واااااااای بچهههه هااااا چقدررر خوبین شما

. رفتم مشاوره پیش خاله دوستم حالم خیییلی بهتره ببخشید فرصت نکردم بیا جواب بدم.چند روزه صندلی داغتونو میخونم خیلللی باحال

______#_______*_______#_______*_______#________*__ ____#_______*
آقا غلام1234 چرا حسم میگه ناراحتی

؟؟؟؟ پستای سی آر وای خیلی خنده دار و جالبن. یه راهی سی آر وای بلده تو بلدش نیستی واسه همونه بعضیا چپ و راست تذکر میدن

.!.!. مث سی آر وای وسط شوخیات یکم حرفای دینی بنویس بعد اینطوری هر چی بذاری یا با دخترا چت کنی دیگه بهت گیر نمیدن

. منم مث تو ساده بودم خیییلی غصه میخوردم آخررر یاد گرفتم هر چیزی یه راه دارههه

______#_______*______#________*_______#________*__ ____#_______*
هفت جونم

خیلی دوست داشتم بشینم رو صندلیتون، هزار تا کار نصفه نیمه دارم وقت نمیکنم فقققط میتونم صندلی داغوو بخونم. اگر وقت شه بازم میامممم

علاقه مندی ها (Bookmarks)