اقا آماده این واسه ترانه بعدی؟ صحبتونم بخیر. ایشالا که با دل خوش از خواب پا شده پاشین
تشکرشده 2,261 در 917 پست
اقا آماده این واسه ترانه بعدی؟ صحبتونم بخیر. ایشالا که با دل خوش از خواب پا شده پاشین
miss seven (دوشنبه 26 خرداد 99), الهه زیبایی ها (دوشنبه 26 خرداد 99), زونیام (دوشنبه 26 خرداد 99)

تشکرشده 2,656 در 1,207 پست
miss seven (دوشنبه 26 خرداد 99), Pooh (سه شنبه 27 خرداد 99), الهه زیبایی ها (دوشنبه 26 خرداد 99), زونیام (دوشنبه 26 خرداد 99)
تشکرشده 2,952 در 957 پست
سلام بچه ها ... صبح وقتی اومدم تالار و جدول آقا کرای رو دیدم ...رفتم که حلش بکنم به سؤال دم فیل که رسیدم از بابام پرسیدم : بابا ته دم فیل اسمش چیه ؟ بابام گفت آره گرد هست ته دمش ...گفتم اسمش چیه این تپلی ته دمش ؟ گفت : من آخه از کجا بدونم .
آقا کرای ببین مارو به چه روزی انداختی ...ولی پاسخ همون گرد میشد بنظرم و اینو از اون سؤالی فهمیدم که گفتین جنی ها خودشونو شبیه اون حیوون در میارن ...گربه میشد جوابش و از گ اول گربه فهمیدم دم فیل میشه گرد .
در عشق
اگر طاقت ویرانگی ات نیست
دلتنگ کسی باش که
دلتنگ تو باشد . . . !
زونیام (دوشنبه 26 خرداد 99)

تشکرشده 2,656 در 1,207 پست
من از این تریبون اعلام کنم اصلا از پاسخ خانم هفت رضایت ندارم
گفتم یه دانشمند رو بهمون معرفی کن و بنویس دربارش .... نگفتم هدایتمون کن گوگل
بعد در ادامه گفتم یه جمله به دانشمندان ایرانی بگو که نگفتین.
سؤال بعدیم جوابش مبهم بود.
![]()
تشکرشده 7,109 در 2,468 پست
سلام خدمت همه
ممنون خانم 7
پاسخ جدول
1-زود رنجی
2-ر ر ر ( خانه اول " ر " در آمد ...دو تا دیگه بنویسش یعنی همین ) :))
3-زهر
4 – هر چی می گفتی
5 – راه شیری ( کهکشان زعفرونی چیه دیگه گفتید :)))
6 -گره ( ته دم فیل گره داره برا همین رد نمیشه از سوزن
7 –همدل
8 -گربه
9 – سرشار
10 -راه
11 – روی ( فلز روی )
12 -سبد
13 – هرز
14 – رکسانه
15 – یزدی ( کیک یزدی خیلی معروفه - خانم هایی که کیک پزند و کیک خورنند می دوننن :))
16 – هفت
17- توحید
18 -محله
19 -رولت
20 – مادر
21 – زنبیل ( بچه بودم مادرم همیش یه زنبیل قرمز داشت میدادند ،، می فرمودند : برو سه چهار تا کوچه بالاتر بربری بگیر - یه پیرزنی اونجا بود با چاقو همیشه می خواست منو بترسونه ولی نمی دونست ؟ :) ....)
22- لوک خوش شانس
23 -خدا
13 تا اشتباه داشتید....هر کدام از اون ها هم 2 نمره ای بود :))
محترمه شما هم مثل شرکت کننده محترمه قبلی ..می بایست خودتون را آماده کنید برا امتحانات شهریور ماه :)))
گفته بودم با سری 1 و دو کار را تمام می کنم
باور نکردید
البته آموزنده هم بود جدول :))
در مورد سری دوم سئوال هام عصر یا امشب فرصت شد می یام براتون می نویسم :))
فعلا با اجازه .
ویرایش توسط باغبان : دوشنبه 26 خرداد 99 در ساعت 09:17
miss seven (دوشنبه 26 خرداد 99), زونیام (دوشنبه 26 خرداد 99)
تشکرشده 2,354 در 759 پست
این
http://www.hamdardi.net/showthread.p...l=1#post457748
به اضافه این
http://www.hamdardi.net/showthread.p...l=1#post457765
اهای اهالی صندلی داغ
خون اشام صحبت میکنه
اگه فکر کردید میذارم این دوتا پست منو ندیده بگیرید
کور خوندید.
باید ترتیب اثر بدید.....الان خون جلوی چشام و گرفته![]()
ویرایش توسط الهه زیبایی ها : دوشنبه 26 خرداد 99 در ساعت 11:16
miss seven (دوشنبه 26 خرداد 99), زونیام (دوشنبه 26 خرداد 99)
تشکرشده 2,952 در 957 پست
زونیام (دوشنبه 26 خرداد 99)
تشکرشده 2,261 در 917 پست
سودای دل:
.
http://srv.sonarmusics.com/music1/2/[LinkMusic]002(7804).mp3
- - - Updated - - -
سودای دل:
http://sonarmusics.com/%D8%B3%D9%88%...C%D8%A7%DB%8C/
miss seven (دوشنبه 26 خرداد 99), زونیام (دوشنبه 26 خرداد 99)
تشکرشده 311 در 123 پست
سلام سون خانم
قیسی؟ اره
همون زردالو خشک بگیم بهتره :)
معنی شعره میشه
پر طاووس در اوراق مصاحف دیدم
گفتم این منزلت از قدر تو میبینم بیش
گفت خاموش که هر کس که جمالی دارد
هر کجا پای نهد دست ندارندش پیش
"پر طاووسی رو دیدم که لای قران بود
بهش گفتم این جایگاه بزرگتر از لیاقت توست
گفت خاموش باش که هر کی زیبا باشه هر جا بره دستشو رد نمیکنن"
اقا غلام سوال چهارمیه خلاف قوانین نبود
هشتمی ام خب گفتم اگه گفتنی هست بگید
ای بابا من خودمو بکشم از دست تو![]()
goleyakh30 (سه شنبه 27 خرداد 99), miss seven (دوشنبه 26 خرداد 99)
تشکرشده 2,261 در 917 پست
ترانه بعدی؟؟؟ رضایت دارین من میذارم ترانه؟؟؟
goleyakh30 (سه شنبه 27 خرداد 99), miss seven (دوشنبه 26 خرداد 99)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)