منم برای نفر بعدی آرامش و رضایت در زندگیشو میخام![]()
تشکرشده 113 در 27 پست
منم برای نفر بعدی آرامش و رضایت در زندگیشو میخام![]()
فدایی یار (یکشنبه 04 مرداد 94), فرشته مهربان (یکشنبه 11 مرداد 94), گیسو کمند (یکشنبه 04 مرداد 94), باغبان (یکشنبه 04 مرداد 94)

تشکرشده 2,882 در 761 پست
گلاب عزیز ممنون از شما
من برای نفر قبل و بعد و همه و خودم و مخصوصا جوانها و نوجوانهایی که در بی راهه هستن ، زوج هایی که آشیانه آرام ندارن ، کسانی که عزیز از دست داده یا میدهند ، همه آنهایی که مورد آزمایش الهی هستن ، همه بدهکاران مادی و معنوی،
اول عاقبت به خیری
بعد سلامتی
بعد صبر
بعد دل خوش
بعد هم آرامش ،عشق، امنیت ، گذشت ،آگاهی و آگاهی و آگاهی
خواهانم ، الهی آمین.
ای خواجه درد نیست... وگرنه طبیب هست
ای بی خبر.. از خورشیدِ پشتِ ابر !
فرشته مهربان (یکشنبه 11 مرداد 94), اعجاز عشق (یکشنبه 04 مرداد 94), باغبان (یکشنبه 04 مرداد 94)
تشکرشده 917 در 282 پست
با تشكر از خانم گيسو كمند ........ انشاء الله حاجت روا شويد .
برنج شله زرد بهتره كه خيس بخوره اما غير از اين هم ميشه ......... اميدوارم زندگي همتون مثل شله زرد شيرين باشه .
براي نفر بعد دعا مي كنم :
خدايا دستش هميشه در دستان تو باشد .
گناهانش را ببخش.
به زندگي اش عشق، آرامش، ايمان و شادي ببخش.
آمين يا رب العالمين .![]()
فرشته مهربان (یکشنبه 11 مرداد 94), گیسو کمند (شنبه 10 مرداد 94), zzzz (پنجشنبه 08 مرداد 94), باغبان (پنجشنبه 08 مرداد 94)
تشکرشده 7,109 در 2,468 پست
سلام
ممنون خانم اعجاز عشق
ان شالله زندگی شما هم همیشه شیرین باشه
متشکرم .
البته یه بنده خدایی گفت برو نمک بزن خخخخخخخ
ولی من خطر را دوست دارم !
.............................
براي نفر بعد و همه دوستان
دعا ی خانم اعجاز عشق را از خدا طلب مي كنم :
خدايا دستش هميشه در دستان تو باشد .
گناهانش را ببخش.
به زندگي اش عشق، آرامش، ايمان و شادي ببخش.
آمین یا رب العالمین
فرشته مهربان (یکشنبه 11 مرداد 94), گیسو کمند (شنبه 10 مرداد 94), zzzz (جمعه 09 مرداد 94), اعجاز عشق (پنجشنبه 08 مرداد 94)
تشکرشده 63 در 28 پست
باغبان عزیزم مرسی از دعای قشنگت
منم برای شما و همه خصوصا نفر بعد آرزو می کنم خدا بهش عشقی پرشکوه بچه هایی ناز و ملوس آرامش زندگی پراز شادیییییییییی بده از صمیم قلبمممممممممممممم الهی آمیننننننننننننننننن
فرشته مهربان (یکشنبه 11 مرداد 94), همت 1400 (یکشنبه 11 مرداد 94), اعجاز عشق (یکشنبه 11 مرداد 94), باغبان (یکشنبه 11 مرداد 94)
تشکرشده 37 در 11 پست
ببا سلام
ممنون از آرزوی خوب نفر قبل
من برای نفر بعد از خدا
خوشبختی در دنیا و
عاقبت به خیری رو خواهان..خواهانم
- - - Updated - - -
ببا سلام
ممنون از آرزوی خوب نفر قبل
من برای نفر بعد از خدا
خوشبختی در دنیا و
عاقبت به خیری رو خواهان..خواهانم![]()
تشکرشده 176 در 92 پست
سلام دوستان فردا کنکورمه دعام کنید
نا امیدم میگم وقتی من خیلی تلاش نکردم چطوری از خدا انتظار داشته باشم چطوری دعا کنم بگم خدا کمکم کن!!چجوری با واقعیت روبرو شم واقعیتی که درس نخوندم کم خوندم حقیقت تلخه حالمو بد میکنه
برای نفر بعد دعا میکنم که خدا دستشو بگیره موفق باشه
تشکرشده 7,109 در 2,468 پست
سلام
ممنون پرواز خانم
متشکرم ، از دعای خوبتون .
..........................................
خدایا :
ما آدم ها همیشه در حال ِ ، رفتنیم
عاقبت هممون این هست که ، آن قدر بریم که بروزی برسیم ، که در آن روز ، دستمون از دنیا کوتاه شود
اما دست تو ، باز هست و مهربان
خدایا ، دست نفر بعد را ، تو دنیا - تو برزخ - تو قیامت ، بگیر و مواظبش باش.
و باغچه ای پر از آرامش برای آن فراهم کن ،
باغچه ای به اندازه ی آسمانها
ممنون.
تشکرشده 917 در 282 پست
سلام.............. از دعاي قشنگتون تشكر مي كنم .
برام عجيبه كه چطور ميشه براي دو نظر متفاوت لايك و تشكر ثبت كرد.
من وقتي ناچار به ارسال گزارش ميشم پستهاي مجازم به همان اندازه كاهش پيدا مي كنه .دومين گزارش را كه ارسال كردم جناب مدير خارج شدند اخه تاپيكي نيازمند نظر تخصصي ايشون بود . فرصتم از دست رفت .
دعاي زيباي آقاي باغبان براي خودشون و نفرهاي قبل و بعد آرزو مي كنم :
خدایا :
ما آدم ها همیشه در حال ِ ، رفتنیم
عاقبت هممون این هست که ، آن قدر بریم که بروزی برسیم ، که در آن روز ، دستمون از دنیا کوتاه شود
اما دست تو ، باز هست و مهربان
خدایا ، دست نفر بعد را ، تو دنیا - تو برزخ - تو قیامت ، بگیر و مواظبش باش.
و باغچه ای پر از آرامش برای آن فراهم کن ،
باغچه ای به اندازه ی آسمانها
ممنون.
تشکرشده 917 در 282 پست
سلام
ساناز جان خواستم بهت بگم براي كسي مهم نيست كه تو تالار همياري چي شده و چه نتيجه اي گرفتي و ديگران چه حدسي مي زنند .ا
اون دوستمون فقط مي خواست از ديد خودش كمك بيشتري بهت بكنه .
دعاي زيباي آقاي باغبان براي خودشون و نفرهاي قبل و بعد آرزو مي كنم :
خدایا :
ما آدم ها همیشه در حال ِ ، رفتنیم
عاقبت هممون این هست که ، آن قدر بریم که بروزی برسیم ، که در آن روز ، دستمون از دنیا کوتاه شود
اما دست تو ، باز هست و مهربان
خدایا ، دست نفر بعد را ، تو دنیا - تو برزخ - تو قیامت ، بگیر و مواظبش باش.
و باغچه ای پر از آرامش برای آن فراهم کن ،
باغچه ای به اندازه ی آسمانها
ممنون.
- - - Updated - - -
سلام
ساناز جان خواستم بهت بگم براي كسي مهم نيست كه تو تالار همياري چي شده و چه نتيجه اي گرفتي و ديگران چه حدسي مي زنند .ا
اون دوستمون فقط مي خواست از ديد خودش كمك بيشتري بهت بكنه .
دعاي زيباي آقاي باغبان براي خودشون و نفرهاي قبل و بعد آرزو مي كنم :
خدایا :
ما آدم ها همیشه در حال ِ ، رفتنیم
عاقبت هممون این هست که ، آن قدر بریم که بروزی برسیم ، که در آن روز ، دستمون از دنیا کوتاه شود
اما دست تو ، باز هست و مهربان
خدایا ، دست نفر بعد را ، تو دنیا - تو برزخ - تو قیامت ، بگیر و مواظبش باش.
و باغچه ای پر از آرامش برای آن فراهم کن ،
باغچه ای به اندازه ی آسمانها
ممنون.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)