به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 25 , از مجموع 25
  1. #21
    Banned
    آخرین بازدید
    سه شنبه 08 مهر 93 [ 14:37]
    تاریخ عضویت
    1393-5-09
    نوشته ها
    29
    امتیاز
    816
    سطح
    15
    Points: 816, Level: 15
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    18

    تشکرشده 138 در 54 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ترمه یه بار دیگه پستی که صفحه قبلی همین تاپیک برات گذاشتم رو بخون
    آدم بی انگیزه فرقی با مرده متحرک نداره
    اکثر ما خوبی نمیکنیم چون خوبی ندیدیم همیشه به خودمون میگیم این شخص ارزش خوبی نداره اما نمیدونیم که این خوبی نتیجه اش به خودمون برمیگرده چون همون شخصی که ارزش خوبی کردن نداره به خودش میگه وقتی داره انقدر بهم خوبی و محبت میشه پس منم باید جبران کنم
    ما آدم هستیم سنگ نیستیم
    تو فقط یک ماه با انگیزه و پر انرژی خوبی کن شاد باش محبت کن بهت قول میدم تو رفتارای همسرت تغییراتی میبینی

    یادت نره چی گفتم آدم بی انگیزه عین مرده متحرک میمونه

  2. 3 کاربر از پست مفید Fateme1985 تشکرکرده اند .

    SpecialBoy (دوشنبه 14 مهر 93), terme00 (شنبه 05 مهر 93), رزا (یکشنبه 06 مهر 93)

  3. #22
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 23 تیر 03 [ 15:03]
    تاریخ عضویت
    1392-11-03
    نوشته ها
    432
    امتیاز
    14,179
    سطح
    77
    Points: 14,179, Level: 77
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 271
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,639

    تشکرشده 1,769 در 422 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    74
    Array
    من دیروز با شوهرم صحبت کردم ... خیلی ازین ناراحت بود که من با خانوادم مشکلاتمو در میون گذاشتم
    می گفت منو با خانوادت در انداختی احترامات رو از بین بردی
    وقتی من از خانوادم کمک خواستم شوهرم بجای صحبت کردن منطقی با سر و صدا و دیوونه بازی صورت مسئله رو پاک کرد علاوه بر اینکه مشکلم حل نشد تازه مشکلات دیگه هم اضافه شد... هنوزم نمیدونم باید با این مرد چطور رفتار کنم و مشکلاتم رو حل کنم

    ولی بعد از اینکه باهاش حرف زدم کلی آروم شدم ... انگار رو دلم مونده بود
    امروز تصمیم گرفتم باز از صفر شروع کنم. من که هیچ رقمه نمیتونم جدا شم ...
    میخوام به زندگیم دل بدم و مثل یه همسرم مهربون و عاقل با رفتارم روش تاثیر بذارم
    اول خط قرمزهارو براش مشخص می کنم
    کم کم با خانوادم آشتیشون میدم
    مشکل خواهرمو ولی نمیدونم چی کار کنم :(
    آدمک آخر دنیاست بخند
    آدمک مرگ همین جاست بخند
    دست خطی که تورا عاشق کرد، شوخی کاغذی ماست بخند
    آن خدایی که بزرگش خواندی، به خدا مثل تو تنهاست بخند ...

  4. 10 کاربر از پست مفید terme00 تشکرکرده اند .

    anisa (یکشنبه 06 مهر 93), khaleghezey (یکشنبه 06 مهر 93), paiize (یکشنبه 06 مهر 93), Somebody20 (دوشنبه 07 مهر 93), SpecialBoy (دوشنبه 14 مهر 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 13 مهر 93), آرام دل (یکشنبه 06 مهر 93), آزرم (یکشنبه 13 مهر 93), رزا (یکشنبه 06 مهر 93), شیدا. (یکشنبه 06 مهر 93)

  5. #23
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 08 خرداد 95 [ 23:23]
    تاریخ عضویت
    1393-4-30
    نوشته ها
    502
    امتیاز
    6,216
    سطح
    51
    Points: 6,216, Level: 51
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 134
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,079

    تشکرشده 1,505 در 452 پست

    Rep Power
    74
    Array
    ترمه جون خیلی خوبه که میخوای دوباره شروع کنی

    حالا که میخوای خط قرمز هارو برای همسرت مشخص کنی یه سری خط قرمز ها رو رو هم واسه خودت مشخص کن!!!

    مثلا دیگه تحت هیچ شرایطی مشکلاتی که با همسرت داری رو با خانوادت در میون نذار چون اینکار دوتا عیب بزرگ داره اول اینکه شما به هر حال هرچی هم با

    با همسرت تو لحظه دعوا بد باشید بالاخره از دل هم بیرون میارید ولی این وسط خانواده شما و همسرت نسبت بهم هنوز کینه دارن و دیدشون نسبت بهم بد میشه

    همونطور همسرت هم گفت حرمت ها از بین میره

    دوم اینکه با اینکار همسرت حس میکنه غرورش جریحه دار شده و مسائل خصوصیتون به بیرون از محیط امن شما کشیده شده اصلا اساسا آقایون از اینکه خانواده ها

    متوجه مشکلاتشون بشن متنفرند فکر میکنن اینطوری دیگه احترام ندارن....

    پس شما این اطمینان رو به همسرت بده که اگر خدای ناکرده مشکلی بود خودمون دوتا میزنیم تو سر هم حلش میکنیم

    در مورد خواهرت فعلا نمیخواد کاری کنی الان بیشتر برس به رابطه زناشویی خودتون به شوهرت ثابت کن که عزیزتر از اون کسی تو زندگیت نیست همینقدر که به

    همسرت این انرژی مثبت رو انتقال بدی کم کم رو خودت هم اثر میذاره ...وقتی هی با خودت بگی من تنهام من از این زندگی متنفرم و از این حرفا نمیدونی چه بار

    منفی رو رو به ذهنت انتقال میدی و کم کم رو کل زندگیت تاثیر میذاره

    ایشالله که کم کم همه چیز درست میشه
    همه آبهای دریا هم نمی توانند یک کشتی را غرق کنند

    مگر اینکه در داخل کشتی نفوذ کنند

    بنابراین

    تمام نکات منفی دنیا روی شما تاثیر نخواهد داشت

    مگر اینکه شما اجازه بدهید...





  6. 5 کاربر از پست مفید رزا تشکرکرده اند .

    parsa1400 (یکشنبه 06 مهر 93), Somebody20 (دوشنبه 14 مهر 93), SpecialBoy (دوشنبه 14 مهر 93), terme00 (یکشنبه 06 مهر 93), شیدا. (یکشنبه 06 مهر 93)

  7. #24
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 04 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1393-3-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    22,558
    سطح
    93
    Points: 22,558, Level: 93
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 792
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    3,895

    تشکرشده 2,704 در 676 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    142
    Array
    ترمه ج سلام

    خب مثل اینکه تنهایی دوباره به دست شما رسیده .

    تنهاییت به خاطر غمیکه مدتهاست داری با خودت حملش میکنی . حتی گریه نتونسته اون غما رو از دلت خالی کنه .
    زیاد وارد جزییات نمیشم چون نمیخوام تکرار غم باشم برات

    میخوایی از صفر شروع کنی ؟ خیلی خوبه ولی شرطش اینکه دلتو پاک کنی . اگه جایی شوهرت دلتو شکسته ازش بگذری وگرنه باکوچکتری جرقه به دوباره به ته خط خواهی رسید .

    بانو رمز موفقیت یه زندگی خوب اینکه با همسرت رابطه خوب داشته باشی نه رابطه ج ن س ی منظورم رابطه کلامی و درک متقابله
    اینکه بتونی با شوهرت حرف بزنی شکایت کنی بخندی گریه کنی . قبول دارم بعضی از مردا غرور زیادی دارن فکر میکنن همچی تموما و خونه شون قصرشونه وکسی حق حرف زدن نداره حتی زنشون .

    نمیدونم از مشاوره ها برا برخورد صحیح با شوهرت کمک بگیر خصوصیات شوهرتو بیشتر براشون بگو تا بهتر کمکت کنن

    تو این مدتی ازدواج کردی قلق شوهرت دست اومده اصلا شناختیش یا هنوز برات غربس .

    از اول شروع کردن کمی سخته خیلی باید تغییر کنی باید اول از خودت شروع کنی فکرت ذهنت نگاهت لحن کلامت جملاتت غذا پختنت

    پشیمون نشو بانو راهتو ادامه بده ولی تصمیم جدی بگیر طوری برو جلو که اگه به بنبست رسیدی سرت بلند باشه لااقل با خودت بگی من تلاشمو کردم
    عذر میخوام خدا جدایی قسمت هیچ کس نکنه بخصوص شما .

    ناراحت کدورت پیش اومده نباش شما باهم خوب باشین خانوادها زود فراموش میکنن مثل دعوا های کودکی بچه ها

    دیگه هم نگو من تنهام فصل سرد جلومه و از این حرفای پوچ بی معنی زمستون با برف سفیدش تمام ناپاکی هارو میپوشونه

    شما تنها نیستی همسرتو داری و اونم دوست داره .
    بدرود

  8. 4 کاربر از پست مفید parsa1400 تشکرکرده اند .

    Somebody20 (دوشنبه 07 مهر 93), SpecialBoy (دوشنبه 14 مهر 93), terme00 (دوشنبه 07 مهر 93), شیدا. (یکشنبه 06 مهر 93)

  9. #25
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام.

    گفتی که شوهرت روهم دوست داری.این انگیزه خوبیه برای ادامه دادن. درحال حاضر یکی ازعمده ترین مسائل مشکل زا در روابط زوجین ضعف مهارتهای ارتباطیه. هرچی دراین زمینه قویترباشی اختلافها کمرنگتر میشه.یه کم توی مقدمات صحبتهات خودافشایی کن خودت واون رو قبل ازگفتن اصل مطلب ،درک کن.بهش بگو من نمیتونم توی ارتباطات تو و خواهرم ازجاده انصاف خارج بشم تو شوهرمی واون خواهرم خودت روجای من بذار من احساس تو واورومیتونم درک کنم امانظرم اینه ارتباطات شما کمتر وعادی تربشه تاحساسیتها ازبین برود. ترمه،هرکسی نمیتونه دربرابریه انسان منطقی وموجه بازی دربیاره.شنیدی میگند حرف حساب، جواب نداره؟

    تامیتونی قدرت چانه زنی وارتباطتت روبالاببر.هرچه زن یامرد،خلاصه یکیشون بیشتراهل زندگی وعمق ومعنای وحس اون باشه،باعث نرمترشدن طرف مقابل میشه مگه واقعا طرف دیگه دچاراختلال یاقصد زندگی نداشته باشه که این رویه جوأب ندهد.


    سرچشمه های منطق ت روتعیین کن ازضرب المثلها، تجارب خودت، سخن بزرگان، تفکرات و استدلالات خودت بهره بگیر.خشونت،تهدید ناسزا ریشه در هرچی که داشته باشه اما فرایند وبروزش دلیل ضعف ارتباط وضعف منطقه.سعی کن باکلام نرم امامنطقی شوهرت رومنعطف کنی. این پیام آیات کتاب هم هست
    ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.

  10. 2 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    Somebody20 (دوشنبه 14 مهر 93), سرگشته دوست (دوشنبه 14 مهر 93)


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ترس های مبهم و استرس
    توسط مدیرهمدردی در انجمن اضطراب و استرس
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 31 خرداد 92, 12:37
  2. داستان غم زندگیه من
    توسط پدربزرگ در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 23 تیر 91, 11:05
  3. داستان زندگی کارافرین برتر کشور..احد عظیم زاده
    توسط بهار.زندگی در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 تیر 91, 14:49
  4. نقش ورزش در کاهش استرس(مدیریت استرس)
    توسط keyvan در انجمن تاثیر متقابل ورزش و روان
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 21 فروردین 88, 10:57
  5. داستانی از عشق (داستان کوتاه)
    توسط هوشیار در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 شهریور 87, 17:12

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:27 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.