ممنون عالی بود جای هیچ حرفی رو باقی نمیگذاره
ممنون عالی بود جای هیچ حرفی رو باقی نمیگذاره
خدایا بی پناهم به جز تو کس نخواهم ....اگر عشقت گناه است ببین غرقه ی گناهم!
تشکرشده 498 در 242 پست
عالی بود ممنون
تشکرشده 286 در 92 پست
حدود 1 ماه نیمه که این تاپیک رو نوشتید ولی من تازه امروز خوندم.
جالب بود خیلی احساساتی شدم.اول دلم گرفت ولی بعدش خوشحال شدم
[align=justify][align=center]
[size=large]عشق یکسان ناز درویش و توانگر میکشد
این ترازو سنگ و گوهر را برابر می کشد[/size][/align][/align]
خيلي ممنون عالي بود
اي كاش كساني كه فكر طلاق هستند اين متن را بخوانند
تشکرشده 0 در 0 پست
خیلی خیلی زیبا بود
اخي چقدر قشنگ بود اگه ميتوني باز هم از اين متنه بذار متشكرم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)