ما رو زرد و بی حال میکنه! اگر من(من نوعی) مردی رو به خاطر شکل زیباش انتخاب کرده باشم مطمئنن با دیدن رنگ پریده اون نا خود اگاه نمیتونم عشقم رو بهش ببخشم... و اگر هم برای مال و ثروت با کسی ازدواج کنم بار ها دیده شده تاجر هایی که به خاطر یک معامله ورشکست شدن! وهمه مال و داراییشون رو از دست دادن این جا هم آخر زندگیه من میشه! چون دیگه دلیلی برای ادامه دادن نخواهم داشت!

    به شخصه نه مال و املاک کسی دلیلی برای انتخابم هست نه ظاهر زیبا....ظاهر زیبا به مانند سرابی هست که میتونه دامی باشه برای ما در مسیر زندگیمون! زیبایی صرفا و ثروت صرفا نمیتونه به نظر من دلیل درستی برای دوست داشتن و انتخاب باشه...البته این هم بگم زیبایی ظاهری ناخود اگاه برای انسان کشش و جاذبه داره...و مبارزه با این کشش البته سخت هم هست...

  7. #57
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 آذر 88 [ 22:18]
    تاریخ عضویت
    1387-9-24
    نوشته ها
    174
    امتیاز
    3,411
    سطح
    36
    Points: 3,411, Level: 36
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    98

    تشکرشده 100 در 62 پست

    Rep Power
    35
    Array

    RE: پسر زشت یا خوشگل؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط ester
    عشق هایی که از پی رنگی بود عشق نبود عاقبت ننگی بود....

    اگر دلیل دوست داشتنمون ظاهر یا ثروت هر کسی باشه اولا که اصلا اسمش دوست داشتن نیست....
    در رابطه با شکل به نظر من به یک تب بنده ! شاید همه ما این تجربه رو داشته باشیم وقتی یک سر ماخوردگی کوچیک رنگ و روی ما رو زرد و بی حال میکنه! اگر من(من نوعی) مردی رو به خاطر شکل زیباش انتخاب کرده باشم مطمئنن با دیدن رنگ پریده اون نا خود اگاه نمیتونم عشقم رو بهش ببخشم... و اگر هم برای مال و ثروت با کسی ازدواج کنم بار ها دیده شده تاجر هایی که به خاطر یک معامله ورشکست شدن! وهمه مال و داراییشون رو از دست دادن این جا هم آخر زندگیه من میشه! چون دیگه دلیلی برای ادامه دادن نخواهم داشت!

    به شخصه نه مال و املاک کسی دلیلی برای انتخابم هست نه ظاهر زیبا....ظاهر زیبا به مانند سرابی هست که میتونه دامی باشه برای ما در مسیر زندگیمون! زیبایی صرفا و ثروت صرفا نمیتونه به نظر من دلیل درستی برای دوست داشتن و انتخاب باشه...البته این هم بگم زیبایی ظاهری ناخود اگاه برای انسان کشش و جاذبه داره...و مبارزه با این کشش البته سخت هم هست...
    قبلی ها که همش شعار بود..:D...و اما جمله های آخر ...

  8. #58
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 29 اردیبهشت 88 [ 06:24]
    تاریخ عضویت
    1388-1-17
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    2,850
    سطح
    32
    Points: 2,850, Level: 32
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 5 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: پسر زشت یا خوشگل؟

    آنی عزیز دیگه دروغ که نیست.....چیزایی که توی جامعه دیدم رو گفتم دیگه........واسه خودم که بارها تکرار شده........
    دوستان دیگه هم مخصوصا دخترها لطفا شعار ندین!.....
    مثل اینکه حرف منو این دوستمون خوب تر درک میکنه
    اگه یادتون باشه من بحثو جنجالیش کردم چون واقعا خسته شدم.
    نمیدونم شاید فقط من مشکل دارم . اصلا هم خوشم نمیاد که بگم خوشگلم چون بعضیا فکر میکید میخوام عقده خالی کنم. ولی حرف نهاییم اینه که چرا وقتی با دوستام بیرون میرم ، دخترا چشمشون به من میوفته؟
    کسی جوابشو میدونه؟
    چرا به دوستام کم توجه میکنن؟
    بگم؟
    چون اولین چیزی که برای دختر از سوی پسر خودنمایی میکنه ظاهره و اندام و شکل و قیافه.
    دختر که نمیتونه از دور حدث بزنه اخلاق کدوممون بهتره یا مهربونتره
    پس اولی قیافه بعد موارد دیگر
    چرا خودمونو قول میزنیم؟
    دروغ میگم بگین دروغ میگی
    ادامه بدین
    من حرفای زیادی دارم که داره پارم میکنه
    خدا به دادم برسه .18 سالمه این همه دغدغه دارم ببین تو 19 به بالا چه خواهد شد

  9. کاربر روبرو از پست مفید .:TVM:. تشکرکرده است .

    .:TVM:. (دوشنبه 21 اردیبهشت 88)

  10. #59
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 اردیبهشت 88 [ 10:09]
    تاریخ عضویت
    1387-5-31
    نوشته ها
    428
    امتیاز
    6,511
    سطح
    52
    Points: 6,511, Level: 52
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    80

    تشکرشده 79 در 52 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: پسر زشت یا خوشگل؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط .:TVM:.
    آنی عزیز دیگه دروغ که نیست.....چیزایی که توی جامعه دیدم رو گفتم دیگه........واسه خودم که بارها تکرار شده........
    دوستان دیگه هم مخصوصا دخترها لطفا شعار ندین!.....
    مثل اینکه حرف منو این دوستمون خوب تر درک میکنه
    اگه یادتون باشه من بحثو جنجالیش کردم چون واقعا خسته شدم.
    نمیدونم شاید فقط من مشکل دارم . اصلا هم خوشم نمیاد که بگم خوشگلم چون بعضیا فکر میکید میخوام عقده خالی کنم. ولی حرف نهاییم اینه که چرا وقتی با دوستام بیرون میرم ، دخترا چشمشون به من میوفته؟
    کسی جوابشو میدونه؟
    چرا به دوستام کم توجه میکنن؟
    بگم؟
    چون اولین چیزی که برای دختر از سوی پسر خودنمایی میکنه ظاهره و اندام و شکل و قیافه.
    دختر که نمیتونه از دور حدث بزنه اخلاق کدوممون بهتره یا مهربونتره
    پس اولی قیافه بعد موارد دیگر
    چرا خودمونو قول میزنیم؟
    دروغ میگم بگین دروغ میگی
    ادامه بدین
    من حرفای زیادی دارم که داره پارم میکنه
    خدا به دادم برسه .18 سالمه این همه دغدغه دارم ببین تو 19 به بالا چه خواهد شد
    سلام
    پسر من پستاتو تو این تاپیک می خونم عین اخلاقای قدیمه من تو اون سن حرف میزنی خیلی برام جالبه!
    منم کاملا موافقم!
    آنی جون خیلی دوست دارم مثل خواهرم می مونی اما جدا جوابی برای این حرفا داری؟
    موفق و شاد باشید.
    یاعلی

  11. #60
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 بهمن 90 [ 14:24]
    تاریخ عضویت
    1387-5-17
    نوشته ها
    253
    امتیاز
    5,546
    سطح
    47
    Points: 5,546, Level: 47
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    56

    تشکرشده 58 در 39 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: پسر زشت یا خوشگل؟

    آقای tmv شما درست میگید ..... ببینید اینکه معیار برای ازدواج شکل و تیپ کسی باشه با این مسئله که کسی که زیباست جلب توجه میکنه کاملا متفاوت هستش...بله شما درست میگید صورت زیبا جلب توجه میکنه ولی وقتی موضوع ازدواج باشه اگر طرف مقابل(چه دختر چه پسر) اگر معیار های ما رو نداشته باشه چه سودی داره ؟ اما اینکه شما میگید بحث دیگه ای هست.. حتی در یک خونواده چند فرزندی اون فرزند زیبا تر بیشتر جلب توجه میکنه و اطرافیان(اگر تجربه داشته باشید) بیشتر به طرفش میرن.....زیبایی صورت مثل تابلو نقاشی میمونه شما اگر تابلویی زیبا یا منظره ای زیبا ببینید مجذوبش میشید..درسته؟ شکل زیبا مثل سرابه دامه البته رهایی از این دام خیلی هم سخته پس چرا گفته شده(در دین ما) نگاه به نا محرم مثل تیری زهر آلود از ناحیه شیطان هست؟ چون فکر و ذهن انسان رو به تباهی میکشه سر چشمه هر گناهی نگاه هست نگاه به نامحرم(زن و مرد).... اینکه دختری توی خیابون(یا هر جای دیگه) به مردی نا محرم(هر چند هم زیبا) نگاه میکنه به نظر من از نظر مسائل دینی و خونوادگی مشکل داره....هر چه هم مردی زیبا باشه اگر دختری حیا داشته باشه شر م و حیا این اجازه رو به اون نمیده مگر اینکه از این نظر مشکل داشته باشه البته کم هم نیستن اما باز هم میگن همه این شکلی نیستن... هنوز هم دخترانی با حیا توی جامعه ما هستن...اون دسته از دختران جز این که لفظ الاف و بیکار رو بهشون بدیم چیزه دیگه ای نمیشه گفت... از نظر من...اگر فردی(چه دختر چه پسر)الاف نباشه روز و ساعتش رو به دید زدن اینو اون سپری نمیکنه جونایی که پی درس و کار هستن وقت باور کنید کم میارن چه برسه به این که بخوان الاف الاف بگردن و دید بزنن حالا کی خوشگلتره بیشتر نگاهش کنن!!!!!!!!!!!!!!!!!! این رفتار چه برای پسران چه دختران زنندست حرامه و جز بدبختی چیزی عایدشون نمیشه علل خصوص دختران!باور کنید وقتی انسانی برای زندگیش برنامه داشته باشه مثلا وقتی از خونه میاد بیرون قصد و هدفی درست داشته باشه اصلا وقت نداره به خودش نگاه بندازه فقط و فقط ذهنش درگیره هر چه سریع تر کارشو انجام بده بتونه به موقع به خونه برگرده!!!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط کامران007
    نقل قول نوشته اصلی توسط ester
    عشق هایی که از پی رنگی بود عشق نبود عاقبت ننگی بود....

    اگر دلیل دوست داشتنمون ظاهر یا ثروت هر کسی باشه اولا که اصلا اسمش دوست داشتن نیست....
    در رابطه با شکل به نظر من به یک تب بنده ! شاید همه ما این تجربه رو داشته باشیم وقتی یک سر ماخوردگی کوچیک رنگ و روی ما رو زرد و بی حال میکنه! اگر من(من نوعی) مردی رو به خاطر شکل زیباش انتخاب کرده باشم مطمئنن با دیدن رنگ پریده اون نا خود اگاه نمیتونم عشقم رو بهش ببخشم... و اگر هم برای مال و ثروت با کسی ازدواج کنم بار ها دیده شده تاجر هایی که به خاطر یک معامله ورشکست شدن! وهمه مال و داراییشون رو از دست دادن این جا هم آخر زندگیه من میشه! چون دیگه دلیلی برای ادامه دادن نخواهم داشت!

    به شخصه نه مال و املاک کسی دلیلی برای انتخابم هست نه ظاهر زیبا....ظاهر زیبا به مانند سرابی هست که میتونه دامی باشه برای ما در مسیر زندگیمون! زیبایی صرفا و ثروت صرفا نمیتونه به نظر من دلیل درستی برای دوست داشتن و انتخاب باشه...البته این هم بگم زیبایی ظاهری ناخود اگاه برای انسان کشش و جاذبه داره...و مبارزه با این کشش البته سخت هم هست...
    قبلی ها که همش شعار بود..:D...و اما جمله های آخر ...
    دست شما درد نکنه:D

  12. 2 کاربر از پست مفید ester تشکرکرده اند .

    ester (چهارشنبه 23 اردیبهشت 88)


 
صفحه 6 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دست دادن دختر به پسر عمو و پسر خاله ها
    توسط Amir ali1234 در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 فروردین 97, 12:35
  2. تیکه انداختن پسرم وسط کلاس درس...بازیگوشی بی اندازه پسرم
    توسط آرام دل در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: جمعه 18 مهر 93, 00:57
  3. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 خرداد 92, 09:21
  4. علاقه ی شدید پسر به پسر از نوع دیوانه وارش
    توسط hadimoradi38 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 آبان 90, 10:09

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:40 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.