به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 62
  1. #31
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 25 مهر 94 [ 20:51]
    تاریخ عضویت
    1394-1-26
    نوشته ها
    249
    امتیاز
    2,867
    سطح
    32
    Points: 2,867, Level: 32
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 28.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 327 در 165 پست

    Rep Power
    52
    Array
    از زندگی متنفری؟فقط اینو میتونم بگم:
    شاد بودن بهترین انتقامیه که میشه از زندگی گرفت.

    دلت ناارومه خسته ای؟
    الا بذکر الله تطمین القولب
    اگاه باشید که بایاد خدا قلبها ارام میگیرد

    همین عزیزم ساده از این ایه نگذر شاید هیچکدوم ما دردات نفهمیم اما خدا همیشه داره نگاهت میکنه موفق باشی

  2. 2 کاربر از پست مفید دختر جوان تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (دوشنبه 18 خرداد 94), یه دختر سرگردان (جمعه 22 خرداد 94)

  3. #32
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 16 اسفند 95 [ 03:59]
    تاریخ عضویت
    1394-1-03
    نوشته ها
    300
    امتیاز
    10,581
    سطح
    68
    Points: 10,581, Level: 68
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 269
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First Class1 year registered10000 Experience Points
    تشکرها
    1,164

    تشکرشده 917 در 282 پست

    Rep Power
    87
    Array

    گاهي آدم در كنار صدها نفر تنهاست ............. يك زن با داشتن همسر تنهاست ............ يك دختر با داشتن بهترين شرايط براي ازدواج تنهاست ............. يك نفر از فرط تنهايي با خيليهاست.


    اما آدمي كه هر شريكي به تنهاييش راه نمي دهد ............ در تنهاييهايش، بيشتر، حضور خداست.



    يك نفر مثل شما كه تنهاست ........... صد شرف دارد به كسي كه با تن ها ست.



    خدا كه بي قيد و شرط در كنارت بوده و هست ......... اگر به قابليتهايت اعتماد داشته باشي و به خدا توكل كني ............ افسردگيت را به هر طريق ورزش، دارو، كارهاي مفرح و شاد درمان كني ............... آدمهاي مناسب خيلي راحت جذبت مي شوند ..............جذب تو مي شوند اگر تو خود را جذاب بداني.




    خدا همان دم كه شما را آفريد خيلي از آرزوهايت را برآورده كرده، كاش بداني ...........


    مي توانستي احساس بدبخت بودن، خيلي بيش از اين داشته باشي ....................گمان نكن اگر عمري حسرت داشته هاي كنوني ات را مي خوردي .............بعد از سالها تازه به آنها دست مي يافتي ،آنوقت خوشبخت بودي.



    من تنهاي من!


    مي داني! ............ هميشه به دست نياوردن، بسيار مي ارزد به از دست دادن ؟


    فعلا فرد لايقت را نيافته اي ............. اما خدا ............خانواده .............شغل مناسب .......نجابت و پاكي .......... كم نعمتهايي نيستند در زندگي.


    خداي نكرده زبانم لال ............ اگر اينها نبودند چه؟

    اگر از ابتداي تولد به دليلي مادرت در كنارت نبود ........... هميشه از عدم حضورش در كنارت حسرت مي خوردي ................ آرزوي يك لحظه ديدنش را داشتي .


    اگر با گذشت سالهاي طولاني با آرزوها و حسرتها روزي به مادرت مي رسيدي ........... آنوقت خوشبخت بودي............. در ماتم اينكه هيچ كدام از آرزوهايت برآورده نشده ، نبودي.


    چون از ابتدا با تو بوده اند آنها را جزء عادتها مي داني نه نعمتها .................. خداي نكرده اگر نبودند ، وجودشان را بزرگترين آرزويت مي دانستي.



    داشته هايي كه از بدو تولد با شما بوده، اگر نبود ........... اگر نداشته هايت خيلي بيشتر بود .......... اگر زحمت مي كشيدي تا به دست آوري .............قدر و ارزشششان بيش از هميشه بود.


    يكي تنهاست و از تنهايي خود راضي است .............. اما شما شديدا به همدم نياز داري.............


    اما اگر با پيش زمينه ي ذهني كه هميشه بدبختي ازدواج كني .............. با بهترين همسر و همدم ، باز هم بدبختي ...........ابتدا خود را از احساس بدبختي نجات بده ........... صرفنظر از همدم، بايد براي خودت از اين احساسات منفي نجات يابي.


    به هر طريقي كه شده حس كاذب بدبختي را از خود دور كن تا خوشبختي هاي واقعي به سراغت بيايند.


    سالها در دنياي تنها زندگي كرده اي .............. تصور كن اينجا دنياي واقعي است ............. گفتي كم حرف هستي .............. اينجا حرف بزن ............ بيشتر از خودت بگو ............. خيلي بيشتر از گلايه از تنهايي ها و شكايتها و ابراز دردهايت.


    اينجا تنها نبودن را امتحان كن ................ تمرين كن ............ آدمها همه بد نيستند، باور كن.


    براي به دست آوردن يك همدم و شريك لحظه هاي غم ، شما بايد دلگرم و اميدوار باشي .........چه اين همدم خدا باشد .......... چه خانواده ......... چه دوست همجنس .............يك همكار خوب .......... و همسر ............... بايد از لاك خود بيرون بيايي.



    نمي شود آرزوي همدم داشته باشي و از آدمها گريزان باشي......... همدم واقعي به سراغت نخواهد آمد ........... تا اين حصار به دور خود كشيده اي ...................... بايد اين حصار ذهني را از بين ببري.



    بعد به خانواده و دوستانت هم نشان بدهي كه از خود بيرون آمده اي و مي خواهي در كنار آنها از زندگي لذت ببري.




    خدا هرگز اشتباه نمي كند ................ شما را به اين دنيا آورده ................... بايد موجود باشي تا دنيا كامل شود.................زيبا خلقت كرده ............... بايد باشي تا دنيا زيباتر شود.


    تنهايي شما براي خدا حكمتي است............ اما شايد براي شما، امكان انجام رسالتي باشد
    (شايد !به اين موضوع فكر كن.)


    دل تنها اگر بي خدا باشد سياست .......... تنهايي دل ، بدون همدمي لايق بي انتهاست .............. به هر طريقي كه شده خود را از اين سياهي بي انتها نجات بده .......... آنگاه مي شوي همان پرنده اي كه رهاست.







    به اميد رهايي






  4. 4 کاربر از پست مفید اعجاز عشق تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (دوشنبه 18 خرداد 94), فدایی یار (جمعه 22 خرداد 94), یه دختر سرگردان (جمعه 22 خرداد 94), zzzz (چهارشنبه 20 خرداد 94)

  5. #33
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 شهریور 94 [ 00:09]
    تاریخ عضویت
    1394-2-18
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    1,290
    سطح
    19
    Points: 1,290, Level: 19
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    34

    تشکرشده 52 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام

    ممنون از محبت هاتون. نمیدونم اسمشو چی بذارم. عشق یا هوس. ولی میدونم فقط وقتی پیش اون مرد باشم خوشحالم. خودمم نمیدونم چرا و غیرارادیه. یعنی میشه فراموشش کنم و بتونم آدم دیگه ای رو دوست داشته باشم؟! کاش بشه. چون این عشق یا هوس عاقبتی نداره. ولی تا حالا که نتونستم. چند ساله خودمو نگهداشتم. یادم نمیره. چرا؟!

  6. #34
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 16 اسفند 95 [ 03:59]
    تاریخ عضویت
    1394-1-03
    نوشته ها
    300
    امتیاز
    10,581
    سطح
    68
    Points: 10,581, Level: 68
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 269
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First Class1 year registered10000 Experience Points
    تشکرها
    1,164

    تشکرشده 917 در 282 پست

    Rep Power
    87
    Array

    کارآموزی، پس از یک مراسم طولانی و خسته‌کننده دعای صبحگاهی در صومعه، از پدر روحانی پرسید:

    «آیا همه این نیایش‌ها که به ما یاد می‌دهید، خدا را به ما نزدیک می‌کند؟
    »


    پدر گفت: «با سوال دیگری، جواب سوالت را می‌دهم. آیا همه این نیایش‌ها که انجام می‌دهی باعث می‌شود که خورشید فردا طلوع کند؟»

    کارآموز گفت: «البته که نه! خورشید طبق یک قانون کیهانی طلوع می‌کند


    پدر روحانی گفت: «جوابت را گرفتی! خدا به ما نزدیک است. چه دعا بخوانیم و چه نخوانیم

    شاگرد عصبانی شد و گفت: «یعنی می‌گویید تمام این دعاها بی‌فایده است؟»

    پدر گفت: «نه. همانطور که اگر صبح زود از خواب بیدار نشوی، طلوع خورشید را نمی‌بینی، اگر دعا هم نکنی، با این که خدا همواره نزدیک است، اما هرگز متوجه حضورش نمی‌شوی»


    ««««««««««««««««««««««««« »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»




    نقل قول نوشته اصلی توسط من تنها نمایش پست ها
    سلام

    ممنون از محبت هاتون. نمیدونم اسمشو چی بذارم. عشق یا هوس. ولی میدونم فقط وقتی پیش اون مرد باشم خوشحالم. خودمم نمیدونم چرا و غیرارادیه. یعنی میشه فراموشش کنم و بتونم آدم دیگه ای رو دوست داشته باشم؟! کاش بشه. چون این عشق یا هوس عاقبتی نداره. ولی تا حالا که نتونستم. چند ساله خودمو نگهداشتم. یادم نمیره. چرا؟!

    سلام


    خودتان را به خدا نزديك كنيد و از آن آدم دور و دورتر ...... حتي اگر با آن مرد خوشحال شويد و از تنهايي غمگين باشيد !

    كاش ذره اي به نوشته ها توجه مي كردين ............ اميدوار بودم كمي تفكر كنيد .


    اما به هر حال موفق باشيد .

    ویرایش توسط اعجاز عشق : سه شنبه 19 خرداد 94 در ساعت 23:31

  7. کاربر روبرو از پست مفید اعجاز عشق تشکرکرده است .

    یه دختر سرگردان (جمعه 22 خرداد 94)

  8. #35
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 شهریور 94 [ 00:09]
    تاریخ عضویت
    1394-2-18
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    1,290
    سطح
    19
    Points: 1,290, Level: 19
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    34

    تشکرشده 52 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array
    باور کنید تک تک حرفاتون برام بی نهایت مهم و با ارزشه. ولی نمیدونم چرا نمیتونم. نمیتونم عاقلانه فکر کنم. دیوونه شدم.حالم خیلی خرابه

    قبلا روانپزشک رفتم هر چی میدادن خواب آور بود. نمیتونم صبح تا شب خواب آلوده باشم. ورزش مدتی رفتم رهاش کردم. من خیلی بی شعورم میدونم. گند زدم میدونم. خاک بر سرم که فراموشش نمیکنم میدونم. از یادم نمیره. هیچ شادی جز اون برام وجود نداره. خیلی خرم میدونم ولی احساساتم دست خودم نیست
    ویرایش توسط من تنها : سه شنبه 19 خرداد 94 در ساعت 23:44

  9. #36
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 شهریور 94 [ 00:09]
    تاریخ عضویت
    1394-2-18
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    1,290
    سطح
    19
    Points: 1,290, Level: 19
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    34

    تشکرشده 52 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array
    احساس میکنم بشدت از نظر عاطفی و ج تحت فشارم. نمیتونم این وضعو بیش از این تحمل کنم.

  10. کاربر روبرو از پست مفید من تنها تشکرکرده است .

    اعجاز عشق (چهارشنبه 20 خرداد 94)

  11. #37
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    اگه نبینیش بهتر می شی.

    وقتی می بینی تا این حد داره زندگیت را تحت تاثیر می ذاره، نبینش.

    می دونی چقدر داری اذیت می شی و چند ساله ارتباطت را نگه داشتی؟

    همکارته؟
    استادته؟

    کجا می بینیش؟
    دیگه اونجا نرو.

    سلامتیت و زندگیت ارزشش بیشتر از اینهاست.
    اون متاهله و حتی اگر به رابطه نزدیکتر برسه و حتی بر فرض محال و خیلی کم به ازدواج برسه، زندگیت خیلی بدتر از الان می شه.
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  12. 4 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    meysamm (چهارشنبه 20 خرداد 94), فدایی یار (جمعه 22 خرداد 94), یه دختر سرگردان (جمعه 22 خرداد 94), من تنها (چهارشنبه 20 خرداد 94)

  13. #38
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 شهریور 94 [ 00:09]
    تاریخ عضویت
    1394-2-18
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    1,290
    سطح
    19
    Points: 1,290, Level: 19
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    34

    تشکرشده 52 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا. نمایش پست ها
    اگه نبینیش بهتر می شی.

    وقتی می بینی تا این حد داره زندگیت را تحت تاثیر می ذاره، نبینش.

    می دونی چقدر داری اذیت می شی و چند ساله ارتباطت را نگه داشتی؟

    همکارته؟
    استادته؟

    کجا می بینیش؟
    دیگه اونجا نرو.

    سلامتیت و زندگیت ارزشش بیشتر از اینهاست.
    اون متاهله و حتی اگر به رابطه نزدیکتر برسه و حتی بر فرض محال و خیلی کم به ازدواج برسه، زندگیت خیلی بدتر از الان می شه.






  14. #39
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 اسفند 02 [ 23:36]
    تاریخ عضویت
    1394-2-06
    نوشته ها
    339
    امتیاز
    15,253
    سطح
    79
    Points: 15,253, Level: 79
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    700

    تشکرشده 557 در 227 پست

    Rep Power
    72
    Array
    سلام
    فراموشی بمعنای این نیس که کلا حافظت پاک شه و اسمشو نیاری
    همینکه ببریش تومغزت اون ته ته بزاریش لااقل کمتر بهش فکرکنی چون نمیشه بهش فکرنکرد
    یچیزمیگم میخندی
    من دارم بر کنکور میخونم برنامه ریزی کردم میگم تا ساعت 8درس میخونم نیم ساعت به اون فکرمیکنم اگه دلم تنگ شد اگه یادم نبودکه چ بهتر
    ولی درکت میکنم
    الان میتونم صدخط اینجا متن بزارم که اون بدردنمیخوره اون فلانه اونو زندگیتو خراب میکنه توبا ارزشی تو حیفی

  15. 2 کاربر از پست مفید zzzz تشکرکرده اند .

    یه دختر سرگردان (جمعه 29 خرداد 94), اعجاز عشق (پنجشنبه 21 خرداد 94)

  16. #40
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 25 مهر 94 [ 20:51]
    تاریخ عضویت
    1394-1-26
    نوشته ها
    249
    امتیاز
    2,867
    سطح
    32
    Points: 2,867, Level: 32
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 28.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 327 در 165 پست

    Rep Power
    52
    Array
    یک چیز تورو از فکر اون نجات میده واونم اینه که باور کنی ایمان بیاری که اون حق تو نیست خوب یا بد حق تو نیست عزیزم مدام داری به خودت تلقین میکنی که من کنار اون شادم فلانم بسارم اون بهترین مردم باشه یا فاسد ترین اینو باور کن که هرگز تحت هییییییچ شرایطی به تو نمیرسه ومجبوری دقت کن مجبوری منبع ارامش دیگه ای ممکنه مدتی حسرتش بخوری اما کم کم مغزت قبول میکنه که اون نیست واونوقت چشمتو باز میکنه شاید بقیه رو ببینی
    به نظرم مردا به قدر کافی به ما ظلم میکنند دیگه ما زنا همجنسمونو نابود نکنیم پس به خودت تلقین نکن وباور کن که اون متعلق به کس دیگست وتو حق شاد بودن باهاش نداری شاید حرفام تلخه ولی برات خوبه

  17. کاربر روبرو از پست مفید دختر جوان تشکرکرده است .

    یه دختر سرگردان (جمعه 29 خرداد 94)


 
صفحه 4 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 26 بهمن 94, 19:57
  2. (توهم همه چیز دانی ) استفاده نادرست از شبکه های اجتماعی و توهم دانش
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مهارتهای ارتباطی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 10 بهمن 94, 17:26
  3. پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: چهارشنبه 09 مرداد 92, 19:59
  4. +تاریخچهٔ جنسی‌ همسر آیندتون چقدر براتون مهمه
    توسط kamran2007 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 88
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 مهر 88, 11:08

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:01 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.