به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 191 از 193 نخستنخست ... 91141151161171181182183184185186187188189190191192193 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1,901 تا 1,910 , از مجموع 1928
  1. #1901
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط طنین باران نمایش پست ها
    سلام خوبین

    سوالم اینه که پستی رو ویرایش کنیم مدیران میتونن متوجه بشند چی نوشتیم ؟! یعنی پست قبلی رو که ویرایش‌شده رو‌میتونند بخونند ؟!

    سلام
    نه خانم طنین باران .
    باید یه تور راه بندازیم بچه ها بیان یه سر اینور :)
    هر چی شما ببینید مدیران بنده خدا هم همون را می بینن :)


    ​​
    ویرایش توسط باغبان : جمعه 03 دی 00 در ساعت 18:16

  2. 2 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    gholam1234 (جمعه 03 دی 00), طنین باران (جمعه 03 دی 00)

  3. #1902
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 بهمن 04 [ 11:02]
    تاریخ عضویت
    1399-12-20
    نوشته ها
    606
    امتیاز
    16,987
    سطح
    83
    Points: 16,987, Level: 83
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 363
    Overall activity: 17.0%
    دستاوردها:
    10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,107

    تشکرشده 1,128 در 455 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    122
    Array
    سلام . آقای باغبان ، جناب امین ، میتونید راهنماییم کنید ؟ اقای باغبان پدر ومادر من خودشون در گذشته دچار سختی هایی بودند و بدون عزت نفس و عصبی و شخصیت انرمال دارند و همین رو به من و خواهرم منتقل کردند خب ما عصبی شدیم ، زودرنج حساس و کمبود اعتماد بنفس و عزت نفس ... و برای این که اصولی درمان بشیم باید خیلی هزینه بپردازیم شاید صد میلیون هم دارو درمانی نیاز داریم هم مشاوره روانشناسی . اقای باغبان الآن من از پس هزینه های درمان بر نمیام خواهرم هم همینطور بعد ما اگر خشمگین بشیم ! یا کلا رفتاری داشته باشیم که خدا دوست نداره باز هم باید اون دنیا مجازات بشیم ؟ چرا ؟! مگه دست من هست این عصبانیت ؟! و شما از اونجایی که میدونم تو حوزه روانشناسی هستید لطفا بدون شعار دادن به من پاسخ بدین . الآن این وسط تقصیر کیه ؟ گذشته سختی که پدر و مادرم داشتند ؟! یا خودمون ؟! با دعا و قرآن خیلی به خودم کمک می کنم اما باید اصولی درمان بشیم . میگیم گذشته ها گذشته درست اما حال من هم ادامه داره چون پدر و مادرم درمان نشدند و هنوز دارند به من و خواهرم آسیب میزنند ! هر دوی‌ ما دچار‌ مشکلات جسمی و روحی شدیم ! چون پدر و مادر هستند خدا میگذره ازشون ؟! تکلیف حال من و خواهرم چی میشه ؟ رفتارهایی که دوست نداریم انجام بدیم اما خارج از اختیار ما هست ایا باز هم ما بازخواست میشیم ؟! خیلی ناراحتم نه اینکه تلاش نکنم خیلی هم تلاش میکنم چه معنوی چه روانشناسی ... فقط مدتی نتیجه میگیرم از پس هزینه درمان اصولی هم بر نمیایم

  4. 6 کاربر از پست مفید طنین باران تشکرکرده اند .

    ammin (شنبه 04 دی 00), miss seven (یکشنبه 05 دی 00), میشل (شنبه 04 دی 00), افسونگر (چهارشنبه 08 دی 00), الهه زیبایی ها (شنبه 04 دی 00), باغبان (شنبه 04 دی 00)

  5. #1903
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 14 بهمن 02 [ 11:21]
    تاریخ عضویت
    1398-4-16
    نوشته ها
    1,559
    امتیاز
    27,432
    سطح
    98
    Points: 27,432, Level: 98
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 918
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    OverdriveVeteranTagger Second Class25000 Experience Points
    تشکرها
    1,379

    تشکرشده 2,656 در 1,207 پست

    Rep Power
    294
    Array

    نقل قول نوشته اصلی توسط طنین باران نمایش پست ها
    سلام . آقای باغبان ، جناب امین ، میتونید راهنماییم کنید ؟

    درود

    خانم طنین عزیز؛

    تا جایی که کمک مشاوره ای از دست بچه های همدردی و کارشناسان و مدیران بر بیاد ، دریغ نمیشه و مطمئنا این کمک میزان قابل توجهی از هزینه های شما رو پایین خواهد آورد. اما از اونجایی که میدونین تالار ما تأکید اصلیش بر امر مشاوره هست ، قاعدتا نمیتونیم آنچنان که شایسته هست در خصوص سؤالاتی که مربوط به کارشناسان محترم دینی هست پاسخگو باشیم.

    با عضو شدن در سامانه رایگان تالارهای دینی میتونین به صورت آنلاین با کارشناس مربوط گفتگو کنین.


    پ.ن

    دوستان محترم همدردی لطفا سؤالات مشاوره ای خودتون رو در تاپیک احوال پرسی مطرح نکنین.
    دوستان گرامی ؛

    لطفا، انجمن آموزش استفاده از تالار همدردی را مطالعه بفرمایید.

  6. 2 کاربر از پست مفید سحر بهاری تشکرکرده اند .

    miss seven (شنبه 04 دی 00), طنین باران (چهارشنبه 15 دی 00)

  7. #1904
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 18:06]
    تاریخ عضویت
    1396-1-29
    نوشته ها
    848
    امتیاز
    28,286
    سطح
    98
    Points: 28,286, Level: 98
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,634

    تشکرشده 2,354 در 759 پست

    Rep Power
    211
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط طنین باران نمایش پست ها
    سلام . آقای باغبان ، جناب امین ، میتونید راهنماییم کنید ؟ اقای باغبان پدر ومادر من خودشون در گذشته دچار سختی هایی بودند و بدون عزت نفس و عصبی و شخصیت انرمال دارند و همین رو به من و خواهرم منتقل کردند خب ما عصبی شدیم ، زودرنج حساس و کمبود اعتماد بنفس و عزت نفس ... و برای این که اصولی درمان بشیم باید خیلی هزینه بپردازیم شاید صد میلیون هم دارو درمانی نیاز داریم هم مشاوره روانشناسی . اقای باغبان الآن من از پس هزینه های درمان بر نمیام خواهرم هم همینطور بعد ما اگر خشمگین بشیم ! یا کلا رفتاری داشته باشیم که خدا دوست نداره باز هم باید اون دنیا مجازات بشیم ؟ چرا ؟! مگه دست من هست این عصبانیت ؟! و شما از اونجایی که میدونم تو حوزه روانشناسی هستید لطفا بدون شعار دادن به من پاسخ بدین . الآن این وسط تقصیر کیه ؟ گذشته سختی که پدر و مادرم داشتند ؟! یا خودمون ؟! با دعا و قرآن خیلی به خودم کمک می کنم اما باید اصولی درمان بشیم . میگیم گذشته ها گذشته درست اما حال من هم ادامه داره چون پدر و مادرم درمان نشدند و هنوز دارند به من و خواهرم آسیب میزنند ! هر دوی‌ ما دچار‌ مشکلات جسمی و روحی شدیم ! چون پدر و مادر هستند خدا میگذره ازشون ؟! تکلیف حال من و خواهرم چی میشه ؟ رفتارهایی که دوست نداریم انجام بدیم اما خارج از اختیار ما هست ایا باز هم ما بازخواست میشیم ؟! خیلی ناراحتم نه اینکه تلاش نکنم خیلی هم تلاش میکنم چه معنوی چه روانشناسی ... فقط مدتی نتیجه میگیرم از پس هزینه درمان اصولی هم بر نمیایم
    طنین عزیییییزم کاش الان میتونستم بغلت کنم
    درست میشه طنین خوبم قول میدم درست بشه.

    - - - Updated - - -

    و قول میدم که خدا هم دوست داره و تو فکر بازخواست تو نیست

    - - - Updated - - -

    سلام اقا امین
    ببخشید اون تاپیک اجازه نوشتن نبود نمیدونم چرا
    مجبورم اینجا بپرسم
    خانم مدیر ببخشید
    اگه آدما دوره مجردی به عشق درونی برسن احتمالا بخش زیادی از مشکلات بعد ازدواج پیدا نمیکنن
    منظورتون از عشق درونی چیه؟ خیلی آکادمیکه؟
    حس خوب به خدا و دنیا؟؟
    چه برین چه بمونین تو یاد همدردی ها هستین
    و چه بگین چه نگین عزیز و محترمین
    به خدای بزرگ میسپارمتون

  8. 2 کاربر از پست مفید الهه زیبایی ها تشکرکرده اند .

    میشل (شنبه 04 دی 00), طنین باران (شنبه 04 دی 00)

  9. #1905
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط الهه زیبایی ها نمایش پست ها
    طنین عزیییییزم کاش الان میتونستم بغلت کنم
    درست میشه طنین خوبم قول میدم درست بشه.

    - - - Updated - - -

    و قول میدم که خدا هم دوست داره و تو فکر بازخواست تو نیست
    الهه تو خیلی خوبی

  10. 2 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    الهه زیبایی ها (دوشنبه 06 دی 00), طنین باران (شنبه 04 دی 00)

  11. #1906
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array
    طنین پارسال یبار داشتم با زن دائیم صحبت می کردم، بهش گفتم خیلی وقته که صبح ها قبل از اینکه بیدار بشم، همش توی ذهنم تکرار می کنم خدایا منو ببخش، خدایا منو ببخش...

    در مورد احساسم به خدا صحبت کردیم (اینکه حس می کنم یه دیوار سیاهِ بلند بینمون هست و نمی تونم ازش عبور کنم). بهم یه چیز ساده یاد داد که واقعا معجزه آسا بود. گفت هروقت فرصت داشتی، با خودت تکرار کن: دریافت می کنم عشق خدا را.

    منم یه تسبیح از خواهرم گرفتم و صبحا تو مسیر شرکت همین رو تکرار می کردم. دریافت می کنم عشق خدا را، دریافت می کنم عشق خدا را.

    باورت می شه یک ماه یا کمتر طول کشید که اثر کرد؟

    فکر می کنم همین چیزیکه زن دائیم به من یاد داد، برای تو هم خیلی خوب باشه.

    من تازگی دوباره تسبیحمو پیدا کردم، شبا که می خوابم، صبحا که بیدار می شم، و توی راه، همراهمه. الان این شکلی شده: دریافت می کنم عشق تو را، دریافت می کنی عشق مرا.

    تو به من اعتماد داری، من به تو اعتماد دارم.

    تو دوست منی، من دوست توام.

    تو پاکی، من پاکم.

    و خیلی حرفای دیگه :)

    وقتی با آگاهی قلبی باشه، یه حس نورانیِ خیلی قشنگه. من عاشقشم، تو هم امتحانش کن.

    این تکرارها، الان برای من یک راهکار برای تثبیت و عمیق کردنِ باورهای درستمه. ولی برای تو، دریچه های قلبت رو باز می کنه.
    ویرایش توسط میشل : شنبه 04 دی 00 در ساعت 16:52

  12. 3 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    افسونگر (چهارشنبه 08 دی 00), الهه زیبایی ها (دوشنبه 06 دی 00), طنین باران (شنبه 04 دی 00)

  13. #1907
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط طنین باران نمایش پست ها
    سلام . آقای باغبان ، جناب امین ، میتونید راهنماییم کنیدم
    سلام طنین باران عزیز
    با اینکه از مدیران تالار مشورت خواستین ولی میخواستم به عنوان یه کاربر توی تالار منم نظرمو بهتون بگم :
    اغلب آدما فکر میکنن پدر و مادرشون بی عیب و نقصن و هر چی بگن درسته، این مثل یه باور شده برای همه مردم ، اما ،اما ، پدر و مادر ها هم توی خانواده هایی متفاوت از نظر فرهنگی و تربیتی بزرگ شدن و آن ها هم طبیعتا دچار مشکلات روحی ، اخلاقی و غیره میتونن باشن ، پس اگر به این سطح از آگاهی رسیدیم که خانواده مارا خوب تربیت نکرده ، پس خودمون خودمون رو تربیت کنیم ، درسته دوران کودکی خیلی مهمه ولی آدم این مدلی نیست که تا پایان عمرش تغییر نکنه ، اگر میبینی و میدونی باور های اشتباه و نادرست، عادات غلط توی زندگی داری ، پس تو الآن یه آدم آگاه هستی ، پس خودت در جهت قدم گذاشتن در راه مسیر درست زندگی قدم بردار و خودت رو تربیت کن .

    در این راه کتاب های خوب مطالعه کن ،نه هر کتابی که تا چاپ میشه همه زود میرن ببینن چیه،
    امیدوارم موفق باشی .
    در عشق

    اگر طاقت ویرانگی ات نیست
    دلتنگ کسی باش که
    دلتنگ تو باشد . . . !

  14. 2 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    الهه زیبایی ها (سه شنبه 07 دی 00), طنین باران (چهارشنبه 15 دی 00)

  15. #1908
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 18:06]
    تاریخ عضویت
    1396-1-29
    نوشته ها
    848
    امتیاز
    28,286
    سطح
    98
    Points: 28,286, Level: 98
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,634

    تشکرشده 2,354 در 759 پست

    Rep Power
    211
    Array
    سلام به همگی.
    ببخشید تاپیک مدیریت بسته بود برای همین اینجا میگم
    اقای مدیر
    جسارتا رنگ اسم مدیران تالار رو که عوض کردین روی زمینه روشن خونده نمیشه
    لطفا اینو درنظر بگیرین

  16. کاربر روبرو از پست مفید الهه زیبایی ها تشکرکرده است .

    باغبان (سه شنبه 07 دی 00)

  17. #1909
    ((( مشاور خانواده ))) آغازکننده

    آخرین بازدید
    امروز [ 00:53]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,192
    سطح
    100
    Points: 325,192, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط الهه زیبایی ها نمایش پست ها
    سلام به همگی.
    ببخشید تاپیک مدیریت بسته بود برای همین اینجا میگم
    اقای مدیر
    جسارتا رنگ اسم مدیران تالار رو که عوض کردین روی زمینه روشن خونده نمیشه
    لطفا اینو درنظر بگیرین

    با سلام و با تشکر از تذکرتان ، اصلاح شد

    غلام همت آنم که زیر چرخ کبـــود
    زهرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است

    http://www.hamdardi.com
    دسترسی سریع به همدردی و مدیر همدردی با عضویت در کانال همدردی در ایتا

  18. 4 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    miss seven (چهارشنبه 08 دی 00), الهه زیبایی ها (سه شنبه 07 دی 00), باغبان (سه شنبه 07 دی 00), سحر بهاری (سه شنبه 07 دی 00)

  19. #1910
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array

    سلامی زیبا ،،، همانند پرواز کبوترها

    امیدوارم خوب باشین ،،،،

    سرده هوا ،،، ولی دلاتون ان شالله گرم باشه به نور و محبت خدا ،،،

    چند روزی هست نیت یه کاری را کردم ،،،

    این نیت منو برد یاد قدیم قدیما :)

    یاد دوران دبستان و سختی هاش و خوشی هاش یه سکوت قشنگی به من میده،،،

    مثل یه جاده برفی که همه چی توش برفیه ،،،

    آره بچه ها به یاد قدیما امروز رفتم کچل کردم :)

    یادش بخیر چقدر تلاش می کردیم که موی های سرمون را نزنیم :)




    راستی ببینیم در مسابقه چی کار می کنید بچه ها ،،،
    ان شالله مسابقه آموزنده و خوبی برگزار کنیم با کمک هم ،،،
    با توجه به زمان و فرصتی که بوده و هست ، سعی شده سئوال ها توسط تیم مدیران ، طراحی بشه و ان شالله با نظارت آقای مدیر و صد البته وجود شما بزرگواران ،،، مسابقه خوبی انجام بشه .
    در تاپیک زیر می تونین پیگیری بفرمایین .
    ~~~ اعلان مسابقه در تالار همدردی + جایزه ~~~



    راستی تا حالا در همچین جاده ای رانندگی رفتید ،،،
    جاده ای برفی :)
    اگه آره که حتما می دونید چقدر لذت بخشه ،،، و اگه قرار بعدا قسمت بشه ، اون لحظه ما را هم یاد کنید









    مراقب باشین
    در پناه حق









    ویرایش توسط باغبان : پنجشنبه 09 دی 00 در ساعت 02:36 دلیل: تصحیح تایپی

  20. 4 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    miss seven (پنجشنبه 09 دی 00), Mvaz (چهارشنبه 08 دی 00), الهه زیبایی ها (پنجشنبه 09 دی 00), طنین باران (چهارشنبه 15 دی 00)


 
صفحه 191 از 193 نخستنخست ... 91141151161171181182183184185186187188189190191192193 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:07 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.