از همه ي دوستاني كه به من لطف داشتن خيلي خيلي ممنونم
من برگشتم !ولي با كوله باري پر از تجربه ، توي اين مدت كوتاه
خيلي ممنون از توجهتون
موفق باشين![]()
تشکرشده 476 در 164 پست
از همه ي دوستاني كه به من لطف داشتن خيلي خيلي ممنونم
من برگشتم !ولي با كوله باري پر از تجربه ، توي اين مدت كوتاه
خيلي ممنون از توجهتون
موفق باشين![]()
تشکرشده 4,460 در 1,179 پست
سلام و درود فراوان بر دوست عزیز و گرامی."زویا " جان....
نمی دونی چقدر خوشحالمون کردی.....جات توی تالار خالی بود....
ما منتظریم تا همچنان از راهنمایی های موثر شما دوست گرامی استفاده کنیم.
تشکرشده 216 در 84 پست
:Pخوش اومدی عزیزم
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
ورودتونو خير مقدم ميگم.
زودتر ميگفتي يه گاوي ،گوسفندي ، شتري ... جلو پاتون قربوني مي کرديم.
خوش اومدي
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
آفرین بر رویای خانم گل و خوش آمدی نازنین ،قدم ات سبز.
تشکرشده 36,137 در 7,447 پست
خوش آمدی
![]()
تشکرشده 166 در 85 پست
سلام عزیزم خوش اومدی اما من کمتر توتالار دیدمت از وقتی که اومدی
باروحیه تازه برگشتی دیگه
تشکرشده 476 در 164 پست
سلام بر همه ي شما دوستان عزيزم BABY , ani و فرشته مهربان و مينا 22 عزيز
ممنونم كه به من لطف دارين
مينا جان من نسبت به گذشته كمتر ميام ولي نه خيلي ، يعني من روزي چند بار به سايت سر ميزنم !! ولي ارسالهام كمتر شده !! كه دلايل مختلف داره ! يكيش مشغله ي زيادمه كه فرصت چنداني واسه ارسال كردن پست ندارم ، يكي اش ياد آوري خاطراتيه كه واسم آزار دهنده است ! يكيش اينه كه بعضي از دوستان اكثرا با مشكلاتي مواجه هستش كه از طرف من كمكي برنمياد ، و ...
موفق باشين![]()
تشکرشده 55 در 39 پست
سلام رویای عزیز
من تازه واردم اما تاپیکهاتو خوندم . و از بازگشتت خوش حالم.
پیروز وموید باشی
سپیده ی عشق (پنجشنبه 27 فروردین 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)