به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 55
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 27 اسفند 93 [ 11:51]
    تاریخ عضویت
    1393-7-22
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    2,189
    سطح
    28
    Points: 2,189, Level: 28
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 111
    Overall activity: 45.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    213

    تشکرشده 213 در 91 پست

    Rep Power
    31
    Array
    سلام ممنون که برام پست گذاشتید من همه کارهای که شما می گید انجام دادم از گزارش دادن های خودم ازاینکه گوشی من همییشه وسط خونه است در دسترسش اما من هر چی کوتاه اومدم اون بیشتر ازارم داده چیزهای رو که قبلا گیز نمیداد الان بهش گیر میده من شش ماه که بدون اون جایی نرفتم جز دو بارکه تاسرکوچه رفتم خرید این دانشگاه که کار داشت وگرنه میخواست منو برسونه من پست شمیم بهار خیلی قبول دارم ولی موندم از ازار من لذت میبره یا واقعا بدبینه اخه روزی چهارشنبه ازم میپرسه تودانشگاه باپسری هم حرف زدی یاهمیشه بهم میگه صندلی اول ودوم اخر حق نداری بشینی الان که دیگه میگم باشه نمیشینم میگه نمیخواد بری خودم میر سونمت اینم ا کوتاه اومدن مراعات کردن من همچین اون روزبامنت بامن حرف میزد که اجازه داده برم انگار رفتم مسافرت خوشگذرونی
    به خدامن یک دختر باحجاب وسنگینم هیچ وقت هم طوری رفتار نکردم که بخواد بدبرداشت کنه ادواجم هم سنتی بوده پس چرا بامن اینطور رفتار میکنهدیگه ازش میترسم اینقدر دعوا بحث سر چیزای معمولی در اورده دیگه ازش می ترسم

  2. کاربر روبرو از پست مفید کیانا 93 تشکرکرده است .

    parsa1400 (جمعه 16 آبان 93)

  3. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 06 تیر 97 [ 03:25]
    تاریخ عضویت
    1393-4-14
    نوشته ها
    172
    امتیاز
    4,248
    سطح
    41
    Points: 4,248, Level: 41
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    472

    تشکرشده 247 در 75 پست

    Rep Power
    31
    Array
    کیاناجان!
    من نمی دونم شوهرشماپارانوییدهست یانه دراین مورد بایددکترنظربدهد.ولی شایدهم مشکل ازشماباشد.شمااگرحجابتان رارعایت نمی کنید.این کاررابکنیدتاشوهرتان اعتمادش جلب شود.اگربانامحرم راحت وباخنده حرف می زنیداین کاررانکنیدبه خصوص جلوی شوهرتون.درموردمقنعه من باشوهرتون موافقم ولی باکتک زدن کاملامخالف چون خدامخالف است .

  4. کاربر روبرو از پست مفید سرگشته دوست تشکرکرده است .

    parsa1400 (جمعه 16 آبان 93)

  5. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 27 اسفند 93 [ 11:51]
    تاریخ عضویت
    1393-7-22
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    2,189
    سطح
    28
    Points: 2,189, Level: 28
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 111
    Overall activity: 45.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    213

    تشکرشده 213 در 91 پست

    Rep Power
    31
    Array
    جناب سرگشته دوست ممنون که پست می گذارید اما لطفا پست های منو درست بخونید
    در ضمن کدوم ادمی تومجلس عروسی مقنعه سرش می کنه مگر شال وروسری بی حجابیه اونم منی که چادر سرم میکنم گفتم شوهرم به من خودش میگه اعتماد داره
    لطفا اگر درست نمی خونید پست نذارید بیشتر ناراحتم می کنید

  6. کاربر روبرو از پست مفید کیانا 93 تشکرکرده است .

    parsa1400 (جمعه 16 آبان 93)

  7. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 06 تیر 97 [ 03:25]
    تاریخ عضویت
    1393-4-14
    نوشته ها
    172
    امتیاز
    4,248
    سطح
    41
    Points: 4,248, Level: 41
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    472

    تشکرشده 247 در 75 پست

    Rep Power
    31
    Array
    کیانا متاسفانه پست آخرمن باپست توهمزمان شدومن ندیدم که چادری هستی .منظورم این بودکه اگرمانتویی هستی ودربین راه نه درمجلس زنانه

    - - - Updated - - -

    اشتراک آزادبگیروبامدیرمشورت کن

  8. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 04 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1393-3-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    22,558
    سطح
    93
    Points: 22,558, Level: 93
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 792
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    3,895

    تشکرشده 2,704 در 676 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    142
    Array
    کینا خانم سلام

    کمی آرامشتونو حفظ کنید و فونت تونو به حالت عادی در بیارید .

    احساسی که از شما به من منتقل شد این بود که متاسفانه انگار با وجود تلاشهای شما همسرتون بد تر شده . حالا ریشه این مطلب در همسرتون چیه و کجاست . من نمیدونم و فقط در مشاوره حضوری مشخص خواهد شد .

    ببخشید من با دقت پست شما رو نخوندم الان اون طور که سرگشته عزیز فرمودن پرده گوش شما پاره شده یا منظورتون از این حرف یه ضربه شدید بوده .

    مشاوره ایشون قبول میکنن بیان یا نه ؟ ایشون در چه موقعیتی قرار دارن ؟؟؟/ العان وضعیت به چه صورته هر روز دعوا دارین و بحث یا نه در روال معمول زندگی به سر میبری .

    تا حلا موضوع از طریق بزگتر ها و خانواده همسرت برسی کردی یانه . ؟ حساسیت خودت به این موضوع باعث نشده تا همسرت بدتر از قبل بشه .

    اگه برات امکانش هست تو تالار مشاوره بگیر . تا اصولی مشکل شما برسی بشه .

    این رفتار ها که با شما داره با خواهرش هم نیمی از این رفتار ها رو داره یا فقط سعی داره شما رو کنترل کنه .

    ببخشید از لحاظ فرهنگی شما در طبقه بالاتری قرار نداری هم از لحاظ خانوادگی و هم از لحاظ موقعیت اجتماعی خودتون

    همسرت خودش چطور آدمیه . شکاکه یا حساسه . طرز فکرش چیه ؟ از جامعه میترسه یا به شما شک داره . کدومش

    حل میشه نگران نباش صبور باش . کمی بهش فرصت بیشتری بده خودتو ناراحت نکن . تلاش امروزت برا نگه داشتن زندگیت ارزشمند تر تا در حال قهر و زبونم لال جدایی . پس با صبوری بهتر به دنبال راه حل مناسب و کارامد باش چه از مشاوران تالار و چه مشاوره حضوری .

    سرگشته من از چیزی که گفتی بی اطلاع بودم . امید وارم صحت نداشته باشه . یه بزرگ نمایی باشه . حرف شما برای مرحله آخر مناسبه ولی بازگشتی توش نیست .
    بدرووووووووووود

  9. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 29 دی 93 [ 16:09]
    تاریخ عضویت
    1393-4-12
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    455
    سطح
    9
    Points: 455, Level: 9
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 7 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    کیانا جان تومحبت کردن خیلی باید مواظب باشی که شوشوت فکرنکنه اگه محبتی میکنی برای اینه که تصمیم داری کاری انجام بدی یا جایی بری،اونوقت باید همیشه بهش باج بدی،از صمیم قلب محبت کن ظاهری نباشه اول خودت باید حست رو باور کنی تا بتونی به اون انتقال بدی،در ضمن ابراز محبت دائمی هم زندگی رو بی مزه میکنه باید "ب ا دست پس بزنی وبا پا پیش بکشی" اگه ازش ناراحت شدی باید طوری رفتار کنی که از سکوتت ناراحت بشه وآزارش بده،همه کارا ووظایفت رو انجام بده ولی یه حس بی تفاوتی وسردی داشته باش دقت کن اصلا اخم نکنی همین سردیت براش خیلیه مطمئن باش مردایی مدیریت بحران ندارن خیلی احساسین و اینکه کسی بهشون بی محلی کنه آزارشون میده.
    در مورد کتک زدن هم نظرم با دوستان موافقه تو نباید در مواقعی که عصبانیه یا زمینه عصبانیت داره باهاش بحث نکن مردی که زنشو کتک میزنه قدرت وتوانایی بحث نداره ووقتی میبینه نمیتونه در مقابل زنش جوابی بده وداره کم میاره شروع به کتک زدن زنش میکنه،پس در این مورد خودت مقصری.
    همه مردا مثل هم نیستن بعضیا هم هستن که اصلا زنشون رو حساب نمیکنن که بخوان بهش جواب بدن واین خیلی بدتره؟
    یه سوال داشتم شوشوت از ساداته؟

  10. کاربر روبرو از پست مفید deniz63 تشکرکرده است .

    pbsm (شنبه 17 آبان 93)

  11. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 27 اسفند 93 [ 11:51]
    تاریخ عضویت
    1393-7-22
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    2,189
    سطح
    28
    Points: 2,189, Level: 28
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 111
    Overall activity: 45.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    213

    تشکرشده 213 در 91 پست

    Rep Power
    31
    Array
    سلام ممنون اقای پارسا که پست میذارید قبلا خیلی دعواداشتیم اما الان تقریبا سه ماه که دعوای به این شدت نبوده فقط بحث های گذری من سه ماه میام همدردی خیلی چیزا یادگرفتم خیلی رو رفتارم کار کردم باسیاست شدم قبلا خیلی ساده بودم من ادم حساسی اصلا نیستم خیلی بهش عزت میدم درضمن شوهر من خواهر نداره ولی روی حجاب گفتم کم کم با کوتاه اومدن های من شروع کرد به گیر دادن اولین بار هفته اول عقدمون مون وقتی بهش گفتم که میرم کلاس مشاعره تودانشگاه ازم خواست نرم منم خیلی ساده قبول کردم بعد کم کم سر همه چی از خونه دوست لباس گیر داد تقریبا منم همیشه با کمی مقاومت کوتاه اومدم ولی اون بدتر شده اصلا شکاک نیست تو جامعه ای نقدر توبیرون خوش برخورده که اصلا باورتون نمیشه اینطوری باشه اگر می شناختینشون تاه من جدیدا فکر می کنم فقط قصد ازار منو داره این چند رو خیلی بابت کارش عذر خواهی کرده اما من دلم شکسته همیشه همینطوریه

    پست شمیم بهار بخونید

    ارم اما به تو دنیزجان ممنون که پست گذاشتی منم این چند رو توخونه خوابیدم خودش همه کارا رو کرده غذا از بیرون گرفته کلی سرد بودم ازش میدونی چی اارم میده همیشه این بدبینی هاش باعث دعوا شده یک بار رفته بودم دانشگاه برگشتنی هواسرد بود سوار اتوبوس شدم صندلی دوم نشستم نگ زد گفت صندلی چندم نشستی من ساده هم گفتم دوم باورتون نمیشه چه دعوای راه انداخت گفت میام میدونم باهات منم مجبور شدم نرسیده به ترمینال پیاده شدم بقیه راه رو پیاده رفتم خیلی ترسیده بودم بعدش اومد دعوا راه انداخت فکر کن اخه اینم شد بحث واسه دعوا به خدا یکی از دوستام این کارشو دیده بود اینقدر حرص خورد می گفت من به ابجیم شک دارم به خودم شک دارم امابه تو نه

  12. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 مرداد 95 [ 23:35]
    تاریخ عضویت
    1393-1-12
    نوشته ها
    74
    امتیاز
    2,977
    سطح
    33
    Points: 2,977, Level: 33
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    8

    تشکرشده 220 در 65 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من نمیخوام به خشونت یا لجبازی تشویقت کنم ولی به نظرم شما بهتره برای خودتون حد و حدود تعیین کنید. عکس العمل شما همیشه کوتاه اومدن بوده و خیلی واضح تجربه کردید که جواب نداد. طرف شما باید بفهمه که اگر حدود خودش رو رعایت نکنه شما شجاعت دفاع کردن از خودتون رو دارید، مثلا من اگه کسی دست روم بلند کنه به این راحتی ها ازش نمیگذرم. اگه باعث نقص بشه حتما به پزشکی قانونی مراجعه میکنم. درضمن یکی از دوستانم شرایط مشابه شما رو داشت و همسرش راضی نمیشد که مشاوره بیاد ولی دوستم از دادگاه تقاضای طلاق کرد و از پزشکی قانونی هم طول درمان گرفت. بعد توی دادگاه هم شرط گذاشت که همسرش تا زمان درمان کامل جلسات مشاوره بره و بعد برگشت سر خونه و زندگیش
    نمیدونم در مورد شما اینکار جواب میده یا نه ولی خوب واسه اون دوستم یکم اوضاع رو بهتر کرد
    مشاور هم فکر میکنم بتونید به جاهای معتبر مثل دانشگاه ها مراجعه کنید توی تهران مراکز وابسته به دانشگاه تهران بد نیست
    در ضمن هیچکس تحت هیچ شرایطی حق نداره کسی رو بزنه و اینکه یکی از دوستان گفتن خانمهایی که کتک میخورن تقصیر خودشون هست واقعا تاسف باره.

  13. 3 کاربر از پست مفید شمیم بهار تشکرکرده اند .

    maryam240 (یکشنبه 24 خرداد 94), کیانا 93 (شنبه 17 آبان 93), اثر راشومون (شنبه 17 آبان 93)

  14. #19
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 27 اسفند 93 [ 11:51]
    تاریخ عضویت
    1393-7-22
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    2,189
    سطح
    28
    Points: 2,189, Level: 28
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 111
    Overall activity: 45.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    213

    تشکرشده 213 در 91 پست

    Rep Power
    31
    Array
    ممنون شمیم بهار عزیز که میای به تاپیکم سر می زنی واقعا انگار خیلی دختر فهمیده ای هستی مررررررررررررررررررررسی
    اول بگو منظورت از حد وحدود تعیین کردن چیه چطوری این کار رو انجام بدم خواهش میکنم
    امرو بایدبرم دکتر اخه اون جلسه گفت پرده گوشم التهاب داره واحتمال پارگی هست
    من این روز ا قهر بودم وگفتم هیچ وقت نمی بخشمت فقط شاید فراموش کنم


    راستی اقای پارسا شما یک مردید به نظر شما چرا این کارا رو می کنه چیکار کنم بهتره من با شوهرم تویک سطح هستیم ا لحاظ فرهنگی وهمه چی حتی چهره هامون خیلی شبیه هم هستش فقط ایشون فوق دیپلم ومن ترم اخر لیسانس هستم

    خودش چند شب پیش می گفت اگر میگم ازم اجازه بگیر میخوام منم برات مهم باشم اما هر وقت من اجازه می گیرم بیشتر اذیتم می کنه نمونه اش دعوای اخیر به خدا سر این سه ماه که میام واقعا رفتارم بی نقص شده اماهنوزم از اذیت من لذت میبره خودشم گاهی می گه من از اذیت کردنت خوشم میاد

  15. #20
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 27 اسفند 93 [ 11:51]
    تاریخ عضویت
    1393-7-22
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    2,189
    سطح
    28
    Points: 2,189, Level: 28
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 111
    Overall activity: 45.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    213

    تشکرشده 213 در 91 پست

    Rep Power
    31
    Array
    بچه ها تورو خداتا حل شدن مشکلم تنهام نذارید از همتونممنون اقای پارسانگفتید من چیکار کنم من حتی گفتم نمی خوام فوق بخونم چون دوست ندارم شوهرم لحظه ای احساس کن من از اون برترم نمیدونم چرا اینقدر اذیتم میکنه شما کمکم کنید اگر چیزی به نظرتون می رسه بهم بگید ممنون


 
صفحه 2 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.