به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 66 از 70 نخستنخست ... 16263646565758596061626364656667686970 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 651 تا 660 , از مجموع 691
  1. #651
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط paiize نمایش پست ها
    سلام
    خداروشکر حالِ یه ملت خوب شد دیشب.خدا بخیر بگذرونه اسپانیا وپرتقال رو!!
    چقدر حرص خوردیم اما آخرش خوب تموم شد.
    ازعجایب فوتبال همینه دیگه که اسپانیا 3 تا،پرتقال 3تا ومراکش1 گل؛اما ایران صدر نشینه به نظرم تو اوج خداحافظی کنیم ازجام جهانی

    خارج ازشوخی انشالله که دوتابازی بعدی هم خوب نتیجه بگیریم.

    پ.ن:شما هم مثل من از دست سانسور های تماشگرها حرص خوردین!انگار کل ورزشگاه مراکشی هابودن!!خدایا یه عقلی به این مسولها بده.
    از این عجایب فقط توی فوتبال نداریم.
    تو کشور ما میبینی مثلا توی یه کنکورش، یکی درصدش 70_80 زده، یکی 20_30، ولی دومی صدر نشین تره.

    یکی توی یه کاری تخصص داره، اون یکی فقط توی ریاکاری تخصص داره، دومی میشه مدیر و اولی میشه زیر دستش.

    عجایب توی کشور ما زیاده.

    برد مفتی دیشب که برای من چندان دلچسب نبود. خوشحالی داره. ولی پز دادن نداره.

    تماشاچی ها هم دقت کردید؟ زن های طرفدار مراکش، محرم بودن. زن های طرفدار ایران، نامحرم.

    کم کم دارم میفهمم خدا انسانها رو بر سه قسم آفریده. ذکر و انثی و زن ایرانی.


  2. 11 کاربر از پست مفید Pooh تشکرکرده اند .

    Amir A (دوشنبه 28 خرداد 97), Erica (یکشنبه 27 خرداد 97), m.reza91 (سه شنبه 29 خرداد 97), miss seven (یکشنبه 27 خرداد 97), paiize (شنبه 26 خرداد 97), scarface (شنبه 26 خرداد 97), tavalode arezoo (شنبه 26 خرداد 97), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 28 خرداد 97), نیکیا (شنبه 26 خرداد 97), عشق آفرین (چهارشنبه 30 خرداد 97), صبا_2009 (شنبه 26 خرداد 97)

  3. #652
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 31 تیر 04 [ 16:23]
    تاریخ عضویت
    1397-1-08
    نوشته ها
    150
    امتیاز
    8,453
    سطح
    62
    Points: 8,453, Level: 62
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 297
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    233

    تشکرشده 371 در 127 پست

    Rep Power
    42
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Pooh نمایش پست ها
    از این عجایب فقط توی فوتبال نداریم.
    تو کشور ما میبینی مثلا توی یه کنکورش، یکی درصدش 70_80 زده، یکی 20_30، ولی دومی صدر نشین تره.

    یکی توی یه کاری تخصص داره، اون یکی فقط توی ریاکاری تخصص داره، دومی میشه مدیر و اولی میشه زیر دستش.

    عجایب توی کشور ما زیاده.

    برد مفتی دیشب که برای من چندان دلچسب نبود. خوشحالی داره. ولی پز دادن نداره.

    تماشاچی ها هم دقت کردید؟ زن های طرفدار مراکش، محرم بودن. زن های طرفدار ایران، نامحرم.

    کم کم دارم میفهمم خدا انسانها رو بر سه قسم آفریده. ذکر و انثی و زن ایرانی.
    بابا میان بنر میزنن واسه جام جهانی، زن توش نیست. مردم اعتراض میکنن اونو برمیدارن یکی دیگه میزنن میبینی خانمارو اضافه کردن مسعود شجاعی رو برداشتن!

    یعنی قشنگ با یه مشت خشک مغز لجباز مغزفندقی طرفیم که فکر میکنن اگه یه جایی مطابق میل و خواسته ی مردم رفتار کنن یه چیزی ازشون کم میشه. حتما باید یه ضدحالی بزنن امتیاز اون مرحله رو از دست ندن!

  4. 9 کاربر از پست مفید scarface تشکرکرده اند .

    Amir A (دوشنبه 28 خرداد 97), Erica (یکشنبه 27 خرداد 97), m.reza91 (سه شنبه 29 خرداد 97), miss seven (یکشنبه 27 خرداد 97), paiize (یکشنبه 27 خرداد 97), Pooh (شنبه 26 خرداد 97), tavalode arezoo (شنبه 26 خرداد 97), عشق آفرین (چهارشنبه 30 خرداد 97), صبا_2009 (شنبه 26 خرداد 97)

  5. #653
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 04 [ 07:36]
    تاریخ عضویت
    1394-10-27
    نوشته ها
    436
    امتیاز
    18,255
    سطح
    85
    Points: 18,255, Level: 85
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    10000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    1,913

    تشکرشده 953 در 325 پست

    Rep Power
    101
    Array
    خدای من!همتون عالی بودین بااین پستهای فوتبالیتون.اینقدر خندیدم که اشک ازچشام اومد

  6. 10 کاربر از پست مفید tavalode arezoo تشکرکرده اند .

    Amir A (دوشنبه 28 خرداد 97), Erica (یکشنبه 27 خرداد 97), m.reza91 (سه شنبه 29 خرداد 97), miss seven (یکشنبه 27 خرداد 97), paiize (یکشنبه 27 خرداد 97), Pooh (شنبه 26 خرداد 97), فکور (یکشنبه 27 خرداد 97), نیکیا (یکشنبه 27 خرداد 97), عشق آفرین (چهارشنبه 30 خرداد 97), صبا_2009 (یکشنبه 27 خرداد 97)

  7. #654
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 03 [ 04:02]
    تاریخ عضویت
    1388-1-20
    نوشته ها
    1,530
    امتیاز
    37,798
    سطح
    100
    Points: 37,798, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second ClassSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    5,746

    تشکرشده 6,060 در 1,481 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    276
    Array
    به نظرم من که برد دیروز یه درس بزرگ داشت.

    تیم ما همه تلاشش رو کرد و ناامید نشد، همه ما هم میدونیم که چه مشکلاتی داشتیم و داریم و خب تا حدودی روحیه نداشتن هم در ابتدای بازی طبیعی بود.
    ولی اگر همون اول وا داده بودن، یک گل رو حداقل خورده بودیم و با گل خودی شون هم نتیجه بازی میشد 1-1 ولی اتفاقی که افتاد این بود که بچه های ما با همه کاستی هاشون تلاششون رو تا اونجایی ک میشد کردن و آخرش هم نتیجه شیرین شد.

    زندگی هم همینه، همه ما تو زندگی هامون کمی وکاستی داریم؛ حریف های قدر همیشه هستند، کمبود امکانات و شرایط روحی نامناسب اکثر اوقات هست، ما هم باید تلاشمون رو بکنیم، یه وقتایی می بینی همون حریف های قدر خودشون گل زندگی ما رو میزنند و زندگی مون از این رو به اون رو میشه. پس مهم اینه که ناامید نشیم، وا ندیم، و از دست تلاش برنداریم.



  8. 15 کاربر از پست مفید صبا_2009 تشکرکرده اند .

    Amir A (دوشنبه 28 خرداد 97), Erica (یکشنبه 27 خرداد 97), m.reza91 (سه شنبه 29 خرداد 97), miss seven (یکشنبه 27 خرداد 97), mohamad.reza164 (سه شنبه 29 خرداد 97), paiize (یکشنبه 27 خرداد 97), scarface (یکشنبه 27 خرداد 97), tavalode arezoo (یکشنبه 27 خرداد 97), فکور (یکشنبه 27 خرداد 97), فرشته مهربان (دوشنبه 28 خرداد 97), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 28 خرداد 97), نیکیا (یکشنبه 27 خرداد 97), آویژه (دوشنبه 28 خرداد 97), بی نهایت (یکشنبه 27 خرداد 97), عشق آفرین (چهارشنبه 30 خرداد 97)

  9. #655
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 آذر 03 [ 14:58]
    تاریخ عضویت
    1393-2-29
    نوشته ها
    161
    امتیاز
    10,803
    سطح
    68
    Points: 10,803, Level: 68
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    392

    تشکرشده 345 در 144 پست

    Rep Power
    46
    Array
    سلام :-)

    من از نزدیک بازی را دیدم خخخ البته خیلی نزدیک نه :-) جای همه تون خالی! کلا هشت نفر بودیم از ایران . :-). بقیه همه اون یکی تیم را تشویق کردن خخخ . خیلی مزه داد آخرش . روس ها طرفدار تیم ایران بودند . کلا هم یه وسیله تشویقی داشتیم . :-) کل که زدن نصف مردم شهر باهامون عکس گرفتند. دوتا پرچم ایران کوجیک داشتیم خخخ خلاصه با امکانات کم ! کلی تبلیغ ایران کردیم :-) اینقدر که با مردم عکس گرفتیم حس سلبیریتی بودن بهم دست داد خخخ. بازی بعدی ولی ریسک نمی کنم :-) ان شالله برمیگردم ایران :-). دعا کنید تنها یک امتحان مونده که برگردم ایران .

  10. 10 کاربر از پست مفید من می دونم تشکرکرده اند .

    Amir A (دوشنبه 28 خرداد 97), Erica (یکشنبه 27 خرداد 97), miss seven (یکشنبه 27 خرداد 97), mohamad.reza164 (سه شنبه 29 خرداد 97), paiize (دوشنبه 28 خرداد 97), scarface (یکشنبه 27 خرداد 97), فکور (دوشنبه 28 خرداد 97), نیکیا (دوشنبه 28 خرداد 97), عشق آفرین (چهارشنبه 30 خرداد 97), صبا_2009 (یکشنبه 27 خرداد 97)

  11. #656
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 09 آذر 04 [ 21:28]
    تاریخ عضویت
    1396-9-12
    نوشته ها
    207
    امتیاز
    11,940
    سطح
    71
    Points: 11,940, Level: 71
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 110
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    434

    تشکرشده 437 در 149 پست

    Rep Power
    50
    Array
    یه درس دیگه هم میشه گرفت، اون دروازه بان بدبخت اگه مدافع خودشون کله نمیزد باز یه حرکتی میکرد توقع نداشت از خودی بخوره مثل چوب خشک واستاد. "آدم ها بدترین ضربه هارو همیشه از اونی میخورن که هیچ ازش انتظار ندارن."

    یه تحلیل کلی هم میشه کرد. مراکشی ها کلا کنش واکنشی بازی میکردن به قول دوستان متخصص اینجا هیجانی رفتار میکردن! اینه که اون مدافع بنده خدا انقدر درگیر جواب دادن سریع به حمله به دروازه شون شد که حالیش نبود کجا داره هد میزنه. اگه هیچ کاری نمیکرد شاید امکان گل کمتر بود حداقل دروازه بان یه حرکتی نسبت به حمله از خودش نشون میداد. بازیکن های مطرح دنیا اگه دقت کنید هیچ کدوم هول نمیکنن تو همچین موقعیت هایی و حساب شده رفتار میکنن. واسه خودم این نکته از همه مهمتره هیجانی رفتار کردن و سرعت عمل زیاد در عکس العمل نشون دادن، گاهی کار دست آدم میده.

    نتیجه اخلاقی و درس عبرت این بازی هارو ولی بعد بازی با پرتغال میشه گرفت امیدوارم خیلی سوراخ نشیم. اون وقت هم احتمالا میتونیم نتیجه گیری کنیم خیلی تو زندگی به گل هایی که کسی برامون بزنه دل نبندیم عمر اینجور صدرنشینی ها دو روزه.

    نقل قول نوشته اصلی توسط من می دونم نمایش پست ها
    سلام :-)

    من از نزدیک بازی را دیدم خخخ البته خیلی نزدیک نه :-) جای همه تون خالی! کلا هشت نفر بودیم از ایران . :-). بقیه همه اون یکی تیم را تشویق کردن خخخ . خیلی مزه داد آخرش . روس ها طرفدار تیم ایران بودند . کلا هم یه وسیله تشویقی داشتیم . :-) کل که زدن نصف مردم شهر باهامون عکس گرفتند. دوتا پرچم ایران کوجیک داشتیم خخخ خلاصه با امکانات کم ! کلی تبلیغ ایران کردیم :-) اینقدر که با مردم عکس گرفتیم حس سلبیریتی بودن بهم دست داد خخخ. بازی بعدی ولی ریسک نمی کنم :-) ان شالله برمیگردم ایران :-). دعا کنید تنها یک امتحان مونده که برگردم ایران .
    هیجان و شادی از کل نوشته تون مشخصه. یکی از دوستای منم رفته همینجوریه بدتر از شما مست و سرخوش میزنه! جای ما هم خوش بگذرونید. :)

  12. 8 کاربر از پست مفید Amir A تشکرکرده اند .

    miss seven (دوشنبه 28 خرداد 97), paiize (دوشنبه 28 خرداد 97), scarface (دوشنبه 28 خرداد 97), tavalode arezoo (دوشنبه 28 خرداد 97), فکور (دوشنبه 28 خرداد 97), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 28 خرداد 97), نیکیا (دوشنبه 28 خرداد 97), عشق آفرین (چهارشنبه 30 خرداد 97)

  13. #657
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 آذر 03 [ 14:58]
    تاریخ عضویت
    1393-2-29
    نوشته ها
    161
    امتیاز
    10,803
    سطح
    68
    Points: 10,803, Level: 68
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    392

    تشکرشده 345 در 144 پست

    Rep Power
    46
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Amir A نمایش پست ها
    یه درس دیگه هم میشه گرفت، اون دروازه بان بدبخت اگه مدافع خودشون کله نمیزد باز یه حرکتی میکرد توقع نداشت از خودی بخوره مثل چوب خشک واستاد. "آدم ها بدترین ضربه هارو همیشه از اونی میخورن که هیچ ازش انتظار ندارن."

    یه تحلیل کلی هم میشه کرد. مراکشی ها کلا کنش واکنشی بازی میکردن به قول دوستان متخصص اینجا هیجانی رفتار میکردن! اینه که اون مدافع بنده خدا انقدر درگیر جواب دادن سریع به حمله به دروازه شون شد که حالیش نبود کجا داره هد میزنه. اگه هیچ کاری نمیکرد شاید امکان گل کمتر بود حداقل دروازه بان یه حرکتی نسبت به حمله از خودش نشون میداد. بازیکن های مطرح دنیا اگه دقت کنید هیچ کدوم هول نمیکنن تو همچین موقعیت هایی و حساب شده رفتار میکنن. واسه خودم این نکته از همه مهمتره هیجانی رفتار کردن و سرعت عمل زیاد در عکس العمل نشون دادن، گاهی کار دست آدم میده.

    نتیجه اخلاقی و درس عبرت این بازی هارو ولی بعد بازی با پرتغال میشه گرفت امیدوارم خیلی سوراخ نشیم. اون وقت هم احتمالا میتونیم نتیجه گیری کنیم خیلی تو زندگی به گل هایی که کسی برامون بزنه دل نبندیم عمر اینجور صدرنشینی ها دو روزه.


    هیجان و شادی از کل نوشته تون مشخصه. یکی از دوستای منم رفته همینجوریه بدتر از شما مست و سرخوش میزنه! جای ما هم خوش بگذرونید. :)
    سلام
    من استادیوم نرفتم خخخ. اینجا تو شهر ما :-) یه جا را گذاشتن دسته جمعی فوتبال می بینیم.تو شهری که من زندگی میکنم ، هشت تا ایرانی هست خخخ، از فوتبال هم خوشم نمیاد !
    اینجا واقعا از نزدیک میشه فهمید که فوتبال فقط بازی نیست :-) کاملا آمیخته به سیاست و پلیتیک هست :-) .
    پرده پرده آنقدر از هم دریدم خویش را
    تا که تصویری ورای خویش دیدم خویش را

    خویش خویش من هم اکنون از در صلح آمدست
    جمله گوش از غیر بستم تا شنیدم خویش را
    خویش خویش من مرا و هرچه من ها بود سوخت
    کشتم او را و زخاکش پروریدم خویش را
    معنی این خویش را از خویش خویش خود بپرس
    خویش بینی را گزیدم تا گزیدم خویش را

  14. 8 کاربر از پست مفید من می دونم تشکرکرده اند .

    Amir A (دوشنبه 28 خرداد 97), m.reza91 (سه شنبه 29 خرداد 97), miss seven (دوشنبه 28 خرداد 97), paiize (دوشنبه 28 خرداد 97), فکور (دوشنبه 28 خرداد 97), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 28 خرداد 97), نیکیا (دوشنبه 28 خرداد 97), عشق آفرین (چهارشنبه 30 خرداد 97)

  15. #658
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    چه درسای جالبی گرفتین

  16. 6 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    Amir A (دوشنبه 28 خرداد 97), m.reza91 (سه شنبه 29 خرداد 97), miss seven (دوشنبه 28 خرداد 97), paiize (دوشنبه 28 خرداد 97), نیکیا (دوشنبه 28 خرداد 97), عشق آفرین (چهارشنبه 30 خرداد 97)

  17. #659
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 20 تیر 98 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1395-12-03
    نوشته ها
    132
    امتیاز
    3,601
    سطح
    37
    Points: 3,601, Level: 37
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 40.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 259 در 107 پست

    Rep Power
    36
    Array
    اوووووه چقدر همه چیز رو درس و مکتب می بینید. بابا یک فوتباله دیگه این همه درس زندگیش کجا بود!!

    خداییش یه کلاس واسه بعضی ازین تماشاگرهای بی تربیت که فقط تو استادیوم بلدند به داور و بازیکنها فحاشی کنند بذارید و بهشون آموزش اخلاق و ادب بدین بلکم راه راست به سمت اونا هدایت شد

    حالا از شوخی گذشته من یکی که از فوتبال و تیمها سر درنمیارم. ولی موقع فوتبال که میشه اینقدر جو میدم که بیا و ببین. یه کاسه تخمه آفتابگردون هم بذاری جلوت و کیف کنی از مسابقه

  18. 7 کاربر از پست مفید خندون تشکرکرده اند .

    m.reza91 (سه شنبه 29 خرداد 97), miss seven (دوشنبه 28 خرداد 97), paiize (دوشنبه 28 خرداد 97), نیکیا (دوشنبه 28 خرداد 97), آویژه (دوشنبه 28 خرداد 97), عشق آفرین (چهارشنبه 30 خرداد 97), صبا_2009 (دوشنبه 28 خرداد 97)

  19. #660
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 07 شهریور 99 [ 23:27]
    تاریخ عضویت
    1389-5-21
    نوشته ها
    679
    امتیاز
    18,628
    سطح
    86
    Points: 18,628, Level: 86
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 222
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial10000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    3,951

    تشکرشده 4,314 در 675 پست

    Rep Power
    117
    Array
    سلام، منم با خندون موافقم و این همه فلسفه که از 90 دقیقه بازی برداشت شده جای تحسین داره واقعا
    چیزی که بیشتر از خود فوتبال برام جذابیت داره، حاشیه هاشه. مثلا اینکه بعد از مدت ها تونستیم یک "ملت" باشیم. تونستیم فارغ از تمام خط‌کشی هایی که تلاش می‌کنن برامون پر رنگ باشه، کنار هم باشیم و شادی کنیم. من این همدلی و یکی شدن رو به مراتب از اون گل بیشتر دوست داشتم.
    حال منم خوبه. حال شما هم خوبه؟
    هر چیز که در جُستن آنی، آنی

    مولانا

  20. 6 کاربر از پست مفید آویژه تشکرکرده اند .

    m.reza91 (سه شنبه 29 خرداد 97), miss seven (دوشنبه 28 خرداد 97), paiize (دوشنبه 28 خرداد 97), نیکیا (دوشنبه 28 خرداد 97), عشق آفرین (چهارشنبه 30 خرداد 97), صبا_2009 (دوشنبه 28 خرداد 97)


 
صفحه 66 از 70 نخستنخست ... 16263646565758596061626364656667686970 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:41 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.