به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 13 , از مجموع 13
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 11 آبان 89 [ 08:24]
    تاریخ عضویت
    1388-1-01
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    2,939
    سطح
    33
    Points: 2,939, Level: 33
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 111
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: راهنمایی درتصمیم گیری

    سلام خانم gole narges
    در رابطه با اینکه چهره چقدر میتونه مهم باشه به خودتون مربوط میشه که آیا چهره فرد براتون دلنشین هست یا خیر
    دوستانی که در این تاپیک نظر دادند دقیقا بر اساس شرایطی که دارند نظر دادند و تنها نظر خود شما مهم هست و نه شخص دیگه
    دقیقا به خود شما مربوط میشه که آیا اون فرد برایتان قابل تحمل هست؟ آیا چهره او برای شما زیاد اهمیت ندارد؟
    حالا نظر خود من: به نظر من چهره و دلنشین بودن فرد خیلی مهم هست. اگر شخصی دلنشین نباشه حالا هر چقدر هم اخلاقش در ظاهر خوب باشه باز نمیتونه اون جایگاه واقعیشو توی قلب طرف مقابل پیدا کنه.

    در هر صورت همه اینها نظرات ماست و مهم خود شما هستید که چقدر این موضوع براتون مهم هست که مطمئنا این موضوع مهم بوده که اینجا تاپیک زدید.
    موفق باشید

  2. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 28 آذر 88 [ 19:39]
    تاریخ عضویت
    1387-1-20
    نوشته ها
    69
    امتیاز
    4,031
    سطح
    40
    Points: 4,031, Level: 40
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 119
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 7 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: راهنمایی درتصمیم گیری

    لازم نیست همسرت خوش قیافه ترین مرد دنیا باشه یا حتی خوش قیافه ترین داماد فامیل.ولی حتما" باید مورد تائید شما باشه.
    اگه ظاهر همسرت رو دوست نداشته باشی مشکلات زیادی براتون پیش میاد(هم تو و هم اون) اولیش میتونه معاشرت با دیگران باشه کسانی که نظراتشون تا حدی برات مهم بوده و در تصمیم گیریهات موثر بودن و...
    پس قبل از خواستگاری و جواب قطعی این مساله رو برای همیشه حل کن،فکر عادی شدن قیافه رو از سرت دور کن.یه چهره خوب میتونه در عرض کمتر از 1سال عادی بشه اما ظاهر بد به این آسونی کمرنگ نمیشه.

  3. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 تیر 93 [ 20:39]
    تاریخ عضویت
    1386-10-29
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    4,826
    سطح
    44
    Points: 4,826, Level: 44
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: راهنمایی درتصمیم گیری

    سلام خانم سارا
    شما اگر الان با اون آقا زیر یک سقف بودید آیا باز هم چنین افکاری داشتید؟
    شما الان شرایطتون طوری هست که بنا به دلایلی به یاد خاطرات اون دوران افتاده اید و این دلیل نمیشه که اگر با اون آقا بودید باز هم چنین تفکری داشتید.
    امیدوارم متوجه منظورم شده باشید
    [/quot

    بله دوست عزیز
    خوب می دونم که منظورتون چی هست، حتی من نیز بارها این سوال را از خودم کردم و دقت و سعی می کنم که خودم را فریب ندهم،
    حتی من در ان زمان چندان میل نداشتم که ایشان را به دوستانم نشان دهم و فکر می کردم که شاید دوستانم بگن که این کیه که پیدا کرده و بیشتر به خاطر حرفهای احتمالی دیگران بود وگرنه من خودم رفتار و اخلاقشان را بسیار پسندیده بودم و هرچند که مطابق دلخواهم نبودند اما فکر می کردم با این موضوع می تونم کنار بیایم، اما زمانی که یکی از دوستانم ایشان را دید بهم به خاطر انتخابم تبریک گفت ، با خود فکر کردم شاید تعارف می کنه اما بعدها فهمیدم نه واقعا نظر دیگران هم مثبت بوده
    به هر حال وقتی مفایسه می کردم می دیدم که اخلاق و رفتارشان برایم بسیار مهم تر هست تا قیافشون و خودم هم بتدریج متوجه می شدم که در مقابل تفاهمات زیادی که با هم داشتیم مساله قیافشون برایم کم رنگ تر میشه.
    از حرفهای این دوست خوبمان نیز چنین به نظر می رسد که مسایل دیگر براشون مهم تر از مساله ظاهرشون هست
    به همین جهت من توصیه می کنم که چندان به این مساله وسواس نشان ندهند، اما شدیدا تاکید می کنم اگه "هنگام در کنار هم بودن افکار این چنینی به ذهنتان برسد که ای بابا این کیه که من در کنارش هستم و یا ...." و بخصوص با اشنایی بیشتر این مساله از بین تره، ان وقت باید آگاه باشین که شاید هیچ وقت با این موضوع نتونید کنار بیایید و این یه مشکل بزرگی است.
    به هر حال خوشحال می شیم که ما رو هم از تصمیم نهاییتون آگاه کنید
    ممنونم، ان شاء الله که به نوبه خودم تونسته باشم کمک کرده باشم


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تصمیمم نهایی من ... 6 سال تا تصمیم گرفتن طول کشید
    توسط she در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 مرداد 95, 18:31
  2. تصمیم به جدایی دارم ، لطفا راهنمایی بفرمایید
    توسط محمد ch در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: پنجشنبه 06 اسفند 94, 11:29
  3. برای گرفتم تصمیم نهایی برای جدایی دور شدن کوتاه مدت مفید است یا مضر؟
    توسط فرخ رو در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 خرداد 93, 22:39
  4. تصمیم برای جدایی
    توسط ava72 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: دوشنبه 02 آبان 90, 23:53
  5. تصمیم برای جدایی
    توسط rosha2 در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: دوشنبه 26 اردیبهشت 90, 08:15

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.