
تشکرشده 2,882 در 761 پست
m.reza91 (دوشنبه 01 بهمن 97), miss seven (سه شنبه 02 بهمن 97), سرشار (سه شنبه 02 بهمن 97)
تشکرشده 3,515 در 811 پست
miss seven (سه شنبه 02 بهمن 97), گیسو کمند (چهارشنبه 03 بهمن 97), اثر راشومون (سه شنبه 02 بهمن 97), سرشار (سه شنبه 02 بهمن 97)
تشکرشده 552 در 189 پست
خب حالا که داوطلب اجرا پیدا شد، دیگه معطلی بیشتر جایز نیست.
هر چه زودتر تاپیک جدید رو ایجاد کنین و استارت بزنین
miss seven (سه شنبه 02 بهمن 97), گیسو کمند (چهارشنبه 03 بهمن 97)
تشکرشده 2,952 در 957 پست
سلام
خیلی خوبه
اولین شرکت کننده هم من باشم که بشینم روی صندلی
شاید این بار داغ تر باشه![]()
در عشق
اگر طاقت ویرانگی ات نیست
دلتنگ کسی باش که
دلتنگ تو باشد . . . !
گیسو کمند (چهارشنبه 03 بهمن 97), اثر راشومون (پنجشنبه 04 بهمن 97)
تشکرشده 2,952 در 957 پست
سلام دوستان گلم
لطفا با اجازه ی مدیرن تالار دوباره صندلی داغ سری 14 رو برگزار کنیم که هم یه ذره جو تالار عوض بشه و هم بالأخره خوش بگذرونیم و بیشتر باهم آشنا بشیم .
نظرتون چیه ؟؟؟؟؟
کیا پایه ان ؟
من خودم مسئولیت رو بعهده میگیرم
لطفا دوستان جدید هم اعلام حضور کنن
هر کی موافقه لایک کنه پست رو
در عشق
اگر طاقت ویرانگی ات نیست
دلتنگ کسی باش که
دلتنگ تو باشد . . . !
gholam1234 (چهارشنبه 14 خرداد 99), mina_ (چهارشنبه 14 خرداد 99), Mvaz (چهارشنبه 14 خرداد 99), Pooh (پنجشنبه 15 خرداد 99), scarface (جمعه 16 خرداد 99)
تشکرشده 1,848 در 755 پست
سلام
ممنون خانم هفت.
کار سختی رو در پیش گرفتین مثل اینکه. خدا کمکتون کنه.
دوستان کمی نیاز به هول دادن داره برای شرکت.
برای همین چند نفر رو دعوت میکنم:
اقای امین، غلام، اسکارفیس، محمد 89، ام رضا، خاله قزی، سرشار، کرای ( که احتمالا میگند که این مسابقه ایتم من نیس) و زونیام عزیز
شما هم دوستانتون رو دعوت کنید
ویرایش توسط Mvaz : پنجشنبه 15 خرداد 99 در ساعت 17:08
gholam1234 (پنجشنبه 15 خرداد 99), miss seven (پنجشنبه 15 خرداد 99), Pooh (پنجشنبه 15 خرداد 99), scarface (جمعه 16 خرداد 99)
تشکرشده 2,952 در 957 پست
سلام آقای mvaz وقتتون بخیر ؛
بله با کمال میل مسئولیتش رو قبول میکنم تا تالار یه کم فضاش عوض شه ....من دوست دارم همه ی بچه ها شرکت کنن ....بهر حال بعضی دوستانی که فعلا در حال فعالیت هستن رو دعوت میکنم :
سحر بهاری ،، آقای c-r-y ،،،آقا غلام ،،، خودتون آقای mvaz ،،، پوه عزیز ،،، _mina ،،،، خودم (7)
بیاین اعلام حضور کنید همه که مسابقه رو شروع کنیم دوستان گلم![]()
در عشق
اگر طاقت ویرانگی ات نیست
دلتنگ کسی باش که
دلتنگ تو باشد . . . !
gholam1234 (پنجشنبه 15 خرداد 99), Pooh (پنجشنبه 15 خرداد 99), سحر بهاری (پنجشنبه 15 خرداد 99)
تشکرشده 2,261 در 917 پست
Pooh (پنجشنبه 15 خرداد 99)

تشکرشده 2,656 در 1,207 پست
ویرایش توسط سحر بهاری : پنجشنبه 15 خرداد 99 در ساعت 22:28
gholam1234 (پنجشنبه 15 خرداد 99), Pooh (پنجشنبه 15 خرداد 99)
تشکرشده 3,096 در 1,314 پست
سلام.
به به، دوستان جمعند.
اقا hamed.kr هم من دعوتشون میکنم. بلکه بیان با من آشتی کنن.
دوستان من الان توی امتحانامه. اگه صندلی داغ تا نیمه ی تیر ادامه دار شد، نوبت من باشه برای ۱۵ تیر به بعد. اگر نه که انشالله برای سری بعد.
ولی خداییش سوالی هم از من دارید؟! من که کلا همه زندگیمو گفتم اینجا :)))
ویرایش توسط Pooh : پنجشنبه 15 خرداد 99 در ساعت 23:27
gholam1234 (پنجشنبه 15 خرداد 99)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)