به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 13 از 45 نخستنخست ... 345678910111213141516171819202122233343 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 121 تا 130 , از مجموع 449
  1. #121
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    ممنونم آقای زونیام از اینکه معنی شعر را گذاشتید ... ممنونم که همراهمون هستین

    آقا غلام بیشتر فوکوس کنید روی صندلی داغ ... ترانه نذارین بهتره چون بنظرم جزء همون خلاف قوانین هست دیگه بخصوص اینکه شما از خواننده های قدیمی میزارین ....

    نمیخوام یه بار بیام تالار و بگن آقا غلام رو بلاک کردن .... پس همراهمون باشین ...جور دیگه هم میتونیم شاد باشیم .
    در عشق

    اگر طاقت ویرانگی ات نیست
    دلتنگ کسی باش که
    دلتنگ تو باشد . . . !

  2. 2 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    goleyakh30 (سه شنبه 27 خرداد 99), الهه زیبایی ها (دوشنبه 26 خرداد 99)

  3. #122
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خانم 7 ، در مورد سری دوم سئوال هام ....
    در سئوال 24 خودتون رفتید تو اتاق ثروت - خانم فرشته مهربان را فرستادید تو اتاق علم و فقر و اتاق قشنگه را خالی گذاشتید :)
    یعنی اتاق پر از تمساح ولی اتاقی که رضایت کامل خدا بود ( به نظرم بهترین اتاق این بود )
    ولی هر پاسخی می دادید درست بود
    ممنون .



    سئوال 25 درست بود یزد
    بادگیرهای یزد معروفه .


    سئوال 26 هم که شما اتاق اجنه را انتخاب کردید
    شما اجنه را دست کم گرفتید :)
    الان بهم خبر دادند که خانم 7 ما را دست کم گرفته :)
    خلاصه هر انتخابی می کردید درست بود .



    در جدول هم به یکی از سئوال فرمودید زهر یا نیش !
    تو حل جدول " یا " وجود نداره می بایست یکی انتخاب بشه ..... و لذا مردوده پاسخ
    چند سئوال هم از خانواده کمک گرفتید :)




    لوک خوش شانس کارتون خیلی معروفی هست ..تعجب می کنم ندیدید ...نکنه بچه های دهه 80 یا 90 هستید :)
    بیاید این سوئیچ سفینه پیکان را خودتون بردارید برید سیاره b61:)



    اون پیرزن گرامی که می خواستم برربری بخرم می خواست منو بترسونه ، فکر کرد من سوسول هستم :)
    ولی نمی دونست من گرگ بارون دیده ام مثل خودش :)
    خلاصه خودش پشیمون شد و مدتی بعد دیگه دیده نشد :))

    ..............................

    در مورد سفینه پیکان خانم 7 یه مطلب بگم ،،،
    این یه تکنیک هست که اینجا دارم میگم خدمتتون ،،،
    در تمام سختی های زندگی همه یادمون باشه ، اگه فشار زیاد شد - سختی زیاد شد - حجم انتقاد زیاد شد - درک نشدیم و یا ... یاد سفینه پیکان بیافتیم ( سوسول بازی ممنوع )
    و تلاش کنیم و راضی باشیم به رضای خدا و بدونیم همه آدم سختی های خودشون را دارنند _ حتی پیامبران و ائمه )
    شاید آسون نباشه ولی همه می بایست تمرین کنیم و از روز قبل یا ماه قیبل یا ....بهتر باشیم ... و امیدمون به خدا باشه
    این مسیر شیرین و جذابه

    راستی اون سه مردی که خواب دیدید با پیکان رفته بودند فضا » منو - غلام و زونیام هستیم ......جمعه ها عصر کار می کنیم با هم ( امنیت منطقه تو خط فضا را مراقب هستیم که سوسول ها راحت برند )



    :))






    راستی خانم شمیم الزهرا را دعوت کنید برا صندلی داغ



    خانم الهه زیبایی ها پیشنهاد شما خوبه و من هم اسکار بهترین پیشنهاد را از طرف خودم به شما میدم :)


    فرصت بشه در خدمت هستم باز
    ان شالله صندلی خوب و فعالی باشه
    التماس دعا .
    ویرایش توسط باغبان : دوشنبه 26 خرداد 99 در ساعت 23:34

  4. 3 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    goleyakh30 (سه شنبه 27 خرداد 99), miss seven (سه شنبه 27 خرداد 99), الهه زیبایی ها (دوشنبه 26 خرداد 99)

  5. #123
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    یعنی بخاطر اینکه صدای خانم هست، من رو بلاک میکنن؟ مشکلش کجاس دقیقا متوجه نشدم. ببین تو رو خدا وضعیت ما چجوریه....
    الان صحبت در مورد سفینه قضایی و اینکه کی بره راه راست، کی بره راه چپ بر معلومات ما اضافه میکنه؟؟؟؟؟ ایشالا که موفق باشین....

  6. 2 کاربر از پست مفید gholam1234 تشکرکرده اند .

    goleyakh30 (سه شنبه 27 خرداد 99), miss seven (سه شنبه 27 خرداد 99)

  7. #124
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    اقا من الان دیدم، من با کرای توی یک فضای بسته قرار نمیگیرم. عواقب این کار قابل بیان نیست در فضای مجازی، ولی من با ایشون نمیرم توی اون سفینه کضایی

  8. 3 کاربر از پست مفید gholam1234 تشکرکرده اند .

    goleyakh30 (سه شنبه 27 خرداد 99), miss seven (سه شنبه 27 خرداد 99)

  9. #125
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 اردیبهشت 02 [ 17:05]
    تاریخ عضویت
    1399-2-17
    نوشته ها
    49
    امتیاز
    2,737
    سطح
    31
    Points: 2,737, Level: 31
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    43

    تشکرشده 35 در 31 پست

    Rep Power
    0
    Array
    واااااااای بچهههه هااااا چقدررر خوبین شما. رفتم مشاوره پیش خاله دوستم حالم خیییلی بهتره ببخشید فرصت نکردم بیا جواب بدم.چند روزه صندلی داغتونو میخونم خیلللی باحال
    ______#_______*_______#_______*_______#________*__ ____#_______*
    نقل قول نوشته اصلی توسط gholam1234 نمایش پست ها
    یعنی بخاطر اینکه صدای خانم هست، من رو بلاک میکنن؟ مشکلش کجاس دقیقا متوجه نشدم. ببین تو رو خدا وضعیت ما چجوریه....
    الان صحبت در مورد سفینه قضایی و اینکه کی بره راه راست، کی بره راه چپ بر معلومات ما اضافه میکنه؟؟؟؟؟ ایشالا که موفق باشین....
    آقا غلام1234 چرا حسم میگه ناراحتی ؟؟؟؟ پستای سی آر وای خیلی خنده دار و جالبن. یه راهی سی آر وای بلده تو بلدش نیستی واسه همونه بعضیا چپ و راست تذکر میدن .!.!. مث سی آر وای وسط شوخیات یکم حرفای دینی بنویس بعد اینطوری هر چی بذاری یا با دخترا چت کنی دیگه بهت گیر نمیدن. منم مث تو ساده بودم خیییلی غصه میخوردم آخررر یاد گرفتم هر چیزی یه راه دارههه
    ______#_______*______#________*_______#________*__ ____#_______*

    هفت جونم خیلی دوست داشتم بشینم رو صندلیتون، هزار تا کار نصفه نیمه دارم وقت نمیکنم فقققط میتونم صندلی داغوو بخونم. اگر وقت شه بازم میامممم
    ویرایش توسط goleyakh30 : سه شنبه 27 خرداد 99 در ساعت 09:31

  10. کاربر روبرو از پست مفید goleyakh30 تشکرکرده است .

    miss seven (سه شنبه 27 خرداد 99)

  11. #126
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط goleyakh30 نمایش پست ها

    آقا غلام1234
    مث سی آر وای وسط شوخیات یکم حرفای دینی بنویس بعد اینطوری هر چی بذاری یا با دخترا چت کنی دیگه بهت گیر نمیدن.

    سلام
    خسته نباشید :))
    اگر غلام این نصیحت را گوش کنه به شب امشب نمیرسه :))

    تکنیک های سی ار وای پیچیده هست :)
    بحث های معنوی و عمومی + بحث و گفتگو با اعضا در رابطه با تاپیک صندلی داغ و پشت صحنه با رعایت خیلی چیزها + مطالب طنز و ....خیلی چیزهای پیچیده دیگه :)))
    مثلا همین سفینه پیکان شاید بعضی ها فکر کنن یه بحث آزاد هست ) ...ولی یه تکنیک روانشناسی هست و آغشته با طنز
    یعنی تکنیک انتقاد پذیری - صبر - مبارزه با سوسولی و ....
    :)


    غلام و تمام بچه ها هم رعایت می کنند
    یه خورده شوخی بین بچه ها هست ( البته شوخی ها در چارچوب درست و تعادل است )
    تا حالا هم خوب رعایت شده ،،
    خوبیش اینکه خود بچه ها الحمد الله هوشیار هستند و ان شالله که باشیم .
    مدیریت همچین تاپیک هایی پر زحمته ...
    خانم 7 هم خوب کنترل و مدیریت می کنند .



    راستی شما هم بفرمایید ...خوبه صندلی داغ
    شاید اون سفینه پیکان هم قسمت شما هم بشه
    ( استعاره از تست صبر و قدرت تحمل انتقاد شما در صندلی داغ شما )


    ممنون که همراه هستید
    موفق باشین

    .................


    ​​
    ویرایش توسط باغبان : سه شنبه 27 خرداد 99 در ساعت 10:13

  12. 2 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    goleyakh30 (سه شنبه 27 خرداد 99), miss seven (سه شنبه 27 خرداد 99)

  13. #127
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط goleyakh30 نمایش پست ها
    واااااااای بچهههه هااااا چقدررر خوبین شما. رفتم مشاوره پیش خاله دوستم حالم خیییلی بهتره ببخشید فرصت نکردم بیا جواب بدم.چند روزه صندلی داغتونو میخونم خیلللی باحال
    ______#_______*_______#_______*_______#________*__ ____#_______*


    آقا غلام1234 چرا حسم میگه ناراحتی ؟؟؟؟ پستای سی آر وای خیلی خنده دار و جالبن. یه راهی سی آر وای بلده تو بلدش نیستی واسه همونه بعضیا چپ و راست تذکر میدن .!.!. مث سی آر وای وسط شوخیات یکم حرفای دینی بنویس بعد اینطوری هر چی بذاری یا با دخترا چت کنی دیگه بهت گیر نمیدن. منم مث تو ساده بودم خیییلی غصه میخوردم آخررر یاد گرفتم هر چیزی یه راه دارههه
    ______#_______*______#________*_______#________*__ ____#_______*

    هفت جونم خیلی دوست داشتم بشینم رو صندلیتون، هزار تا کار نصفه نیمه دارم وقت نمیکنم فقققط میتونم صندلی داغوو بخونم. اگر وقت شه بازم میامممم

    گل یخ خوبی بابا؟ وسط بحث من و کرای لطفا وارد نشو و توصیه هاتم بذار روی طاقچه واسه خودت. بذار من و کرای بریم تا پایان این خط. ممنونم که هستی ....

  14. 2 کاربر از پست مفید gholam1234 تشکرکرده اند .

    goleyakh30 (سه شنبه 27 خرداد 99), miss seven (سه شنبه 27 خرداد 99)

  15. #128
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    وااااای خدایا چقدر با مزه این شما ها

    بالأخص آقا کرای ... خیلی خنده ام گرفت وقتی گفتید اون پیرزنه فکر میکرد شما سوسول هستید در حالیکه در اشتباه بوده ...

    یه چیزی برام جالبه که شما در عین اینکه مشاوره های منطقی و جدی میدین ولی شخص شوخ و جالبی هستین ....

    و یا این جمله ی بامزه :

    راستی اون سه مردی که خواب دیدید با پیکان رفته بودند فضا » منو - غلام و زونیام هستیم ......جمعه ها عصر کار می کنیم با هم ( امنیت منطقه تو خط فضا را مراقب هستیم که سوسول ها راحت برند )

    خوبه که همراهمون هستین آقا کرای
    در عشق

    اگر طاقت ویرانگی ات نیست
    دلتنگ کسی باش که
    دلتنگ تو باشد . . . !

  16. 2 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    goleyakh30 (سه شنبه 27 خرداد 99)

  17. #129
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    من امنیتی نمیبینم توی سفینه ای که کرای توش باشه. ایها الناس من نمیخام با کرای برم توی سفینه. چرا شوخی میگیرین همه چی رو؟

  18. 2 کاربر از پست مفید gholam1234 تشکرکرده اند .

    goleyakh30 (سه شنبه 27 خرداد 99), miss seven (سه شنبه 27 خرداد 99)

  19. #130
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 اردیبهشت 02 [ 17:05]
    تاریخ عضویت
    1399-2-17
    نوشته ها
    49
    امتیاز
    2,737
    سطح
    31
    Points: 2,737, Level: 31
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    43

    تشکرشده 35 در 31 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مرررررررسییی سی آر وای عزیزززم.حجم داشتم حتمااااااااا میام کلا پیکان ندوست.مدل ماشینو بالا ببر بفرستم ااااعماق فضا
    ______#_______*______#________*_______#________*__ ____#_______*
    مرررررسییییی خب غلام 1234 راهشو بت گفتم وگرنه تا آآآآخر عمرت تذکر میخوری میشی غلام تذکری شوخیه هااا بدل نگیر. زرنگ باش مث سی آر وای یچیزی بزن سر حرفاتو ارسال کن.
    بچههههههه هاااا همتونو دوست دارم مرسی خیلییی کمکم کردین بای بای

  20. کاربر روبرو از پست مفید goleyakh30 تشکرکرده است .

    miss seven (سه شنبه 27 خرداد 99)


 
صفحه 13 از 45 نخستنخست ... 345678910111213141516171819202122233343 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.