به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 34 از 36 نخستنخست ... 41424252627282930313233343536 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 331 تا 340 , از مجموع 351
  1. #331
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 25 مهر 94 [ 16:52]
    تاریخ عضویت
    1393-9-02
    نوشته ها
    54
    امتیاز
    1,526
    سطح
    22
    Points: 1,526, Level: 22
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 74
    Overall activity: 36.0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger First Class1000 Experience Points
    تشکرها
    69

    تشکرشده 37 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array

    خداحافظی با تالار همدردی

    در پس هر اشکاری هزاران پنهان نهفته ست
    خداحافظ

  2. کاربر روبرو از پست مفید shabnam22 تشکرکرده است .

    khaleghezey (پنجشنبه 26 آذر 94)

  3. #332
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 16 مرداد 04 [ 04:24]
    تاریخ عضویت
    1394-1-19
    نوشته ها
    235
    امتیاز
    16,214
    سطح
    81
    Points: 16,214, Level: 81
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,748

    تشکرشده 764 در 211 پست

    Rep Power
    73
    Array
    از تو تنها یک حس
    مانده با من امشب
    که تو را گم بکنم
    پیش بیهودگی احساسم
    آخرین بار
    سلام.
    آخرین بار
    خداحافظ تو.

  4. کاربر روبرو از پست مفید سرشار تشکرکرده است .

    khaleghezey (پنجشنبه 26 آذر 94)

  5. #333
    Banned
    آخرین بازدید
    جمعه 15 آبان 94 [ 17:53]
    تاریخ عضویت
    1394-2-30
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    461
    سطح
    9
    Points: 461, Level: 9
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 87.0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    چرا همگی به سرتون زده خداحافظی کنید؟!
    همیشه خداحافظی کردن دلگیرم می کنه
    فکر می کنم همدردی به شماها نیاز داره

    خاله قزی با رفتن شما , تالارو آب می بره دیگه کسی هم نیست پاچه خواری مدیرا رو بکنه

  6. 2 کاربر از پست مفید نازخاتون تشکرکرده اند .

    khaleghezey (پنجشنبه 26 آذر 94), محیا ناز (پنجشنبه 26 آذر 94)

  7. #334
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط سرشار نمایش پست ها
    از تو تنها یک حس
    مانده با من امشب
    که تو را گم بکنم
    پیش بیهودگی احساسم
    آخرین بار
    سلام.
    آخرین بار
    خداحافظ تو.
    ..................................


    منو دریاب تشنمه
    به تایپیکات ، دل دادم

    منو دریاب ، سرشار

    به حرفات ، دل دادم

    من دریاب امشب
    بد جوری سرگردونم !!


    من ِ باغبونو از بیراهه برگردون !!


    وقتی خستم
    چه حالی داره گریه تو لحظه هایی که من به یاد تو ،
    هستم



    دخیل اشکمو از این راه دور به تو ،
    بستم



    چه حالی داره پر زدن تو هوای بارونیه غمِ
    سرشار



    نگاهی کن به من ، منِ دل شکسته رو ، قد یه دوست
    سرشار



    عجب شعر سنگینی

    امیدوارم همیشه باشی، ولی همیشه در قلب من هستی
    تازه می خواستم بهت بگم اگر محمد 93 اومد سلام منو بهش برسونی !











    ​​
    ویرایش توسط باغبان : سه شنبه 12 آبان 94 در ساعت 23:58

  8. 4 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    khaleghezey (پنجشنبه 26 آذر 94), فدایی یار (شنبه 05 دی 94), گیسو کمند (چهارشنبه 09 دی 94), سرشار (چهارشنبه 04 آذر 94)

  9. #335
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array
    سلام به دوست های خوبم در تالار گفتگوی همدردی،

    با اجازتون من دارم می رم، قبلش می خوام ازتون تشکر و خداحافظی کنم.

    همدردی بخش اثرگذار و آموزنده ای از زندگی من بود. از این میان مطالب آقای sci، ارتباط هدا با پدر و مادرش، و چیزهایی که در صبا دیدم مختص به همدردی بودند. و ممکن بود هیچوقت خارج از اینجا بهشون برخورد نکنم، شاید هم با سالها تاخیر به هم می رسیدیم.

    خیلی دلم می خواد با توصیه های نادرستم اثر منفی ای روی حال، فکر و زندگی کسی نگذاشته باشم. و بهتون مدیون نباشم. نمی تونم بفهمم این اتفاق چندبار افتاده، چند بار مستقیم یا غیرمستقیم کسی رو به اشتباه انداختم، فقط می تونم دعا کنم خدا اشتباهاتم رو جبران کنه، چون جبرانش دیگه از عهده خودم خارجه.

    در این مدت روحیات من فراز و نشیب هایی داشته که بعضا به شما منتقلشون کردم. اگه با تندخوییم کسی رو آزردم، عمیقا ازش خواهش می کنم منو ببخشه.

    اگه مسئله خاصی پیش بیاد که به مشورتتون نیاز داشته باشم، شاید بازم بیام.

    می دونم اگه تلاش کنم اسم ببرم، اسم خیلی از دوستانم رو از قلم خواهم انداخت. با این وجود ترجیح می دم ریسک کنم، خودتون می دونید اینکه ذهنم در این لحظه یاری نمی کنه که همه رو به خاطر بیارم، به این معنی نیست که قدردان تک به تکتون نیستم.

    مدیر همدردی، فرشته مهربان، آقای اس سی آی، هدا، شی، صبا، روزنه، کامران، ریحانه، کیت کت، بهار زندگی، بالهای صداقت، آبی بیکران، دل، بی بی، فرشته اردیبهشت، سرافراز، بی نهایت، واحد، پاییز، شمیم الزهرا، شیدا، محمدرضا، فرهنگ، مینوش، امین، محمدابراهیمی، باغبان،

    و همه دوستانی که الان اسمتون به ذهنم نیومد، از همتون متشکرم و زندگی پویا و گرمی رو براتون آرزو دارم.

    هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...



  10. 13 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    khaleghezey (پنجشنبه 26 آذر 94), m.reza91 (پنجشنبه 26 آذر 94), meinoush (پنجشنبه 26 آذر 94), mohamad.reza164 (شنبه 28 آذر 94), paiize (شنبه 28 آذر 94), فدایی یار (پنجشنبه 26 آذر 94), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 26 آذر 94), گیسو کمند (چهارشنبه 09 دی 94), مسافر زمان (جمعه 27 آذر 94), zolal (شنبه 19 دی 94), باغبان (پنجشنبه 26 آذر 94), شمیم الزهرا (پنجشنبه 26 آذر 94), صبا_2009 (پنجشنبه 26 آذر 94)

  11. #336
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    سلام میشل جان
    جات خالیه اگه نباشی
    امیدوارم شاد باشی
    و خبرتو داشته باشیم .

    خیلی وقته تالار همدردی بیشتر شاهده خداحافظی هست تا سلام.
    کمی رنگ دوستی ها ابری شده.
    نمیدونم شاید سیاست تالار این جوری طلب میکنه.

  12. 4 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    m.reza91 (جمعه 27 آذر 94), paiize (شنبه 28 آذر 94), میشل (پنجشنبه 17 تیر 95), باغبان (سه شنبه 08 دی 94)

  13. #337
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 تیر 97 [ 22:56]
    تاریخ عضویت
    1392-12-18
    نوشته ها
    524
    امتیاز
    13,135
    سطح
    74
    Points: 13,135, Level: 74
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 115
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,154

    تشکرشده 1,301 در 451 پست

    Rep Power
    104
    Array
    سلام به همه ی دوستان عزیزم در تالار...نمی دونم چرا خیلی جاهای تالار واسه کم رنگ ها مجاز نیست ولی این جا مجازه ؟! ولی خب اینم خوبه دیگه و غنیمته...

    راستش من هر وقت میام همدردی محاله کم تر از دو سه ساعت وقت نذارم...محاله از تاپیکی که حس می کنم می تونم کمک کنم به فردی ساده بگزرم و روش زوم نکنم و......کلا حس خوبی هم بهم دست میده وقتی می تونم به کسی کمک کنم....ولی فکر می کنم این شده برام یک عادت درسته عادت خوبیه شاید...ولی فکر می کنم خیلی وقته به یک نفر اصلا هیچ کمکی نکردم به طوری که داره موقعیتش به خطر می افته در نگاه بقیه...(تازه بماند در هیچ شبکه اجتماعی دیگه هم عضو نیستم و وقت براشون نمی ذارم)
    منظورم خودم هستش ... خیلی وقته فرصتی برای خلوت با خودم پیدا نکردم...راه کار واسه مشکلاتم... و کلی مسائل دیگه....هر چند میدونم در گذر زندگی باید یاد گرفت و یاد داد ولی یه وقتایی توی یک مراحلی از زندگیم دوست دارم استپ کنم ببینم کجام...قرار بود کجا باشم اصلا...قراره کجا برم..اگه رسیدم یا نرسیدم چرا ؟! ولی کلی سوال بی جواب دیگه که مثل همیشه توی ذهنم هست...

    همدردی رو دوست داشتم و دارم...واسه خاطر عزیزانش...عزیزانی که به تالار رنگ و هویت دادند و بهانه ای بودند و هستند برای ماندن و ادامه دادن...
    من یک زمانی کلا از خداحافظی های این جوری دلم می گرفت..ولی یاد گرفتم اینم جزئی از زندگی هستش... راستش راجب دو موضوع مهم خیلی دوست داشتم تاپیک بزنم که راجب ازدواج و انتخاب همسر هم بود...واقعا در تاپیک اخیرم دوستان سنگ تمام گذاشتند و کلی بهم یاد دادند که تا اخر عمر مدیونشون هستم...
    ولی بنا به دلایلی غیر قابل نوشتن فعلا از ازدواج منصرف شدم...هر چند دلگیرم..ولی خب چاره ای جز صبر نیست و شکیبایی....شاید با دعای شما دوستان خیلی زود دوباره از این حال خارج شدم و البته لطف خدا و تلاش خودم...

    دلم واسه همه ی دوستان خوبم تنگ میشه...که خیلی دوست دارم ازشون اسم ببرم ..ولی شدیدا ااعتقاد دارم به این که میگن دل به دل راه داره...اونایی که می دونند به یادشون هستم و خواهم بود حتما خودشون می دونند...همشونو از صمیم قلب دوست دارم... و به یادشون خواهم بود...

    امیدوارم این خداحافظی من موقتی باشه ... و دوباره اون قدر به روزای اوج برگردم و دوباره به همدردی برگردم..روی که مشکلات کمتر والبته فرصت بیش تری برای کنار هم بودن داشته باشیم.
    از تک تک عزیزان حسابی التماس دعا هم دارم اگه عزیزی رو رنجوندم که مطمئن هستم ناخواسته بوده بنده رو حلال کنید.
    به امید روزی که در همدردی جمع بشیم فقط برای تبادل اندیشه برای زندگی بهتر و بهتر تر.

  14. 11 کاربر از پست مفید فدایی یار تشکرکرده اند .

    m.reza91 (سه شنبه 08 دی 94), mohamad.reza164 (سه شنبه 08 دی 94), گیسو کمند (چهارشنبه 09 دی 94), یاس پاییزی (سه شنبه 08 دی 94), مدیرهمدردی (چهارشنبه 09 دی 94), مسافر زمان (چهارشنبه 09 دی 94), voroujak (چهارشنبه 09 دی 94), zolal (شنبه 19 دی 94), باغبان (سه شنبه 08 دی 94), دختر بیخیال (سه شنبه 08 دی 94), سرشار (سه شنبه 08 دی 94)

  15. #338
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آذر 98 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1394-1-24
    نوشته ها
    762
    امتیاز
    26,356
    سطح
    97
    Points: 26,356, Level: 97
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 994
    Overall activity: 57.0%
    دستاوردها:
    OverdriveRecommendation Second ClassTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,761

    تشکرشده 2,595 در 691 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    217
    Array
    سلام فدایی عزیز

    من یکی که خیلی ناراحت شدم، بیشتر از اینکه مشکلی داری و نمیتونم کمک باشم.
    دلم برات خیلی تنگ میشه. البته امیدوارم تو اون شبکه اجتماعی جدید که تازه عضو شدی ببینمت!
    خیلی ازت بهره بردم.
    قطعا با راهنمایی هات کمک خیلی ها هم شدی.
    برات ارزوی خوشبختی و ارامش میکنم.
    عیدت هم مبارک باشه.
    -------
    از اصل پیچش یه بنده خدا استفاده نکنیا! اونجا منتظرتم.

  16. 4 کاربر از پست مفید mohamad.reza164 تشکرکرده اند .

    m.reza91 (سه شنبه 08 دی 94), فدایی یار (چهارشنبه 23 دی 94), باغبان (سه شنبه 08 دی 94), سرشار (سه شنبه 08 دی 94)

  17. #339
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 16 مرداد 04 [ 04:24]
    تاریخ عضویت
    1394-1-19
    نوشته ها
    235
    امتیاز
    16,214
    سطح
    81
    Points: 16,214, Level: 81
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,748

    تشکرشده 764 در 211 پست

    Rep Power
    73
    Array
    به خداحافظی تلخ تو نشد که تو رفتی و دلم ثانیه ای بند نشد

    سلام فدایی یار عزیز و دوست داشتنی...حالت خوبه داداش؟...عیدت مبارک باشه

    باهات خیلی حرف دارم ...درست مثل همیشه...اما حیف که اینجا ...

    هنوز چند ساعت نیست که از خداحافظی تو میگذره ...اما همه جا پر شده از جای خالیت...نقشی از دل بزرگ و مهربانت در گوشه گوشه همدردی به یادگار مانده است...بیشتر از همه در تاپیک خودم مخصوصا با اون پست دومت...که بی اندازه دوستش دارم...باورت نمیشه شاید هزار بار خونده باشمش...تو برای من توی اون پست از یک دوست بیشتر مایه گذاشتی ...درست به اندازه یک برادر دلسوز و بزرگوار

    نمیدونم بعد از این هوای خوبی های تو رو کجا باید نفس بکشم...اما اگه یه روز دوباره برگشتی من نبودم یادت بمونه همیشه در قلب من هستی دوست خوبم...

    خوب میدونم تو بزرگوارتر از اونی که چیزی از کسی به دل بگیری...ولی اگه از من حتی برای ثانیه ای دلگیر شدی به بزرگواری خودت ببخش..

    برای بار آخر ازت تشکر میکنم...یک دنیا سپاس...مواظب خودتو و خوبی هات باش عزیز.

    تو را من چشم در راهم..

  18. 5 کاربر از پست مفید سرشار تشکرکرده اند .

    mohamad.reza164 (سه شنبه 08 دی 94), فدایی یار (چهارشنبه 23 دی 94), گیسو کمند (چهارشنبه 09 دی 94), یاس پاییزی (چهارشنبه 09 دی 94), باغبان (سه شنبه 08 دی 94)

  19. #340
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 مرداد 04 [ 05:11]
    تاریخ عضویت
    1393-11-15
    نوشته ها
    823
    امتیاز
    36,526
    سطح
    100
    Points: 36,526, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,683

    تشکرشده 2,882 در 761 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    237
    Array
    آقای فدایی یار سلام

    کار خوبی مکنید که میخواهید کمی از همدردی دور باشید

    هرچند که هرچی میگیم و منطقی فکر میکنیم بازم دلمون میگیره
    سرشار خاله قزی باغبان فدایی یار محمد 93 میشل و بقیه فک و فامیل همدردی که میخواهید خداحافظی کنید یا خداحافظی کردید ؛

    همدردی به شما احتیاج داره و شما هم به همدردی احتیاج دارید ، خوبه گاهی اگه داریم عادت میکنیم ، داریم منفی میبافیم و سیاه میبینیم ، دلمون دیگه تحمل اینهمه دعوا و غم رو نداره و.... بریم یکم دور باشیم ،
    اما نه برای همیشه باید وقتی اوضاع روبه راه تر شد برگردیم .

    مواظب خودمون باشیم.

    تو را من چشم در راهم همه هنگام
    نه چون نیما که میگوید شباهنگام

    به امید دیدار مجازی دوباره.
    ای خواجه درد نیست... وگرنه طبیب هست

    ای بی خبر.. از خورشیدِ پشتِ ابر !



  20. 6 کاربر از پست مفید گیسو کمند تشکرکرده اند .

    mohamad.reza164 (چهارشنبه 09 دی 94), فدایی یار (چهارشنبه 23 دی 94), یاس پاییزی (چهارشنبه 09 دی 94), محیا ناز (چهارشنبه 09 دی 94), باغبان (چهارشنبه 09 دی 94), سرشار (چهارشنبه 09 دی 94)


 
صفحه 34 از 36 نخستنخست ... 41424252627282930313233343536 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.