سلام دوستای عزیزم
منم حالا بعد از گذشت 3-4 ماه می تونم دلیل موندنمرو تو تالار بگم هر چند که یک عضو خیلی ناچیزم: همش به خاطر فضای صمیمی و قشنگی که تالار همدردی داره و حس تعاون و همکاری..... برای همه ی اعضای تالار همدردی آرزوی موفقیت و سر بلندی دارم.![]()
![]()
تشکرشده 302 در 132 پست
سلام دوستای عزیزم
منم حالا بعد از گذشت 3-4 ماه می تونم دلیل موندنمرو تو تالار بگم هر چند که یک عضو خیلی ناچیزم: همش به خاطر فضای صمیمی و قشنگی که تالار همدردی داره و حس تعاون و همکاری..... برای همه ی اعضای تالار همدردی آرزوی موفقیت و سر بلندی دارم.![]()
![]()
ammin (چهارشنبه 01 مرداد 93), khaleghezey (پنجشنبه 02 مرداد 93), هوشیار (سه شنبه 04 مهر 91)
تشکرشده 4,547 در 875 پست
بعدازسالیانی به روز میشود
پست جالبی هست که میتونیم نظراتمون رو بگیم.
چه چیزی باعث موندن من در تالار شده .
بیشتر یه جورای انگاری دوستانی دورهم هستیم که از حال روز هم با خبریم.
از حال همدیگر میپرسیم. از مشکلاتشون وغیره ..
صمیمیتی که در تالار با دوستان داریم .
وقتی یک مراجعه کننده ای با مشکلی میاد به تالار با رهنمایی دوستان به آرامش میرسه .
ویا مشکلش حل میشه یه حس خوبی پیدا میکنم .
میتونم درد دلهامو در تالار بگم میدونم هستند کسانی که پای حرفهای دلم میشینند .سبک میشم
تالار خیلی چیزها یاد وتجربه کردم همین ها باعث میشه که همیشه به تالار نیاز داشته باشم.
ammin (چهارشنبه 01 مرداد 93), khaleghezey (پنجشنبه 02 مرداد 93), پدربزرگ (سه شنبه 04 مهر 91)
تشکرشده 3,054 در 793 پست
والا ما تا پسر ، دخملللللللهامونرو نفرستیم خونه بخت توی این تالار موندگاریم .
تشکرشده 5,821 در 1,048 پست
یهو کلی دوست خوب پیدا کردم که بعضیاشون ،دردشون از جنس درد خودم بود
از خوندن تجربیات دیگران درس گرفتم و قدرت صبر و تحملم بالاتر رفت.
حواسمو پرت میکنه از مشکلات زندگی و پیگیر زندگی دیگرانم کرده
فضاش خوبه
درسته اختلاف نظر توش هست ولی به عقاید هم،همه احترام میذارند و کسی به زور،عقیدشو تحمیل اونیکی نمیکنه
گرفتن تشکر،باعث میشه این احساس بهت منتقل شه که،هستند خیلیا که نظرشون با تو یکی هست
خلاصه که یه جورایی معتادش شدیم دیگه
ammin (چهارشنبه 01 مرداد 93), khaleghezey (پنجشنبه 02 مرداد 93), پدربزرگ (سه شنبه 16 دی 93), نادیا-7777 (چهارشنبه 05 مهر 91)
تشکرشده 6,950 در 1,499 پست
بروز میکنم
همدردی شده یکی از علاقه مندی های من
باید بهش سر بزنم البته دوستانی داریم که شدن دوستان چند ساله و قدیمی .
اینجا از حال و احوال هم خبر میگیریم و خلاصه در دسترسه همیشه.
یجورایی هم مثل محیط واقعی میمونه میتونی خودتو محک بزنی چقدر صبوری چقدر تندی چقدر انتقاد پذیری ؟
ولی فک میکنم کسی که تو این تالار عضوه و یجوری کلاس همسر داری گذرونده براش سخته با کسی ازدواج کنه که اطلاعاتش کمه ناشیه و اصولی رو نمیدونه.
باید بعدا همسرامونم بیاریم عضو کنیم .
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
khaleghezey (پنجشنبه 02 مرداد 93), پدربزرگ (سه شنبه 16 دی 93),آرام دل(سه شنبه 25 شهریور 93)
تشکرشده 1,769 در 422 پست
نمیدونم چیه ؟ هر چی هست دوسش دارم یه نیرویی مدام بهم میگه ترمه پاشو برو همدردی ... برو تالار .. ببین چه خبره ...ببین دوستات میان با مشکلات و دغدغه های جدید ...برو امروز چند تا نکته جدید یاد بگیر ... خدایی هر موقع ناراحتم فورا میام تالار آرامش میگیرم ...نمیدونم دوستان هم مث من هستن ...هر کی فهمید چیه به منم بگه ... :)
آدمک آخر دنیاست بخند
آدمک مرگ همین جاست بخند
دست خطی که تورا عاشق کرد، شوخی کاغذی ماست بخند
آن خدایی که بزرگش خواندی، به خدا مثل تو تنهاست بخند ...
ammin (چهارشنبه 01 مرداد 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 01 مرداد 93), پدربزرگ (سه شنبه 16 دی 93),آرام دل(سه شنبه 25 شهریور 93)
تشکرشده 11,395 در 3,444 پست
برای من یکی که از همون اول که میان توی نت بازه سایت تا وقتی کامپیوترم رو خاموش میکنم
سایت باعث شده آدم عاقلتر و باتجربه تری بشیم روی رفتارهام گفتارم و کارهایی که انجام میدم و نتیجه ای که داره بیشتر فکر کنم به زندگی با یه دید کاملتری نگاه کنم
از وقتی مدیرم اشتراک یکساله بهم داده دیگه پابند سایت شدیم دیگه کاریش نمیشه کرد جزو سرجهازیه سایت محسوب میشیم![]()
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)