به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 12 , از مجموع 12
  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array
    سلام

    تا جائیکه من می دونم، خانم ها (شاید برعکس آقایون) نظر نهاییشون می تونه با نظر اولیه شون خیلی متفاوت باشه.

    در بین دوستان و آشنایان، موارد مختلفی دیدم که یه خانوم نه تنها کسی رو نپسندیده بلکه کاملا ازش بدش اومده، ولی اون آقا با روش های خودش تونسته این خانم رو حتی عاشقِ خودش کنه.

    یادمه قبلنا چندین مورد رو در دوستانم دیده بودم و اینطور نتیجه گیری کرده بودم که تقریبا هر پسری می تونه هر دختری رو عاشق کنه! (می دونم اغراق آمیزه)

    در هر حال، خانم ها معمولا احساسی هستند. یه تصویری توی ذهنشون می سازن و بهش حس پیدا می کنن. بعدا ممکنه به لحاظ عاطفی یا منطقی یا هردو، نظرشون به کسی جلب بشه، و به خودشون بگن: وااااااه این که ازش خوش تیپ تر و خوش قیافه تر نیست، چطوری من فکر می کردم خوب نیست؟!

    اما اینکه چطور اون خانم رو در فضایی قرار بدید که بیشتر بهتون فکر کنه، به توانایی های خودتون و خونوادتون بستگی داره.

    و البته به شخصیت و روحیات طرف مقابلتون هم بستگی داره.

    شاید اگه فعلا اصرار نکنید، یه مقدار زمان بدید، و بعد از یکی دوماه دوباره مطرح کنید، نتیجه بگیرید.

  2. 2 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    2JZ-Engine (دوشنبه 27 خرداد 98), نیکیا (دوشنبه 27 خرداد 98)

  3. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 20 تیر 98 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1395-12-03
    نوشته ها
    132
    امتیاز
    3,601
    سطح
    37
    Points: 3,601, Level: 37
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 40.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 259 در 107 پست

    Rep Power
    36
    Array
    اصرار مجدد بستگی به روحیات اون دختر خانم داره.

    اگه دختر منطقی باشه و جواب منفیش به دلایل منطقی باشه که اصرار شما اصلا فایده ای نداره ولی اگه جواب منفیش با دو دلی و تردید بوده باشه یا دلایل جواب منفیش قابل رفع باشه یا کلا دختر احساس مداری باشه امکان گرفتن جواب مثبت هست‌.

    در هر صورت من بهت پیشنهاد میکنم که دوباره ازش خواستگاری کنی چون حتی اگه دوباره جواب منفی بشنوی بعدها دیگه به خودت بدهکار نیستی چون تمام تلاشت رو برای این دختر انجام دادی.

    اگه خواستی دوباره خواستگاری کنی خیلی به تاخیر ننداز و حداکثر دو هفته بعد مطرحش کن. چون کسی که میره و بعد ۲ ماه دوباره برمیگرده معنیش این میشه که رفته و دورهاشو زده و خواستگاری دخترای دیگه هم رفته ولی دوباره برگشته و این برای یک دختر اصلا معنی خوبی نداره.

  4. 2 کاربر از پست مفید خندون تشکرکرده اند .

    2JZ-Engine (دوشنبه 27 خرداد 98), نیکیا (دوشنبه 27 خرداد 98)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:41 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.