به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 5 نخستنخست 12345
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 48 , از مجموع 48
  1. #41
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 30 مرداد 94 [ 18:18]
    تاریخ عضویت
    1387-8-04
    نوشته ها
    1,150
    امتیاز
    16,194
    سطح
    81
    Points: 16,194, Level: 81
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 156
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    1,211

    تشکرشده 1,247 در 437 پست

    Rep Power
    134
    Array

    RE: اين دفعه بيشتر از هرزمان ديگه اي به كمكتون نياز دارم،‌غم جدايي

    من با مینا موافقم .
    ضمنا این قضیه خوب تموم شد دفعه قبل که میخواستی تمومش کنی خیلی ناراحت بودی ولی این چند روز تاخیر باعث شد راحت تر بپذیری .

  2. #42
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 آبان 91 [ 18:30]
    تاریخ عضویت
    1387-5-30
    نوشته ها
    535
    امتیاز
    9,023
    سطح
    63
    Points: 9,023, Level: 63
    Level completed: 91%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    450

    تشکرشده 476 در 164 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: اين دفعه بيشتر از هرزمان ديگه اي به كمكتون نياز دارم،‌غم جدايي

    سلام
    ممنون دوستان عزيز كه به فكرمين !!
    شايد جدا شدن اينجوري بيشتر بهم كمك كنه كه فراموشش كنم !! ولي دلم نميخواست به اين شكل تموم بشه !!!
    سخته كه به يه بچه ( منظورم دلمه ) بفهموني كه عشقت رفته !! عشقت دروغ بوده !!
    دلم واسش كباب ميشه وقتي بهونه ي عشقش رو ميگيره و من هرچي بهش ميگم مرده !! باور نميكنه و مثل يه بچه اي كه مادرشو از دست داده بي قراري ميكنه !!
    كاش با خاطره ي خوش تموم ميشد !!!
    دوستان روزهاي سختي رو ميگذرونم ، واسم دعا كنين
    مينا جان ، من ديگه اجازه نميدم كه احساسم درگير چيزي بشه !!! تجربه اي كسب كردم كه تا تمام عمرم كمكم ميكنه !!!
    درسته كه هنوز چشمام خيسه و هنوز دلم واسش تنگ ميشه ولي خيلي كمتر از زمانيه كه اين تاپيك رو باز كردم !!
    شايد تنها كار درستي كه كرد توي تمام عمرش اين بود كه يك دفعه تموم نكرد و گذاشت من كمي به نبودش عادت كنم و بعد.....
    موقع امتحاناته و من حال و روز خوبي ندارم
    كاش يه موقع ديگه بود!!
    خدايا كمكم كن
    ممنونم از همه ي شما دوستان گلم

  3. #43
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 06 تیر 88 [ 19:28]
    تاریخ عضویت
    1387-6-02
    نوشته ها
    351
    امتیاز
    5,579
    سطح
    48
    Points: 5,579, Level: 48
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    36

    تشکرشده 40 در 24 پست

    Rep Power
    53
    Array

    RE: اين دفعه بيشتر از هرزمان ديگه اي به كمكتون نياز دارم،‌غم جدايي

    سلام دوست من.
    این جمله ای که گفتی دقیقا حرفه دل منه که خودتم میدونی.>>>>>>>>>>>>>

    >>>(من ديگه اجازه نميدم كه احساسم درگير چيزي بشه !!! )

  4. #44
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 آبان 91 [ 18:30]
    تاریخ عضویت
    1387-5-30
    نوشته ها
    535
    امتیاز
    9,023
    سطح
    63
    Points: 9,023, Level: 63
    Level completed: 91%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    450

    تشکرشده 476 در 164 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: اين دفعه بيشتر از هرزمان ديگه اي به كمكتون نياز دارم،‌غم جدايي

    خيلي خسته ام
    از همه چيز
    اصلا ديگه دوست ندارم توي اين دنيا زندگي كنم ، نه اينكه راه و روش زندگي كردن رو بلد نباشم ولي از اين زندگي كردن بدم مياد ، قوانينش مثل قوانين جنگل ميمونه !!!
    همش مجبوري يه كاري رو بكني كه دوست نداري !! همش مجبوري كه همه چيز رو كنترل كني !! بابا مردم از بي احساسي !!! من احساسم رو دوست دارم ، زندگي با احساس رو دوست دارم ، مردم از بس كه دلسنگ بودم مثل روبات
    دلم ميخواد گريه كنم ، دلم ميخواد از زمين و زمان گله كنم !!! از اينكه مجبورم مصنوعي زندگي كنم ، از اينكه همش بايد محكم باشم ، ازاينكه چه با فرشته ازدواج كني چه با يه آدم عوضي ، در هردو صورت زندگي اوايلش شيرينه ولي يه كم كه بگذره ، واسه هم عادي ميشين !! همه چيز خيلي عادي !! اصلا از ازدواج بدم اومده !!! دوست داشتم كه عشق توي زندگيم هميشگي باشه ولي نيست !!! دوست داشتم به عرفانم برسم ولي نشد !!! دوست داشتم كه اون مرد روياهام باشه ولي نبود ، دوست داشتم دكتر ميشدم ولي نشدم ، دوست داشتم آدم صبوري باشم ولي نيستم و نميتونم !!!

    كلا گله دارم ، نميگم از زندگيم خيلي ناراضي ام ، نه !!! ولي به خيلي از چيزها كه دلم ميخواست نرسيدم ، زندگيم مطابق ميلم نيست !!!
    ميدونم هر بلايي كه سرم مياد تقصير خودمه ولي آخه تحمل ندارم ....
    خسته شدم ، بابا عشقمو چيكار كنم ؟ به نبودش عادت كردم ، وابسته اش نيستم ولي هنوز دوستش دارم !!! ميدونم كه احتمال زياد باهاش نميسازم و ما واسه هم ساخته نشديم ولي هنوز دوستش دارم ، دلم براش تنگ ميشه !!
    آرزو به دل موندم كه اون زماني كه بهش احتياج داشتم به جاي توهين با احترام باهام رفتار ميكرد ، يه جورايي توي دلم جمع شده ، اينكه اون با همه ميتونست با احترام برخورد كنه به جز من !!! ولي با اين وجود ازش بدم نمياد ، چرا ؟؟ آخه چرا ؟؟ شايد توي دلم كلي بهش بد بگم و ازش گله كنم ولي با اين وجود دوستش دارم و دوست دارم كه بهم زنگ بزنه ، هر چند كه جوابش رو ندم ، دوست دارم كه بهم اس ام اس بده هرچند كه بازم جوابش رو ندم ، دوست ندارم كه ازدواج كنه !! دوست ندارم كه من رو فراموش كنه !! ديوونه شدم

    كلافه ام ، باور كنين اگه زنگ هم بزنه من جوابش رو نميدم ولي وقتي هم زنگ نميزنه دلتنگش ميشم !!!
    اي خدا چرا زندگي من اينجوريه ؟؟؟؟

    با بابام نميسازم ، من و بابام دو آدميم با عقايد كاملا متفاوت ... اصلا بي خيال ، حال و حوصله ي تايپ كردن رو ندارم .....
    هميشه جمعه غروبها دلم ميگيره ، ديوونه ميشم ، اينم يكي از همين جمعه هاست
    فردا بايد برم دانشگاه ولي از دانشگاه متنفرم ، متنففففففففففففففففر

  5. #45
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 آبان 89 [ 17:57]
    تاریخ عضویت
    1387-8-19
    نوشته ها
    315
    امتیاز
    4,432
    سطح
    42
    Points: 4,432, Level: 42
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 118
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    90

    تشکرشده 94 در 50 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اين دفعه بيشتر از هرزمان ديگه اي به كمكتون نياز دارم،‌غم جدايي

    سلام رویا جانم
    عزیزم مدانم که ممکنه بگی این حرفام تکراری هست ولی عزیزم بدون اگه احساست چیزی غیر از این بود عجیب مینمود
    تو داری دوران سختی را میگذرنی که میگذرد
    کی گفته زندگی با یک عوضی و یک فرشته نهایتش مثله همه ؟تکراری نشدن زندگی را خودمان با رفتارمان تعیین میکنیم
    ما قدرتهای زیادی داریم
    تو خیلی جوانی رویا جان تو فرصتهای زیادی را داری
    ما در انتخاب عشقمان استباه زیادی کردیم ولی درسهای زیادی گرفتیم و تجارب ارزشمندی را به دست اوردیم
    نگذار این درسها فراموش شود
    نگاهی به ازدواجهای افراد بنداز خیلیها به سختی تن به چه زندگیهای بیهوده ای داده اندسرنوشت ما میتونست بدتر ار اینها باشه
    خدا خیلی ما رو دوست دار ه
    خوش به حالت که میری دانشگاه و سرت گرم میشه
    مواظب خودت باش

  6. #46
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 30 مرداد 94 [ 18:18]
    تاریخ عضویت
    1387-8-04
    نوشته ها
    1,150
    امتیاز
    16,194
    سطح
    81
    Points: 16,194, Level: 81
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 156
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    1,211

    تشکرشده 1,247 در 437 پست

    Rep Power
    134
    Array

    RE: اين دفعه بيشتر از هرزمان ديگه اي به كمكتون نياز دارم،‌غم جدايي

    سلام
    رویا جان این حالات شما طبیعی است . آشنایی شما با اون پسر یکهفته نبوده که بخواهد یک هفته ای تمام شود . به این فکر کن که کار درست را انجام داده ای و از مرحله سخت گذشته ای . الان وقت این است که به خودت و زندگی خودت برسی و به آینده ای روشن فکر کنی . موفق باشی

  7. #47
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 فروردین 92 [ 22:02]
    تاریخ عضویت
    1387-9-07
    نوشته ها
    294
    امتیاز
    4,142
    سطح
    40
    Points: 4,142, Level: 40
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 8
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    284

    تشکرشده 289 در 103 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اين دفعه بيشتر از هرزمان ديگه اي به كمكتون نياز دارم،‌غم جدايي

    رويا جان ..وقتي ما عزيزي رو از دست ميديم ..اولش با ناباوري با مسئله برخورد ميكنيم ....بعد يواش يواش مي پذيريم ..گريه ميكنيم ..خودمونو مثل پرنده اي در قفس به اينور و اونور مي زنيم ..براش ختم ميگيريم ............بعد شب هفت ....بعد چله .......بعد سال .........و با گذشت زمان همه چي كمرنگ تر ميشه .....زندگي ادامه پيدا ميكنه حتي اگه ما نباشيم ...حتي اگه اوني كه دوسش داريم نباشه ......بايد واقعيت زندگي رو پذيرفت ...عزيزم تنها نمون ...ورزش كن ....من كاملا دركت ميكنم باور كن عزيزم .....يه روز به خودت مياي و ميبيني ..چه كمرنگ شده ...مثل يك خاطره ي دور ...و بازم دور ........و بازم دور ................مواظب خودت باش گلم ...باشه .............

  8. #48
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 آبان 91 [ 18:30]
    تاریخ عضویت
    1387-5-30
    نوشته ها
    535
    امتیاز
    9,023
    سطح
    63
    Points: 9,023, Level: 63
    Level completed: 91%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    450

    تشکرشده 476 در 164 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: اين دفعه بيشتر از هرزمان ديگه اي به كمكتون نياز دارم،‌غم جدايي

    کاترین ، digitalman و kimiakhaton عزيز ، ممنون از همدردي تون
    چقدر سخته !! اي كاش من هم مثل دخترهاي سنگ دل امروزي بودم كه هيچ كس رو توي دلشون راه نميدن و راحت ميتونن فراموش كنن ! همش به فكر خودشونن و منافعشون ! اگه بگم عرفان چه بلاهايي سرم آورده كه ....
    باز هم ممنون به خاطر اينكه تنهام نذاشتين ، آره فراموش ميشه ، مثل مرگ عزيزان ولي يه جورايي انگار دلم ميسوزه كه اين اتفاق واسه عشقم بيوفته ! دوست داشتم هميشه توي قلبم بمونه و با عشق زندگي كنم ولي سرنوشت اين عشق من هم شد فراموشي !!!خيلي دلم ميسوزه ، آخه اين چه زندگي ايه !! ديگه حتي خودمم فكر نميكردم اينقدر حساس باشم !!!
    اگه ميدونستم اينقدر اذيت ميشم و نتيجه اش اين ميشه هيچ موقع با هيچ كس دوست نميشدم !!
    واقعا زجره ! زجر !!!
    بازم ممنون
    موفق باشين


 
صفحه 5 از 5 نخستنخست 12345

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نياز به كمكتون دارم مادرم يا همسرم؟
    توسط drfam در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 21 تیر 94, 10:37
  2. شوهرم بسيار حساس، ريزبين و بدبين است. بسيار به كمكتون نياز دارم.
    توسط به دنبال محبت در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: یکشنبه 06 فروردین 91, 03:39
  3. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 25 اسفند 87, 15:36
  4. +دوستان به شدت به كمكتون نياز دارم (مشكل اعتماد)
    توسط حنان در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 20 شهریور 87, 14:53
  5. +خيلي به كمكتون احتياج دارم
    توسط AKOOO در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: یکشنبه 05 اسفند 86, 21:56

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:08 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.