به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 21
  1. #11
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mohammad-ra نمایش پست ها
    مشکل جسمیم رو هم خدا رو شکر خیلی حاد نیست که مثلا تو راه رفتنم زجر آور باشه ولی مقداری تو راه رفتنم پام رو میکشم و وقتی که تو یه جمع قرار بگیرم حس میکنم همه نگاهاشون به طرف من و پاهامه.

    باور بفرمایید در مورد تغییر دید تلاش کردم و حتی اولا با همین پسرعموم سعی میکردم زیاد در ارتباط باشم ولی هرچی تلاش میکردم اون سعی میکرد از من دوری کنه نمیدونم شاید بخاطر همین مقداری مشکل پام.
    اگر کسی مشکل جسمی داره، اطرافیانش اذیت نمی شن که بخوان به اون خاطر ازش دوری کنند. اگر پای شما موقع راه رفتن درد می گیره یا کمی مشکل داره، پسر عموی شما ممکنه به خاطر ناراحتی شما ناراحت بشه، اما بخاطر این مشکل از شما دور نمی شه.

    ما وقتی از مصاحبت با کسی خوشمون نیاد ازش دور می شیم. وقتی کنار کسی باشی که همه اش حرفهای منفی بزنه، انرژی منفی بده، افسرده و درهم باشه ....
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  2. 4 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    ali -guilan (سه شنبه 20 آبان 93), mohammad-ra (سه شنبه 20 آبان 93), SpecialBoy (چهارشنبه 21 آبان 93), تیام (چهارشنبه 21 آبان 93)

  3. #12
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 22 مهر 94 [ 19:19]
    تاریخ عضویت
    1391-9-06
    نوشته ها
    1,013
    امتیاز
    19,589
    سطح
    88
    Points: 19,589, Level: 88
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 261
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second ClassSocialOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    5,188

    تشکرشده 3,056 در 916 پست

    Rep Power
    198
    Array
    میبینید اقا محمد عزیز تو این مدت کم کلی دوست همین جا پیدا کردی . محیط بیرون هم همینطوریه . کافیه خودت بخوای . شما وقتی توجمعی شاد باش و خودت رو کنار نکش . این فکری که همه دارند به پای شما نگاه میکنند تو فکر شماست و وجود خارجی نداره . برای بقیه مهم نیست شما چه جور راه بری . دیگران در مورد ما همونطور فکر میکنند که ما خودمون فکر میکنیم . خودت در مورد خودت خوب فکر کن میبینی دیگران هم همین کار رو میکنند . حرفهای علی اقا خوبه ولی با این حرفش موافق نیستم که به دیگران اهمیت نده . افراط تفریط خوب نیست . میانه رو باش . نه اونقدر که فقط به دیگران اهمیت بدی . و نه اونجور که هیچ کس برامون مهم نباشه .

  4. 6 کاربر از پست مفید واحد تشکرکرده اند .

    ali -guilan (سه شنبه 20 آبان 93), mohammad-ra (سه شنبه 20 آبان 93), SpecialBoy (چهارشنبه 21 آبان 93), آنیتا123 (سه شنبه 20 آبان 93), تیام (چهارشنبه 21 آبان 93), شیدا. (سه شنبه 20 آبان 93)

  5. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 21 اسفند 00 [ 13:12]
    تاریخ عضویت
    1393-5-18
    نوشته ها
    670
    امتیاز
    19,001
    سطح
    87
    Points: 19,001, Level: 87
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 349
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,250

    تشکرشده 1,509 در 535 پست

    Rep Power
    144
    Array
    خوب خدا رو شکر که مشکل جسمیتون حاد نیست.خیلی خوشحال شدم

    دنبال چه جور نکته مثبتی هستی که پیدا نمیکنی؟ به خودت میگی بی عرضه و نادان.ولی تو الان دانشجویی.مگه نه؟آدم بی عرضه ونادان میره دانشگاه؟

    درمورد پسرعموتم اگه تو سعی کردی و اون دوری میکنه،پی این مشکل خودشه و مشکل تو نیست.

    در مورد صحبت با دوستات و اطرافیان،به موضوعاتی که میشه راجبش صحبت کرد از قبل فکر کن.مثلا راجب اخبار روز دنیا.کلی حرف میشه راجب این چیزا زد.

    تو شروع کن.افرادی هم که عکس العمل بدی نشون بدن،مطمئن باش خودشون مشکل دارن.

    ببین،یکی از نکات مثبت تو اینه که داری برای بهتر شدن تلاش میکنی(مثلا همین تاپیک)

    باور کن کلی آدم تو این دنیا هستن که مشکلات خیلی بیشتری دارن و حتی بقیه رو آزار میدن.ولی به هیچ وجه وجود ضعف و اشتباه در خودشون رو قبول ندارن.

    تو از اونها خیلی جلوتری.

    آدمها همه مثل هم نیستن.هنوز کسانی هستن که برای بقیه ارزش قائلن،میشه باهاشون همصحبت شد و کلی چیز یاد گرفت.آدمهایی که با همصحبت شدن باهاشون

    آرامش میگیری.

  6. 4 کاربر از پست مفید آنیتا123 تشکرکرده اند .

    ali -guilan (چهارشنبه 21 آبان 93), mohammad-ra (دوشنبه 26 آبان 93), SpecialBoy (چهارشنبه 21 آبان 93), تیام (چهارشنبه 21 آبان 93)

  7. #14
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    سلام خوب هستید؟
    پست هایی که دوستان قبلا براتون گذاشته بودن تو تاپیک های قبلیتون رو بعضی وقتا بخونید
    اگه ورزش هایی که تمرکز دارن مثل یوگا رو تجربه نکردین پیشنهاد می کنم این کارو بکنین. شاید با تمرکز روی قدرت و ارامش درونتون حستون به خودتون بهتر شه

  8. 4 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    ali -guilan (چهارشنبه 21 آبان 93), mohammad-ra (چهارشنبه 21 آبان 93), SpecialBoy (چهارشنبه 21 آبان 93), تیام (چهارشنبه 21 آبان 93)

  9. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 شهریور 96 [ 00:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-27
    نوشته ها
    129
    امتیاز
    4,720
    سطح
    43
    Points: 4,720, Level: 43
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    84

    تشکرشده 80 در 54 پست

    Rep Power
    26
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا. نمایش پست ها
    1.اگر کسی مشکل جسمی داره، اطرافیانش اذیت نمی شن که بخوان به اون خاطر ازش دوری کنند. اگر پای شما موقع راه رفتن درد می گیره یا کمی مشکل داره، پسر عموی شما ممکنه به خاطر ناراحتی شما ناراحت بشه، اما بخاطر این مشکل از شما دور نمی شه.

    2.ما وقتی از مصاحبت با کسی خوشمون نیاد ازش دور می شیم. وقتی کنار کسی باشی که همه اش حرفهای منفی بزنه، انرژی منفی بده، افسرده و درهم باشه ....

    1.جالبه که همین صحبتهای شما رو خواهرم هم بهم میگه.

    2.دقیقا من وقتی هم که بخوام با کسی صحبت کنم همین حرفهای منفیانه رو میزنم (مثلا وضعیت بد کار.وضعیت تحصیل و...)و همچنین دقیقا در جمع یه آدم افسرده و درهم هستم...یه جورایی با این صحبتاتون زدید به خال


    نقل قول نوشته اصلی توسط ali -guilan نمایش پست ها
    لحظاتی هستن که میدونی دیگران لایقتر از تو هستن که ابراز وجود کنن تو خودتو کنار میکشی ، لحظاتی هم هستن که تو لایقتری برای ابراز وجود ولی دیگران اکثرا این اجازه رو به تو نمیدن !
    پر رویی باعث میشه تجربه ادم بیشتر بشه ، پر رویی باعث میشه شکست زیاد بخوری و از شکست خوردن نترسی ... یک کم بدجنسی هم میخواد البته
    ولی وارد این راه که بشی هر قدمی که بر میداری باعث میشه 100 قدم دیگه رو راحت تر برداری

    شعارت این باشه : من به همه چیز میگم بلی ! بدترین کابوس هاتو عملی کن ، خودتو بنداز توش اون وقت دنیایی از جذابیت ها میشی
    ببین چه کارهایی رو عمرا در تصورت نیست که انجام بدی ...یه لیست ازش تهیه کن و انجامشون بده ! :)))) حتی اگه مفتضحانه انجامشون بدی ، در تجربیات بعدیت بهتر میشی :)))
    -
    کاش سر و زبان داشتن(کنایه از پر رو بودن) به همین راحتی که میگید باشه و تلاشم رو هم میکنم.من تا چند مدت پیش به هرکس و ناکسی احترام میگذاشتم اما الان رسیدم به این که <<خوبی چو از حد بگذرد نادان خیال بد کند>>و همه لایق احترام گذاشتن نیستن مثلا یه عمویی دارم که زیاد از همدیگه خوشمون نمیاد که وقتی من رو میبینه با یه کلمه ای من رو صدا میکنه تا تا الان میگفتم اشکال نداره و بزگتره و احترامش واجبه ولی وقتی هرچی هیچی نمیگی طرف بی حیا تر میشه پس باید جوابش رو داد و احترام رو کنار گذاشت.

    نقل قول نوشته اصلی توسط ali -guilan نمایش پست ها
    منم همینجوریم اتفاقا ، ادمهای دور و برم اصلا هیچ نقطه اشتراکی با من ندارن بتونم باهاشون دو کلوم حرف بزنم :)))
    اخ داداش گلم میفهممت :))
    اکثر ادمها فقط یه سری چرت و پرت بی سر و ته میگن ، یا دارن در مورد سیاست و ...حرف میزنن یا زیر شکم حرف میزنن یا در مورد دختر مردم حرف میزنن یا اینکه غیبت میکنن :)))
    -
    دقیقا همین من رو زجر میده که دوستان و همون پسرعموم بیشتر حرفاشون همینه که فلان دختر اینطوره و حرفهایی که تو همدردی جاش نیست ... آخه یکی نیست بگه مردک نفهم اگه کسی به خواهرت هم با این دید شیطانی و کثافت بار نگاه کنه و نظر بده خوشت میاد که از دختر مردم اینگونه نگاه میکنی و ازش حرف میزنی ...

    دقیقا همین پسرعموم هم چون من زیاد از این چرندیات خوشم نمیاد زیاد با هم حرف خاصی نداریم

    نقل قول نوشته اصلی توسط ali -guilan نمایش پست ها
    با اینکه کسی نمیفهمتت حال کن :)) موسیقی مخصوص به خودت رو گوش بده ، با ادمهای شبیه خودت گفت و گو کن
    ...سعی نکن زیاد دنبال دوستی های عمیق بری

    ، به همین دوستایی که داری اس ام اس بزن حالشونو بپرس ، حستو نسبت بهشون بگو ، بگو دلت براشون تنگ شده ...همین یه گفت و گوی کوتاه هم خوبه ، ما ادمها اونقدر جذابیت نداریم که بشه مدتها با هم تنها باشیم و حرف بزنیم ! خو کم میاریم !
    چی بگم رفیق غمت نباشه -
    دوستی که عمیق نباشه دارم ولی ادم باید چندتا دوست داشته باشه که حرف آدم رو بفهمن و آدم باهاشون راحت باشه که نداشتن همچین دوستانی من رو عذاب میده... واقعا دمت گرم علی جان که تو این یکی دو روزه با این صحبتهات بهم دلگرمی دادی


    -[/quote]

    نقل قول نوشته اصلی توسط واحد نمایش پست ها
    میبینید اقا محمد عزیز تو این مدت کم کلی دوست همین جا پیدا کردی . محیط بیرون هم همینطوریه . کافیه خودت بخوای . شما وقتی توجمعی شاد باش و خودت رو کنار نکش . این فکری که همه دارند به پای شما نگاه میکنند تو فکر شماست و وجود خارجی نداره . برای بقیه مهم نیست شما چه جور راه بری . دیگران در مورد ما همونطور فکر میکنند که ما خودمون فکر میکنیم . خودت در مورد خودت خوب فکر کن میبینی دیگران هم همین کار رو میکنند . حرفهای علی اقا خوبه ولی با این حرفش موافق نیستم که به دیگران اهمیت نده . افراط تفریط خوب نیست . میانه رو باش . نه اونقدر که فقط به دیگران اهمیت بدی . و نه اونجور که هیچ کس برامون مهم نباشه .
    یه چیزی باید بگم و اون اینه که مثلا تو پست های گذشته میگفتم فک نکنم افراد زیادی جواب پست هام رو بدن و دقیقا هم همینطور شد ولی این سری تو دلم میگفتم حتما دوستانی میان و راهنمایی خوبی هم میکنن و واقعا اینگونه شد و بقول شما شاید من با فکرامه که خودمو نابود کردم گرچند تغییر تفکر خیلی سخت هستش
    نقل قول نوشته اصلی توسط آنیتا123 نمایش پست ها
    خوب خدا رو شکر که مشکل جسمیتون حاد نیست.خیلی خوشحال شدم

    دنبال چه جور نکته مثبتی هستی که پیدا نمیکنی؟ به خودت میگی بی عرضه و نادان.ولی تو الان دانشجویی.مگه نه؟آدم بی عرضه ونادان میره دانشگاه؟

    درمورد پسرعموتم اگه تو سعی کردی و اون دوری میکنه،پی این مشکل خودشه و مشکل تو نیست.

    در مورد صحبت با دوستات و اطرافیان،به موضوعاتی که میشه راجبش صحبت کرد از قبل فکر کن.مثلا راجب اخبار روز دنیا.کلی حرف میشه راجب این چیزا زد.

    تو شروع کن.افرادی هم که عکس العمل بدی نشون بدن،مطمئن باش خودشون مشکل دارن.

    ببین،یکی از نکات مثبت تو اینه که داری برای بهتر شدن تلاش میکنی(مثلا همین تاپیک)

    باور کن کلی آدم تو این دنیا هستن که مشکلات خیلی بیشتری دارن و حتی بقیه رو آزار میدن.ولی به هیچ وجه وجود ضعف و اشتباه در خودشون رو قبول ندارن.

    تو از اونها خیلی جلوتری.

    آدمها همه مثل هم نیستن.هنوز کسانی هستن که برای بقیه ارزش قائلن،میشه باهاشون همصحبت شد و کلی چیز یاد گرفت.آدمهایی که با همصحبت شدن باهاشون

    آرامش میگیری.

  10. 3 کاربر از پست مفید mohammad-ra تشکرکرده اند .

    ali -guilan (چهارشنبه 21 آبان 93), SpecialBoy (چهارشنبه 21 آبان 93), تیام (چهارشنبه 21 آبان 93)

  11. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 شهریور 96 [ 00:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-27
    نوشته ها
    129
    امتیاز
    4,720
    سطح
    43
    Points: 4,720, Level: 43
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    84

    تشکرشده 80 در 54 پست

    Rep Power
    26
    Array
    دوستان از راهنماییاتون ممنونم من مشکلی هم دارم اینه که وقتی با یکی از دوستان یا یک فرد از اقوام تنها باشم و نفر سومی نباشه خیلی واسم سخت میگذره و دوست دارم هرچه زودتر این موقعیت به پایان برسه و نمیدونم چرا علاوه بر اینکه من هیچ صحبتی نمیکنم طرف مقابل هم همینطور ساکته میمونه و اون لحظه انگار دارن خفه ام میکنن

  12. کاربر روبرو از پست مفید mohammad-ra تشکرکرده است .

    ali -guilan (دوشنبه 26 آبان 93)

  13. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 شهریور 04 [ 10:34]
    تاریخ عضویت
    1393-6-31
    نوشته ها
    589
    امتیاز
    21,366
    سطح
    92
    Points: 21,366, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 984
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    1,314

    تشکرشده 1,494 در 483 پست

    Rep Power
    142
    Array
    سلام دوست عزیز.اولا فکر میکنم شما سطح فکر و هوش خوبی دارید اما شاید نگاهتون به برقراری رابطه اجتماعی کمال گرایانه باشه و به همین خاطر به خودتون سخت میگیرید.از طرفی شاید دوران کودکی مورد تمسخر دیگران قرار گرفتید و تجربیات خوبی ندارید.
    راستش مشکل پاتون اصلا مسئله ایی نیست که باعث عدم صمیمیت دیگران با شما باشه.در واقع نوع نگاه شما به خودتون و اعتماد بنفس پایین علت واقعیه.دیگران آینه درون ما هستن و بنظر من این شما هستی که خودتو قبول نداری و بنابراین همین تاثیرو بر دیگران میذاری.
    شما از ترس کوچک شدن یا اشتباه کردن نمیتونی ریسک بیشتر حرف زدن رو بجون بخری.
    پیشنهاد من اینه که قبل از اینکه به جلب صمیمیت و ارتباط با دیگران فکر کنی،مدتی رو فقط به بالا بردن احساس ارزشمند بودنت (تاکید میکنم در نظر خودت) بپردازی.و بعد بمرور روابط بیشتری خواهید داشت.در ضمن یادتون باشه توجه کردن زیادی به مشکلات و کمبود ها این مسائل روز بروز بزرگتر میشن.خودتون رو دست کم نگیرید.

  14. 2 کاربر از پست مفید zolal تشکرکرده اند .

    ali -guilan (دوشنبه 26 آبان 93), mohammad-ra (پنجشنبه 22 آبان 93)

  15. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 شهریور 96 [ 00:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-27
    نوشته ها
    129
    امتیاز
    4,720
    سطح
    43
    Points: 4,720, Level: 43
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    84

    تشکرشده 80 در 54 پست

    Rep Power
    26
    Array
    با تشکر از همه ی دوستان که بنایی شدن واسه تغییر افکار بنده.
    دو سه روز پیش تاپیک افراد کمالگرا رو خوندم و 90درصد ویژگی هام دقیقا همون ویژگی ها بود که راه هایی واسه تغییر چنین افکاری رو خودنم و شروع کردم به عمل کردن به این راه ها و ایجاد تغییرات در شخیت خودم که شاید باورتون نشه روز اولی که امتحانش کردم واقعا حالم اونروز خیلی بهتر بود و ضمنا طبق فرمایش شما دوستان که تا انسان برای خودش شخصیت قائل نشه دیگران هم مثل خودش بهش احترام نمیذارن هم کاملا به طور عینی دیدم و تجربه اش کردم
    راستی علاوه بر تشکری که از تک تک دوستان دارم یک تشکر هم از
    علی آقا
    (
    )دارم که امروز با تلاشی که داشتم در مقابل کسی که با نیش و کنایه حرفی بهم زد دیگه در جوابش سکوت نکردم (تا بریزم تو خودم و بعدها از این ناراحت باشم که چرا همون لحظه جواب طرف رو ندادم)بلکه در جوابش بنده هم با روش خود طرف جواب دندانشکنی بهش دادم و واقعا خیلی حال کردم و چقدر خوبه که آدم در مقابل کسی که در صحبتهاش از حد میگذرونه مثل خودش رفتار کنه ...خلاصه خدا کنه تا آخرش همینطور به صحبتهای شما دوستان پایبند باشم تا از زندگیم لذت بیشتری ببرم

    بازهم از همه ی دوستان ممنونم...برای راهنمایی بیشتر حالا حالا ها مزاحمتون میشم

  16. 3 کاربر از پست مفید mohammad-ra تشکرکرده اند .

    ali -guilan (دوشنبه 26 آبان 93), آنیتا123 (یکشنبه 25 آبان 93), رزا (یکشنبه 25 آبان 93)

  17. #19
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 شهریور 96 [ 00:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-27
    نوشته ها
    129
    امتیاز
    4,720
    سطح
    43
    Points: 4,720, Level: 43
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    84

    تشکرشده 80 در 54 پست

    Rep Power
    26
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mohammad-ra نمایش پست ها
    با تشکر از همه ی دوستان که بنایی شدن واسه تغییر افکار بنده.
    دو سه روز پیش تاپیک افراد کمالگرا رو خوندم و 90درصد ویژگی هام دقیقا همون ویژگی ها بود که راه هایی واسه تغییر چنین افکاری رو خودنم و شروع کردم به عمل کردن به این راه ها و ایجاد تغییرات در شخیت خودم که شاید باورتون نشه روز اولی که امتحانش کردم واقعا حالم اونروز خیلی بهتر بود و ضمنا طبق فرمایش شما دوستان که تا انسان برای خودش شخصیت قائل نشه دیگران هم مثل خودش بهش احترام نمیذارن هم کاملا به طور عینی دیدم و تجربه اش کردم
    راستی علاوه بر تشکری که از تک تک دوستان دارم یک تشکر هم از
    علی آقا
    (
    )دارم که امروز با تلاشی که داشتم در مقابل کسی که با نیش و کنایه حرفی بهم زد دیگه در جوابش سکوت نکردم (تا بریزم تو خودم و بعدها از این ناراحت باشم که چرا همون لحظه جواب طرف رو ندادم)بلکه در جوابش بنده هم با روش خود طرف جواب دندانشکنی بهش دادم و واقعا خیلی حال کردم و چقدر خوبه که آدم در مقابل کسی که در صحبتهاش از حد میگذرونه مثل خودش رفتار کنه ...خلاصه خدا کنه تا آخرش همینطور به صحبتهای شما دوستان پایبند باشم تا از زندگیم لذت بیشتری ببرم

    بازهم از همه ی دوستان ممنونم...برای راهنمایی بیشتر حالا حالا ها مزاحمتون میشم
    نمیدونم چرا پست قبلیم در انتهای همه یی پست ها قرار نگرفت گفتم شاید برخی دوستان بدلیل این که پستم در صفحه دوم نشون داده نشده اون رو ندیده باشن در هرصورت عذر میخوام...دوستان باور بفرمایید امروز هم نتیجه احترام به خودم و مثبت اندیشیدن رو حس کردم و دیدم که بقول شما دوستان وقتی آدم شخصیت خودش واسش مهم باشه دیگران هم انگاری از دل آدم خبر دار میشن و همونطور باهاش رفتار میکنن

    و چقدر بهتر میشد اگر مدتها قبل به این صحبتها جامه ی عمل میپوشوندم

    و در آخر این رو هم بگم که خدا مرتضی پاشایی رو غریق رحمت کنه به همون خدا قسم نقل قولی که از این عزیز درباره زندگی شنیدم به زندگیم علاوه بر صحبتهای شما دوستان جانی دوباره بخشید "وقتی ازش پرسیده بودن حالا که که میدونی سرطان داری زندگیت چه تغییری کرده در جواب گفته بود هیچ تغییری نکرده و فقط باعث شده لذت زندگی کردن رو بچشم و قدر تک تک لحظات زندگیم رو بدونم " و در واقع از دوشب پیش شنیدن این جمله باعث شده افکارم و زندگیم از این رو به اون رو بشه که به امید خدا این حس تا آخر عمر باهام باشه از اون موقع که این جملات رو شنیدم دیگه از امور پیش پا افتاده و یا همین مشکل کوچیک پام دچار ناراحتی نمیشم و بقول یکی از دوستان همدردی آدما از کسی که مشکل بدنی داره دوری نمیکنن بلکه از آدمای تو هم و افسرده و منفی بافه که دوری میکنن
    "یه فاتحه برای ایشون و یک صلوات برای سلامتی خودتون بخونید/// خیلی مخلصیم

  18. 4 کاربر از پست مفید mohammad-ra تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (دوشنبه 26 آبان 93), ali -guilan (دوشنبه 26 آبان 93), m.reza91 (دوشنبه 26 آبان 93), آنیتا123 (دوشنبه 26 آبان 93)

  19. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 23 آذر 94 [ 14:26]
    تاریخ عضویت
    1393-8-12
    نوشته ها
    148
    امتیاز
    357
    سطح
    7
    Points: 357, Level: 7
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    2,438

    تشکرشده 600 در 162 پست

    Rep Power
    53
    Array
    خیلی خوشحالم برات محمد جان خیلی ... محمد جان تو ادم باهوشی هستی پس چلنجهاتو بپذیر ، اگه با فامیلت تو یه اتاقی و ساکتی اینو یه چلنج بدون هر طور میتونی به حرفش بیار ، حتی اگه جالب نیاد برات دفعه های بعدی بهتر میشه ، ادمهایی مثل تو احساس میکنم با بزرگترها راحت تر از همسنهای خودشون باشن ( چون خودم اینطوریم ! ) یک کم ایده ال گرایی رو بی خیال شو... یک کم از متوسط بودن لذت ببر



    پ.ن
    این توصیه ها رو عملی نکن هویجوری میگم !
    اتاقتو یه جور بچین فامیلت میاد تو بگرخه :)) یه چیزای کول توش بزار ... مثلا یه عکس دختر گنده بنداز تو اتاقت :))) یا از این خواننده های متال هد رو بنداز تو اتاقت یه چیزی که به حرف بیاره مردم رو... بیاد تو بگه ای ول !
    بعدش اینکه یه سری اصطلاحات مخصوص به خودتو درست کن جالب باشه بزار طرف بفهمه مثل خودش اهل حالی ! یک کم ادبیات رکیک هم بد نیست ته زبونت باشه بزار بفهمن بی چاک و دهنم میتونی باشی ! :) عب نداره جولوی پسرهایی دیگه ، نمیدونی خانوم ها تنها میشن چی میگن بهم ! :))
    هر وقت ناراحتی اومد سراغت یاد روزهای خوبت بیفت و یه اهنگ رقصی بزار و فراموشش کن و اینکه کلا وقتی از خواب پا میشی باید ناراحتی رفته باشه
    تیپ بزن ! فشن کن! اصولا جوون ها از اونیکه ازشون خوشتیپتره حساب میبرن ! و االبته اصولا ادمها جذب ادمهای قویتر میشن ... پس قوی شو ...
    البته اون فامیلتون هم مشل داره اینو یادت باشه ...
    شاد باشی محمد جان اون قضیه بلی گفتن یادت نره ...هر کی هر چی بهت گفت بگو بلی ! البته به جز خلاف !
    دوستات گفتن بریم سینما بگو بلی ! گفتن بریم مراسم ختم رفیق بگو بلی ! گفتن برقص بگو بلی ! گفتن بریم موسیقی کلاسیک بگو بلی ! :))) اخ جذابیتت فول میشه...
    مامانت گفت بیا لوبیا پاک کن باز بگو بلی !

    امیدوارم شادی بزندگیت بباره بیشتر و بیشتر
    ویرایش توسط ali -guilan : دوشنبه 26 آبان 93 در ساعت 04:01

  20. کاربر روبرو از پست مفید ali -guilan تشکرکرده است .

    mohammad-ra (دوشنبه 26 آبان 93)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.