به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 26 , از مجموع 26

موضوع: مشاوره

  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 14 فروردین 89 [ 01:01]
    تاریخ عضویت
    1386-10-07
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    4,180
    سطح
    41
    Points: 4,180, Level: 41
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 170
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    33

    تشکرشده 33 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مشاوره

    ممنون درسته شما راس ميگي ولي منم كسي رو سراغ ندارم كه بهش اعتماد كنم
    حتي از اين كه يه هم زبون ندارم خيلي وقتا خود كشي به سرم ميزنه
    مشكل من مشكليه كه به هيشكي نميتونم بگم
    <<سوگند به روزگار که انسان همواره درخسارت و زیانست
    مگر آنانکه ایمان آوردند وانجام دادند کارنیک
    وصبرپیشه کردند و حق را جستند>>

  2. #22
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 06 آذر 96 [ 14:31]
    تاریخ عضویت
    1386-10-22
    نوشته ها
    294
    امتیاز
    14,912
    سطح
    79
    Points: 14,912, Level: 79
    Level completed: 13%, Points required for next Level: 438
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    625

    تشکرشده 691 در 187 پست

    Rep Power
    49
    Array

    RE: مشاوره

    سلام 1371125
    همدل میخوای یا همزبون؟:P
    همزبان زیادند....و همدل کم....ولی هستند کسانی که سنگ صبورند و نادرند..... تا حالا تجربه ای داشتی که اینقدر در امر مشاوره مقاومت میکنی؟یا نه,صرفا م ش ک ل شما کمی به نظر تون خاص میاد؟....

  3. #23
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 14 فروردین 89 [ 01:01]
    تاریخ عضویت
    1386-10-07
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    4,180
    سطح
    41
    Points: 4,180, Level: 41
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 170
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    33

    تشکرشده 33 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مشاوره

    مشكل من خاصه خيلي هم خاصه البته ممكنه اين مشكل برام خيلي بزرگ باشه كه له بشم
    يا هم اصلا مشكل نباشه
    اصلا من نميدونم مشكل دارم يا نه و مشكل من مشكليه كه به هيشكي نميتونم بگم همون طور كه تو گفتي همزبون ممكنه پيدا شه ولي همدل خيلي كمه به خدا دارم از ترديد له ميشم
    تا حالا هم چند باري خواستم خود كشي كنم اما نميدونم جواب خانوادمو خدامو ميخوام چي بدم
    اگه حتي يكي با من همدل باشه و هم زبون ممكنه تمام مشكلاتم حل شه ولي اون طور كه گفتم نميتونم مشكلمو به اين اسونيا بگم و خيلي برام انرژي بره
    راسش تا حالا زياد مشاوره نكردم فقط يه چند باري مشاوره ي تحصيلي
    البته راستش يه روز رفتم با مشاور مدرسه مشاوره كنم كه توي اتاقش رفتمو تا حدودي تونست زير زبونمو بكشه اما من خودم نتونستم مشكلمو بگمو همين جوري موند
    به نظر شما مشاور مدرسه كاري نميكنه كه به ضرر من تموم شه
    آخه اون يكي اضطرابام ازيه طرف اينم از يه طرف اضافه شد
    واقعا شرايط روحيم خيلي بده اما يه نقابي زدم كه هيشكي چهره ي پژمردمو نبينه
    نياز به كمك دارم اما نميدونم كي واقعا دست كمكش رو بهم دراز ميكنه
    <<سوگند به روزگار که انسان همواره درخسارت و زیانست
    مگر آنانکه ایمان آوردند وانجام دادند کارنیک
    وصبرپیشه کردند و حق را جستند>>

  4. #24
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 06 آذر 96 [ 14:31]
    تاریخ عضویت
    1386-10-22
    نوشته ها
    294
    امتیاز
    14,912
    سطح
    79
    Points: 14,912, Level: 79
    Level completed: 13%, Points required for next Level: 438
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    625

    تشکرشده 691 در 187 پست

    Rep Power
    49
    Array

    RE: مشاوره

    سلام1371125
    شما اینجا با اسم مستعار اومدید درسته؟
    پس مشکلی برای شما به وجود نمیاد:D...به نظر من به عزیزان و سنگ صبوران این مجموعه اعتماد کن
    ...از امتحان کردن نترس...اعتماد کن....خواهی دید چقدر یار صمیمی پیدا خواهی کرد....

  5. #25
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 14 فروردین 89 [ 01:01]
    تاریخ عضویت
    1386-10-07
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    4,180
    سطح
    41
    Points: 4,180, Level: 41
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 170
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    33

    تشکرشده 33 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مشاوره

    نميشه تو جمع بگم شرمنده
    <<سوگند به روزگار که انسان همواره درخسارت و زیانست
    مگر آنانکه ایمان آوردند وانجام دادند کارنیک
    وصبرپیشه کردند و حق را جستند>>

  6. #26
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 19 شهریور 89 [ 01:12]
    تاریخ عضویت
    1387-6-03
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    3,596
    سطح
    37
    Points: 3,596, Level: 37
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مشاوره

    سلام عزیزم منم مشکل دارم مشکل منم خیلی حاده در ضمن ما با هم همسنیم منم چند ساله خسته شدم دارم دیوونه میشم ببین من پارسال تصمیم گرفتم برم پیش مشاور مدرسمون ولی مثل تو پر تردید و اضطراب بودم ولی با همه اینا رفتم من 4 ماه فقط مشاورم رو امتحان کردم تا بدونم اصلا جنبه مشکل من رو داره از نظر روحی بهم میخوره و از همه مهمتر قابل اعتماد هست یا نه که خدا رو شکر خیلی خوب باهام برخورد کرد و منی که به هیچکس اعتماد نداشتم تو فرصت کمی که از سال تحصیلی مونده بود تونستم قسمتی از مشکلاتم رو باهاش درمیون بذارم و تا حدی که توی این فرصت کم میشد بهم کمک کرد بقیش موند واسه امسال ولی امسال اون دیگه ایران نبود چون پارسال به عنوان مشاور نمونه آموزش و پرورش انتخاب شد فرستادنش قطر رفت قطر و من دوباره تنها شدم اینا رو گفتم که بدونی مهمترین گام اینه که تو مشاورت رو بشناسی و اون رو از لحاظ ملاک هایی که گفتم و یا هر ملاک دیگه ای که برات مهمه بسنجی و اگه بعد از این شناخت مورد قبولت بود زود اقدام کن که مثل من نشی بهش دل ببندی و اون رو سنگ صبور خودت بدونی بعد یک دفعه یک شک بهت وارد بشه که اون میخواد از ایران بره یا هر چیز دیگه ای که باعث جدایی شما بشه نمیدونی تو چه وضعی هستم برام دعا کن امیدوارم بهت کمک کرده باشم خیلی دوست دارم .خودت رو از این تردیدها رها کن و شروع کن به شناختن مشاورت و اگه قابل قبول بود باهاش ادامه بده برات آرزوی موفقیت میکنم برام دعا کن هنوز تو شکم راستی منم خودکشی رو دوست دارم اگه راهی پیدا کردی که بدون آبروریزی بشه خودکشی کرد به منم بگو چون تو زندگیم به اندازه کافی خونوادم رو رنج دادم نمیخوام ننگ خودکشی دخترشون رو هم به دوش بکشن
    همیشه دلیل شادی کسی باش نه قسمتی از شادی او
    و همیشه قسمتی از غم کسی باش نه دلیل غم او




 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.