به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 184 از 193 نخستنخست ... 84134144154164174175176177178179180181182183184185186187188189190191192193 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1,831 تا 1,840 , از مجموع 1928
  1. #1831
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array
    سلام
    طنین باران عزیز
    لطفا اینگونه مطالب را در بخش مقالات ارسال کنید ...
    متعاقبا منتقل خواهد شد

  2. 3 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    Mvaz (چهارشنبه 19 آبان 00), Niagara (پنجشنبه 20 آبان 00), طنین باران (چهارشنبه 19 آبان 00)

  3. #1832
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام

    به نظر خودم توی یکی از سخت ترین و پیچیده ترین دوران زندگیم قرار گرفتم.

    نکته ای که بارها متوجهش شدم این بود که شبیه همین سختی ها رو توی تقریبا سه مرحله حدود ده سال پیش کشیده بودم. جنس سختی ها شبیه اون موقع و جنس پیامهایی که توی شرایط سخت و جانکاه بهش میرسم دقیقا شبیه ده سال پیشه. این بار پیامها رو با وضوح بیشتر و ریشه دار تر میفهمم.

    فکر کنم اگه درسهای زندگی رو فراموش کنی دوباره همون سختی ها ممکنه برگردند تا آموزشت بدن و تربیتت کنن. این واحدهای عملی روزگار خیلی سخته اما بعدش فکر کنم شیرینم هست.... هر چی هست خدایا شکرت...امیدوارم ثباتم از دست ندم

  4. 8 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    Mvaz (پنجشنبه 20 آبان 00), Niagara (پنجشنبه 20 آبان 00), فکور (پنجشنبه 20 آبان 00), لاله123 (پنجشنبه 20 آبان 00), zolal (پنجشنبه 20 آبان 00), سحر بهاری (پنجشنبه 20 آبان 00), شمیم الزهرا (یکشنبه 23 آبان 00), طنین باران (پنجشنبه 20 آبان 00)

  5. #1833
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 30 آبان 00 [ 09:13]
    تاریخ عضویت
    1399-5-06
    نوشته ها
    219
    امتیاز
    5,439
    سطح
    47
    Points: 5,439, Level: 47
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 111
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    270

    تشکرشده 423 در 177 پست

    Rep Power
    48
    Array

  6. 5 کاربر از پست مفید Niagara تشکرکرده اند .

    Mvaz (پنجشنبه 20 آبان 00), لاله123 (پنجشنبه 20 آبان 00), سحر بهاری (دوشنبه 24 آبان 00), شمیم الزهرا (یکشنبه 23 آبان 00), طنین باران (پنجشنبه 20 آبان 00)

  7. #1834
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 شهریور 04 [ 10:34]
    تاریخ عضویت
    1393-6-31
    نوشته ها
    589
    امتیاز
    21,366
    سطح
    92
    Points: 21,366, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 984
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    1,314

    تشکرشده 1,494 در 483 پست

    Rep Power
    142
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ammin نمایش پست ها
    سلام

    به نظر خودم توی یکی از سخت ترین و پیچیده ترین دوران زندگیم قرار گرفتم.

    نکته ای که بارها متوجهش شدم این بود که شبیه همین سختی ها رو توی تقریبا سه مرحله حدود ده سال پیش کشیده بودم. جنس سختی ها شبیه اون موقع و جنس پیامهایی که توی شرایط سخت و جانکاه بهش میرسم دقیقا شبیه ده سال پیشه. این بار پیامها رو با وضوح بیشتر و ریشه دار تر میفهمم.

    فکر کنم اگه درسهای زندگی رو فراموش کنی دوباره همون سختی ها ممکنه برگردند تا آموزشت بدن و تربیتت کنن. این واحدهای عملی روزگار خیلی سخته اما بعدش فکر کنم شیرینم هست.... هر چی هست خدایا شکرت...امیدوارم ثباتم از دست ندم

    سلام
    بله دقیقا همینطوره، دفعه بعدی شاید با شدت بیشتری هم همراه میشه، اینقدر که بالاخره بفهمیم باید چه کنیم. ان شاالله که بتونید به راحتی این دوره را سپری کنید و دیگه براتون تکرار نشه.

    منم اما به شکل دیگری همینطورم و متاسفانه برای من همراه با ناامیدی است. الکی هم شده باید سعی کنم به خودم امید بدم

    به نور نگاه کن ! سایه ها پشت سرت خواهند بود.
    ویرایش توسط zolal : پنجشنبه 20 آبان 00 در ساعت 18:59

  8. 6 کاربر از پست مفید zolal تشکرکرده اند .

    ammin (یکشنبه 23 آبان 00), Mvaz (پنجشنبه 20 آبان 00), Niagara (شنبه 22 آبان 00), سحر بهاری (دوشنبه 24 آبان 00), شمیم الزهرا (یکشنبه 23 آبان 00), طنین باران (یکشنبه 23 آبان 00)

  9. #1835
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 29 آبان 00 [ 20:09]
    تاریخ عضویت
    1400-3-13
    نوشته ها
    111
    امتیاز
    3,448
    سطح
    36
    Points: 3,448, Level: 36
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 52
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    255

    تشکرشده 259 در 102 پست

    Rep Power
    30
    Array
    سلام . امیدوارم همگی حال و احوالتون خوبه خوب باشه . یادمون هم باشه ایام روزگار هم اگه شیرین نبود به کاممان ، شیرینش کنیم
    ویرایش توسط لاله123 : پنجشنبه 20 آبان 00 در ساعت 19:38

  10. 6 کاربر از پست مفید لاله123 تشکرکرده اند .

    ammin (یکشنبه 23 آبان 00), Mvaz (پنجشنبه 20 آبان 00), Niagara (شنبه 22 آبان 00), سحر بهاری (دوشنبه 24 آبان 00), شمیم الزهرا (یکشنبه 23 آبان 00), طنین باران (یکشنبه 23 آبان 00)

  11. #1836
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 مهر 04 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1390-6-22
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    30,538
    سطح
    100
    Points: 30,538, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    3,307

    تشکرشده 2,402 در 566 پست

    Rep Power
    168
    Array
    سلام دوستان عزیز
    ان شاالله دلاتون نزدیک به خدا و حالش خوب باشه مخصوصا آقا غلام، فکور ، پو عزیز...
    منم خداروشکر خوبم. نمیدونم دختر اینقدرررر شیرینه یا نه نوزاد میتونه تااین حد خواستنی باشه... اللن برام اتفاقای ناگوار بیفته دخترمو نگاه میکنم میگم هرچقدر سخت باشه به داشتن تو فرشته نازنین میرزه...
    درسا پرقدرت هستن و من واس کارای آینده مثل آزمون جامع و رساله هیچ قدمی نمیتونم بردارم اما به خودم میگم درس دیر و زود داره سوخت و سوز نداره، لذت ببر از وجود این دو تا فرشته...

  12. 6 کاربر از پست مفید شمیم الزهرا تشکرکرده اند .

    ammin (یکشنبه 23 آبان 00), gholam1234 (یکشنبه 23 آبان 00), Mvaz (یکشنبه 23 آبان 00), فکور (یکشنبه 23 آبان 00), سحر بهاری (دوشنبه 24 آبان 00), طنین باران (یکشنبه 23 آبان 00)

  13. #1837
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 بهمن 04 [ 11:02]
    تاریخ عضویت
    1399-12-20
    نوشته ها
    606
    امتیاز
    16,987
    سطح
    83
    Points: 16,987, Level: 83
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 363
    Overall activity: 17.0%
    دستاوردها:
    10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,107

    تشکرشده 1,128 در 455 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    122
    Array
    سلام دوستان


    شمیم الزهرا عزیز ، خدا فرزندانت رو حفظ کنه . درسته نوزاد شیرینه اما اینکه دختر هست شیرینشو دو چندان می کنه وقتی بزرگتر بشه روزی نیست که از کارها و رفتارهاش دلت ضعف نره و کاملا متوجه میشی که چقدر با فرزند پسرت متفاوت هست :)
    من که هر روز وقتی دخترم و مهربونیاش و کارهاشو می بینم خدا رو شکر می کنم که این نعمت بزرگ رو بهم داده

  14. 4 کاربر از پست مفید طنین باران تشکرکرده اند .

    ammin (یکشنبه 23 آبان 00), Mvaz (یکشنبه 23 آبان 00), سحر بهاری (دوشنبه 24 آبان 00), شمیم الزهرا (دوشنبه 24 آبان 00)

  15. #1838
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    سلام دوستان عزیزم
    امیدوارم حال همه تون خوب باشه
    من اومدم تالار تا یه سوالی رو بپرسم و ممنون میشم پاسخم را بدین.
    میخواستم بدونم که در تالار میتونم یه تاپیک برای خودم داشته باشم تا در اونجا از حرف ها و مطالبی که در ذهنم میگذره بنویسم ؟ (البته طبق قوانین تالار )
    تا الآن و حتی بعدا من همیشه از شما دوستان توی زمینه های مختلف چیزی یاد گرفتم و الآن میخوام گاهی یه سری مسائل رو هم برای شما بگم و شاید این چیزا براتون مفید باشه و هم نظر باشین با من . و در کل بنویسم دیگه

  16. 2 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    Mvaz (سه شنبه 25 آبان 00), zolal (پنجشنبه 27 آبان 00)

  17. #1839
    ((( مشاور خانواده ))) آغازکننده

    آخرین بازدید
    دیروز [ 15:53]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,240
    سطح
    100
    Points: 325,240, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط miss seven نمایش پست ها
    سلام دوستان عزیزم
    امیدوارم حال همه تون خوب باشه
    من اومدم تالار تا یه سوالی رو بپرسم و ممنون میشم پاسخم را بدین.
    میخواستم بدونم که در تالار میتونم یه تاپیک برای خودم داشته باشم تا در اونجا از حرف ها و مطالبی که در ذهنم میگذره بنویسم ؟ (البته طبق قوانین تالار )
    تا الآن و حتی بعدا من همیشه از شما دوستان توی زمینه های مختلف چیزی یاد گرفتم و الآن میخوام گاهی یه سری مسائل رو هم برای شما بگم و شاید این چیزا براتون مفید باشه و هم نظر باشین با من . و در کل بنویسم دیگه
    با سلام
    در تالار انجمنی داریم به نام :
    تجربه های فردی

    و اگر شما تجارب مفیدی در زندگی دارید از خودتون جهت استفاده دیگران می توانید قرار دهید.
    اما اگر مطالبی دارید که نیاز به گرفتن بازخورد از دیگران هست ، باید در انجمن مربوط به صورت سوالی قرار دهید.

    غلام همت آنم که زیر چرخ کبـــود
    زهرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است

    http://www.hamdardi.com
    دسترسی سریع به همدردی و مدیر همدردی با عضویت در کانال همدردی در ایتا

  18. 2 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    miss seven (چهارشنبه 26 آبان 00), Mvaz (چهارشنبه 26 آبان 00)

  19. #1840
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    سلام آقای مدیر وقتتون بخیر ،
    خیلی ممنونم که پاسخم رو دادین و راهنماییم کردین همون انجمن تجربه های فردی برای هدفی که دارم مناسبه.
    در عشق

    اگر طاقت ویرانگی ات نیست
    دلتنگ کسی باش که
    دلتنگ تو باشد . . . !

  20. 2 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    Mvaz (چهارشنبه 26 آبان 00), zolal (پنجشنبه 27 آبان 00)


 
صفحه 184 از 193 نخستنخست ... 84134144154164174175176177178179180181182183184185186187188189190191192193 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:41 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.