سلام اول اینکه با مزه بود و مقداری همه لج درآر و مقداری هم متاسفانه واقعیت البته خیلی کم
ما عادت کردیم چیزی رو که به نفعمونه و خوشمون میاد سریع قبول می کنیم گل از گلمون می شکفه و درصورت اغراق هم عین واقعیت میدونیم و اصلا در موردش چونه نمی زنیم ولی برعکسش هم سریع موضع می گیریم
یه کوچولو واقع بینی هم بد نیست . یا اینکه می شه اون ها رو رفع کرد بهتراز انکارکردنه نه؟![]()





پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)