از همه ی دوستان ممنونم
آخرش تصمیم خودم رو گرفتم، میخوام بهش بگم.
به یه بهانه ی کاریه دیگه دیدمش(خودمونیم بهانم خیلی الکی بود)،
آخر کارمون بهش گفتم اگه میشه یه روزی همدیگرو ببینبم و در رابطه با خودمون با هم صحبت کنیم(آخه اون لحظه موقعیتش نبود)، ............اون هم قبول کرد:D.
نمیدونم منظور منو متوجه شد یا نه،(البته خیلی تابلو بود).
برام دعا کنید بتونم حرف دلم رو بهش بگم.





(آخه اون لحظه موقعیتش نبود)، ............اون هم قبول کرد:D.
واقعا بهتون تبریک میگم. و ازتون میخوام سعی کنید این عشق را همیشه زنده نگهدارید و قدرش را بدونید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)