به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 51
  1. #41
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 دی 98 [ 20:11]
    تاریخ عضویت
    1393-10-22
    محل سکونت
    شمال
    نوشته ها
    116
    امتیاز
    5,402
    سطح
    47
    Points: 5,402, Level: 47
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 148
    Overall activity: 26.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    34

    تشکرشده 151 در 58 پست

    Rep Power
    30
    Array
    امروز مثلا 13 بدر بود رفتیم بیرون 13 بدر کنیم یک ساعت بعد هم بر گشتیم کلید رو انداختم به در زنه سر و کلش پیدا شد. بچه رو به طرف شوهرم پرت کرد رفت من که در رو وا کردم و سریع اومدیم تو . نمیدونید بچه دنبال مادرش گریه میکردو میدوید، جیگرم کباب شد .خدا رو شکر همسایه ها هیچکدوم نبودند. زنه میگفت حالا ببینم زنت بفمه بچه داری بی ابرو منم یا اون !!!!!!!!!!!!!دختر خودم خیلی شبیه پدرشه ولی این بچه هیچ شباهتی هیچ نوع شباهتی به شوهرم نداشت. دارم خودم رو گول میزنم که شاید بچه شوهرم نباشه !!!!!بیچاره من .........ادم تو زندگیش چه چیزایی رو نمیبینه

  2. #42
    Banned
    آخرین بازدید
    پنجشنبه 10 اردیبهشت 94 [ 12:28]
    تاریخ عضویت
    1393-10-18
    نوشته ها
    239
    امتیاز
    7,370
    سطح
    57
    Points: 7,370, Level: 57
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 180
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class5000 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    703

    تشکرشده 881 در 199 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    خانومی همسرتون آزمایشDNA انجام دادند؟
    فرمودید قبل از شما با این خانوم ازدواج کرده بودند !! پس با این حساب شما همسر دوم این آقا محسوب می شید؟!!!
    یک سوال ؟ از چی انقدر می ترسید ظاهرا خانوم به بدنامی مشهور هستند و باید بترسند!!! نه شما...
    خیلی خوبه به فکر آبروی همسرتون هستید ولی به نظرم با این رویه ای که در پیش گرفتید اون خانوم به کاراش ادامه میده...
    اولین خانومی می بینم که انقدر راحت با هم چنین مسئله ای کنار اومد!!! خانواده تون اطلاع دارند؟ اونا نظرشون چیه؟
    ببین خانومی مدیر اینجا مشاور زبده و فرهیخته ای هستند پیشنهاد می کنم حتما عضو انجمن آزاد بشید تا از راهنمایی بسیار مفیدشون بهره مند بشید...


    این هم مراحلش :

    http://www.hamdardi.net/payments.php

    فرم پرداخت حق عضویت تالار همدردی

    http://www.hamdardi.net/forum148.html

    همه شو به ترتیب انجام بدید موفق باشید

  3. 3 کاربر از پست مفید آرام عشق تشکرکرده اند .

    واحد (شنبه 15 فروردین 94), بارن (جمعه 14 فروردین 94), سوده 82 (جمعه 14 فروردین 94)

  4. #43
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 دی 98 [ 20:11]
    تاریخ عضویت
    1393-10-22
    محل سکونت
    شمال
    نوشته ها
    116
    امتیاز
    5,402
    سطح
    47
    Points: 5,402, Level: 47
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 148
    Overall activity: 26.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    34

    تشکرشده 151 در 58 پست

    Rep Power
    30
    Array
    با عرض سلام خدمت باران عشق،همسرم ازمایش dnaندادند.بله قبل از ازدواج با این خانم که بیوه بودند و یه فرزند از همسر قبلیشون داشتند یه دوره ای ازدواج موقت داشتن(ولی من خبر نداشتم ) که فکر کنم اون صیغه نامه از اعتبار ساقط شده بود ولی اینا همچنان این ارتباط رو ادامه دادن .من با این مسئله راحت کنار نیامدم از خواب و خوراک افتادم و شب و روز دارم زجر میکشم . خانوادها اطلاعی ندارن . (ولی قبل از ازدواجمون خانواده شوهرم بو برده بودند که پسرشون با یه خانمی در ارتباطه ولی فکر میکردند بعد از ازدواج این ارتباط قطع شده چون شوهرم خیلی اصرار به ازدواج با من داشتند) باورتون نمیشه چقد تنهام با هیچکس در این رابطه نمتونم حرف بزنم . خب توضیح این که من از چی میترسم خیلی سخته ولی بطور خلاصه بگم از اینکه اون زن ابرومونو ببره و اینکه وقتی با اون زن روبرو میشم خیلی احساس بدی بهم دست میده و از شوهرم احساس نفرت میکنم که چرا با همچین ادمی بوده و حالا چرا نمتونه این لکه ننگ رو پاک کنه. در اولین فرصت عضو انجمن ازاد خواهم شد.

  5. #44
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 19 اردیبهشت 94 [ 20:24]
    تاریخ عضویت
    1393-12-19
    نوشته ها
    33
    امتیاز
    486
    سطح
    9
    Points: 486, Level: 9
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    2

    تشکرشده 20 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مينا جان عزيزم
    شرايط بسيار سختي داري كاملا دركت ميكنم
    ولي بايد يه مقدار منطقي تر فكر كني
    اول اينكه الان بچه ايا پيش شماست؟!
    و اگر اره بايد هرچه زودتر براي ازمايش dna اقدام كني و خودتو تو برزخ قرار ندي
    مورد دوم اينكه اين ننگي كه همسرتون به بار اورده امكان نداره كه به همين راحتي پاك بشه و ١٠٠٪ يك بي ابرويي پشتش خواهد بود
    نه براي شما كه براي همسرتون
    و اين هم دور از ذهن نيست
    اين اقا ٩ سال هرزگي كرده و خوش گذرونده و در قبال شما و فرزندتوم بدهكار هست
    مگه ميشه كه بي جواب بمونه اين همه بدي؟!
    همسر شما بچه نيست
    الان كه درمونده شده از شما ميترسه و به شما احتياج داره خوش اخلاق شده
    ولي اگر اين بحران بگذره ممكن هست همون ادم قبلي بشه به اين فكر كن

    و اما پيشنهاد من
    به خودت جرات بده كه از بي ابرويي كه پشت اين ماجرا پيش مياد نترسي
    چون يه چيز مسلّم هست و تو فقط داري اونو به تعويق ميندازي و البته با اين ترستون يه سلاح خوب به دست اون خانم دادين
    مطمئن باش اين خانم يه روز ماشه رو ميكشه ولي قبلش حسابي شما رو زجر ميده و انتقامشو ميگره
    اونم ٩ سال عمرشو گذاشته و يه بچه بي سرپرست داره، يه خانواده بدنام، چيزي براي از دست دادن نداره
    پس براي اينكه اين سلاح رو از خانم بگيرين بايد قبول كنين كه هركي خربزه ميخوره پاي لرزشم ميشينه

    - - - Updated - - -

    وقتي ازمايش DNA رو دادين
    ( من اميد دارم كه بچه از همسر شما نباشه)
    بايد با يه وكيل خانواده صحبت كنيد
    تا از لحاظ قانوني بهتون كمك كنه كه كمترين صدمه رو ببينيد و اين دفعه شما از اين خانم شكايت كنيد و پاشو از زندگيتون كوتاه كنيد
    اگر مدت صيغه نامه تمام شده پس حق و حقوقي براي طلب كردن نداره
    حتي من شنيدم همسرتون ميتونه زير بار بچه نره و بازم شنيدم اين بچه از پدر ارث نميبره ( هرچند كه منصفانه نيست)
    ولي باز براي اطمينان بايد با يه قانون دان صحبت كنيد
    من نگران اين هستم كه اين خانم به شما يا فرزنتون اسيبي برسونه پس مراقب خودتون باشين

    حالا فرض ميكنيم شر اين خانم از سرتون كم شد
    اگر واقعا ميخواين با همسرتون زندگي كنيد اين بچه هم بايد بپذيريد
    و بزرگش كنيد
    نبايد اجازه بدين هيچ اتصال ديگه اي ازين خانم تو زندكيتون بمونه
    بچه رو ميگيرين تا همسرتون به بهونه بچه اون خانم رو نبينه
    براي اين مساله بايد به مشاور مراجعه كنيد كه بهتون كمك كنه
    ولي اين كار اونقدرها هم وحشتناك نيست
    اين بچه يكي از معصومترين و بي دفاع ترين موجودات خداست كه حاصل گناه ٢ هرزه ي بي مسئوليت هست
    ميتونين بزرگش كنيد و با اين كارتون ثواب بزرگي كردين
    من يه مورد از اين افراد رو توي فاميل داشتيم كه بچه شوهرشو قاطي بچه هاي خودش بزرگ كرد
    الان اون بچه ازدواج كرده و خودش بچه داره
    و اون خانم هم تاج سر همسرش موند
    پس الان وقت مديريت بحرانه
    عاقلانه تصميم بگير
    نه مهربون باش
    نه احساساتي
    هرچيز به وقتش💐

  6. #45
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 دی 98 [ 20:11]
    تاریخ عضویت
    1393-10-22
    محل سکونت
    شمال
    نوشته ها
    116
    امتیاز
    5,402
    سطح
    47
    Points: 5,402, Level: 47
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 148
    Overall activity: 26.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    34

    تشکرشده 151 در 58 پست

    Rep Power
    30
    Array
    مهرناز عزیز وقتی پاسختون رو خوندم اشک از چشمانم جاری شد. ممنونم که درک میکنید. بچه الان پیش ما نیست و پیش مادرشه . خودم هم تمایل به این دارم که بچه پیش خودمون بزرگ بشه ولی خب دلم نمیخواد یه بچه رو از مادر واقعیش جدا کنم وقتی جریان ،ده سال رابطه شوهرم و اون زن مطرح میشه خیلی ساله که بینشون فقط درگیریه من مطمئن هستم زنه هم دلش به ادامه این ارتباط نیست ولی با وضعیت ظاهری و مالی که داره کس دیگه رو پیدا نمیکنه(ببخشید اینجوری حرف میزنم چون یه بار به شوهرم اس داده بود حداقل تا وقتی که یکی دیگه رو پیدا کنم ترکم نکن)اما بعضی دوستان گفتن اشتباهه که بچه پیش من باشه ولی من میدونم در صورت پذیرفتن حضانت بچه توسط مادرش، زنه هر دقیقه زنگ میزنه بابت مخارج بچه یا بهانه های دیگه.حتی شوهرم بخاطر من قبول کرده از خیر بچه بگذره(البته با اکراه بسیار چون واقعا ته دلش به بچه اهمیت میده)اما من دلم نمیاد یه بچه بی گناه از داشتن پدر محروم بشه .خلاصه نمیدونم چیکار باید کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟

  7. #46
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 22 تیر 94 [ 22:58]
    تاریخ عضویت
    1390-1-26
    نوشته ها
    770
    امتیاز
    14,787
    سطح
    78
    Points: 14,787, Level: 78
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 69.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    4,357

    تشکرشده 4,467 در 859 پست

    Rep Power
    124
    Array
    بنظر من لازم نیست کار خاصی انجام بدی.

    به زودی، چه بخوای چه نخوای، همه متوجه این موضوع میشن.
    فکر نمیکنم همسرت بتونه تصمیم درستی بگیره،
    بنابراین با همراهی خونواده هاتون و احتمالا یه مقدار تنش و درگیری این موضوع مرتفع میشه.
    شما هم خودت رو برای هر چیزی آماده کن،
    نهایتش اینه که باید بچه رو بزرگ کنی،
    شما هم که اعلام آمادگی کردی،
    پس نگرانی بابت چیه ؟

    خیلی هم نگران رسوایی یا چیزی شبیه به این نباش
    این شوهری که شما ازش تعریف میکنی، احتمالا معرف حضور هم هست.

    موفق باشی
    وقتی تو نیستی
    نه هست های ما
    چونانکه بایدند
    نه بایدها . . .

    هر روز بی تو
    روز مباداست!



  8. 2 کاربر از پست مفید meysamm تشکرکرده اند .

    مهرااد (دوشنبه 29 تیر 94), بارن (جمعه 14 فروردین 94)

  9. #47
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 19 اردیبهشت 94 [ 20:24]
    تاریخ عضویت
    1393-12-19
    نوشته ها
    33
    امتیاز
    486
    سطح
    9
    Points: 486, Level: 9
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    2

    تشکرشده 20 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط مینا30 نمایش پست ها
    مهرناز عزیز وقتی پاسختون رو خوندم اشک از چشمانم جاری شد. ممنونم که درک میکنید. بچه الان پیش ما نیست و پیش مادرشه . خودم هم تمایل به این دارم که بچه پیش خودمون بزرگ بشه ولی خب دلم نمیخواد یه بچه رو از مادر واقعیش جدا کنم وقتی جریان ،ده سال رابطه شوهرم و اون زن مطرح میشه خیلی ساله که بینشون فقط درگیریه من مطمئن هستم زنه هم دلش به ادامه این ارتباط نیست ولی با وضعیت ظاهری و مالی که داره کس دیگه رو پیدا نمیکنه(ببخشید اینجوری حرف میزنم چون یه بار به شوهرم اس داده بود حداقل تا وقتی که یکی دیگه رو پیدا کنم ترکم نکن)اما بعضی دوستان گفتن اشتباهه که بچه پیش من باشه ولی من میدونم در صورت پذیرفتن حضانت بچه توسط مادرش، زنه هر دقیقه زنگ میزنه بابت مخارج بچه یا بهانه های دیگه.حتی شوهرم بخاطر من قبول کرده از خیر بچه بگذره(البته با اکراه بسیار چون واقعا ته دلش به بچه اهمیت میده)اما من دلم نمیاد یه بچه بی گناه از داشتن پدر محروم بشه .خلاصه نمیدونم چیکار باید کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟
    ميناي عزيز
    شرايط سختي هست ولي نگران نباش يه بحراني هست و ميگذره من با تمام وجودم برات دعاميكنم
    درباره اينكه دلت نمياد از مادرش جداش كني كاملا اشتباه ميكني
    اون بچه تو خونه تو ارامش داره ولي تو خونه اون زن معلوم نيست به چه زندگي دچار بشه
    راستي جنسيت بچه رو نگفتين
    اگر دختر باشه كه نكبت بارترين زندگي رو در مقابل تن فروشي هاي مادرش انتظارشو ميكشه
    و همينطور راه مادربزرگ و مادرشو ادامه ميده
    اگر پسر باشه كه ديگه واويلا
    يكم كه بزرگ بشه و سر از زندگي در بياره يا يه بلايي سر مادرش مياره يا سر خودش ( اين مورد رو ديدم وقتي بزرگ شد و يادش به خاطرات كودكيش مي افتاد رواني شد)
    ولي اگه بچه رو به مادر بدي
    اولين اينكه همسرت هرچند پنهاني از اين بچه نخواهد گذشت
    و دوم اينكه سايه شوم اين زن تا زماني كه زنده هست روي سرتون هست
    باج گيري و... ادامه خواهد داشت
    پيشنهاد من اين هست كه جاي بچه پيش شما امنتر هست و اين بهترين انتخاب هست فقط بايد به دنبال راه قانوني براي كم كردن شر اين خانم باشين
    با يه وكيل صحبت كنيد و قانوني اقدام كنيد
    هرچه زودتر بايد از شوك بيرون بياين ابتكار عمل رو بدست بگيريد
    و اين سلاح رو از دست خانم بگيرين

  10. کاربر روبرو از پست مفید Mehrnaz.69 تشکرکرده است .

    مینا30 (جمعه 14 فروردین 94)

  11. #48
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 دی 98 [ 20:11]
    تاریخ عضویت
    1393-10-22
    محل سکونت
    شمال
    نوشته ها
    116
    امتیاز
    5,402
    سطح
    47
    Points: 5,402, Level: 47
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 148
    Overall activity: 26.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    34

    تشکرشده 151 در 58 پست

    Rep Power
    30
    Array
    حالا از شنبه قراره شوهرم بره دنبال اینکه این مساله رو رفع رجوع کنه (از طرف مراجع قضایی).
    خارپشت جان واقعا درسته بخدا نمیدونید من این مرد رو مثل یک بچه تربیت و بزرگش کردم از نظافت گرفته تا ترک بد دهنی و ترک عادت های زشت دیگه رو من بهش یاد دادم . امروز به شوهرم گفتم دو راه پیش روت داری یا باید حضانت بچه رو به مادرش بدی که در این صورت زنه حق نداره تحت هیچ شرایطی با شما در ارتباط باشه و هر روز به بهانه های مختلف تو رو اونجا بکشونه یا بهت زنگ بزنه (یعنی باید باهاش اتمام حجت کنی ) و میتونی هفته ای یکبار بچه رو خونه بیاری و باهاش باشی . یا اینکه حضانت بچه رو کاملا قبول کنی و اگه زنه آنجور که ادعا میکنه و بچه رو نمیخواد باید پاش رو از زندگیمون بکشه بیرون و تعهد بده که به صد متری ما هم نزدیک نشه!
    مهرناز جان بچه دختره و 3 سالش هست بچه خودم هم دختره و 5 سالشه . متاسفانه شوهرم میگه این خانواده در سطح پایینی هستن و مطمئنا بچه سالمی بزرگ نخواهند کرد .وقتی من بهش میگم اگه خانواده بدی هستن چرا تو باهاش این همه مدت ادامه دادی بهم میگه حرف گذشته ها رو نزن من دیگه عوض شدم و سر عقل اومدم .منم بهش گفتم اگه حضانت بچه با تو باشه و قرار باشه من بزرگش کنم باید حق طلاق رو به من بدی

  12. #49
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 فروردین 96 [ 14:28]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    174
    امتیاز
    6,459
    سطح
    52
    Points: 6,459, Level: 52
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 79.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    305

    تشکرشده 406 در 145 پست

    Rep Power
    51
    Array
    توجه كنين كه اينجا شما مينا هستين نه شوهر مينا! ولي بيشتر در ذهن همسر مينا زندگي مي كنين! مينا بيشتر از اينكه خودش رو بشناسه، از همسرش خبر داره. از ريز جزئيات روابط همسرش، روحياتش، اينكه به چي نياز داره يا مي خواد چي كار كنه!
    اين تاپيك تناقضات منطقي زيادى داره كه حوصله بحث نيست.
    پيشنهادم براي مسئولين سايت اينه كه به جاي ٣ پست در روز براي هر كاربر امكان ٣ پست در روز براي هر آي پي بذارن

  13. #50
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 22 مهر 94 [ 19:19]
    تاریخ عضویت
    1391-9-06
    نوشته ها
    1,013
    امتیاز
    19,589
    سطح
    88
    Points: 19,589, Level: 88
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 261
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second ClassSocialOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    5,188

    تشکرشده 3,056 در 916 پست

    Rep Power
    198
    Array
    مینا جان اگر این بچه مطمئن بود از اینکه این بچه مال همسر شماست . صیغه نامه هم که دستشه . تا حالا شکایت میکرد و برای بچه هم شناسنامه می گرفت . این بچه سه سال پیش به دنیا اومده . چرا سه سال صبر کرده ؟ همسر شما این سه سال رو چکار میکرده ؟ از بچه خبر نداشته ؟ همسر شما در تمام مدت ازدواجت به شما دروغ گفته و خیانت کرده . و حالا با ملاطفت و مهربانی میخواد شما رو گول بزنه . اول حق و حقوق خودت رو بگیر . بدون ازمایش اجازه گرفتن شناسنامه رو نده .

  14. 2 کاربر از پست مفید واحد تشکرکرده اند .

    fahimeh.a (پنجشنبه 10 تیر 95), سوده 82 (شنبه 15 فروردین 94)


 
صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 14 تیر 96, 19:57
  2. استفاده از سایت همسریابی برای آشنایی و ازدواج درست هست
    توسط شمیم بهار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: پنجشنبه 14 فروردین 93, 17:30
  3. پاسخ ها: 37
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 فروردین 93, 16:14
  4. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 شهریور 91, 23:34
  5. پسری که دنبال تصاویر جنسی تو نت هست ممکنه مشکل درست کنه برای اطرافیانش؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 12 اسفند 90, 15:20

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:04 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.