سلام كاربران عزيز؛
من يه سوال داشتم ،![]()
مي خواستم ببينم گرفتن ستاره هايي كه در قسمت مشخصات و زيز نام كاربري قرارداره به چي بستگي داره![]()
تشکرشده 537 در 283 پست
سلام كاربران عزيز؛
من يه سوال داشتم ،![]()
مي خواستم ببينم گرفتن ستاره هايي كه در قسمت مشخصات و زيز نام كاربري قرارداره به چي بستگي داره![]()
زیبا. (جمعه 17 اسفند 86)
تشکرشده 12 در 7 پست
آيا اگر يك ساعت ديگر مرگ به سراغمان بيايد آماده رفتن هستيم؟
چند كار نيمه تمام داريم؟
براي آن دنيا چه كرده ايم....
اين چيزي است كه فكر مرا مشغول كرده.......
رسالت ما در اين دنيا چيست؟
خور و خواب و خشم و شهوت شغب است و جهل و ظلمت
حيوان خبر ندارد ز جهان آدميت
تشکرشده 12 در 7 پست
زيبا ده عزيز
ستاره ها فكر مي كنم به تعداد پستها بستگي دارد......
تشکرشده 537 در 283 پست
مريم جون اگه اينطوره چرا يعضي ها هنوز پستشان به 200 تا نرسيده 6 ستاره شده اند![]()
![]()
![]()
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
سلام زیبا.ده
واقعا خسته نباشید.
در مورد ستاره، حق با مریم است. و این کار اتوماتیک توسط سیستم انجام می گیره.
در مورد سئوال شما ، مدیران تالار و انجمن ها هم جدا از تعداد پست، از طریق سیستم، ستاره تخصیص پیدا می کنه.
تشکرشده 537 در 283 پست
ممنونم آقاي سنگ تراشان
ولي ستاره هاي طاهره رو ديدين با تعداد پستشون![]()
تشکرشده 926 در 486 پست
حضرت آقای مدیر؛آیا بهتر نیست این تالار را به چت روم تبدیل نکرده و به گفتگوی شخصی نپردازیم؟؟؟
گرد آفرید (جمعه 17 اسفند 86)
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
با گرد آفرید موافقم، پستهای اضافی این موضوع تا 2 روز دیگه پاک میشه.
تشکرشده 537 در 283 پست
با سلام به آقاي سنگ تراشان و جناب گرد آفريد اگه منظورتان به اين پست هستش
من اونو بخاطر اين قرار دادم كه هركي سوالي داره ميخواديا صحبتي داره كه نميشه توي پستهاي ديگه قرار داد اينجا بزاره بعد هم اين قسمت در واقع اصلا حالت چت روم رو نداره چون يكي الان مينويسه يكي چند ساعت بعد جواب ميده به نظر من اين سايت به يه قسمتي مثل اين قسمت نياز داره كه بشه حرفمون رو بزنيم نه اينكه تو قسمتهاي ديگه اين كار رو انجام بديم و بد آقاي سنگ تراشان بيان اونجا و تذكر بدن كه داره چت روم ميشه پس من از شما خواهش مي كنم كه اين موضوع رو حذف نكنين![]()
تشکرشده 537 در 283 پست
سلام مجدد خدمت آقاي سنگ تراشان مي خواستم بگم كه ميشه كيلو بايت و پيكسل آواتار
رو كمي يعني مثلاً بشه 20 كيلوبايت و همينطور پيكسلش هم مناسب با اون تغيير بديد
چون هر عكسي رو كه انتخاب ميكنيم بخاطر ظرفيت كم نميشهبجاي آواتار قرار داد حتي كوچكترين عكس ها رو ،من كه خيلي مشكل دارم فكر ميكنم بقيه اعضا هم اين مشكل رودارن و مجبورن عكسهاي ريز و كوچيك انتخاب كنن اگه لطف كنين و ترتيب اثر بدين ممنون ميشيم
![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)