
نوشته اصلی توسط
آنیتا123
سلام
این بهترین دعایی هست که میشه برای یک نفر کرد و من همیشه این رو از خدا میخوام.ممنونم فرشته مهربان.
منم برای نفر بعد آرزوی آرامش و شادی حقیقی رو از صمیم قلبم دارم.
با تشکر
من برای نفر بعد آرزوی سالی خوب و پر از خیر و برکت و شادی همراه با رضایت خدا دارم
ان شالله براتون سالی پر از زیارت امام رضا ع و امام حسین و حتی سفر حج باشه
سوره نور آیه 26:
الخَْبِیثَاتُ لِلْخَبِیثِینَ وَ الْخَبِیثُونَ لِلْخَبِیثَاتِ وَ الطَّیِّبَاتُ لِلطَّیِّبِینَ وَ الطَّیِّبُونَ لِلطَّیِّبَاتِ أُوْلَئکَ مُبرََّءُونَ مِمَّا یَقُولُونَ لَهُم مَّغْفِرَةٌ وَ رِزْقٌ کَرِیمٌ .
مولانا:
الخبیثات للخبیثین حکمت است ... زشت را هم زشت جفت و بابت است
پس تو هر جفتی که می خواهی برو ... محو و هم شکل و صفات او بشو
نور خواهی مستعد نور شو ... دور خواهی خویش بین و دور شو
علاقه مندی ها (Bookmarks)