به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 33
  1. #21
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 04 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1393-3-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    22,558
    سطح
    93
    Points: 22,558, Level: 93
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 792
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    3,895

    تشکرشده 2,704 در 676 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    142
    Array
    نگار جان سلام
    پس مانع رابطه تلفنی و ایمیلی شو تا بره و استقلال پیدا کنه مرد بشه و لیاقت ازدواج و دختری مثل شما رو پیدا کنه
    ازش فاصله بگیر تا به خودش بیاد
    نذار بیش از این با دلت و عصابت بازی کنه بهش بگو مرد شدی استقلال پیداکردی جنم برپایی یه زندگی پر آرامش داشتی به پدرم زنگ بزن البته قبلش میریم پیش مشاور و هردو تست خواهیم داد
    نگار خانم بذار گذشت زمان کار خودشو انجام بده الان بهترین فرصته. اجازه بده دوری در دل طعم عاشقی رو دوباره زنده کنه
    روزایی که آرزو جدایی میکردین یادتون رفته
    شاید به زودی برات خاستگار جدید اومد . راستی چه نوع طلاقی گرفتی؟ میدونی؟ عده داری یا نه ؟ منظورم اینکه فرصت برگشت به عقد نامه قبلی هنوز هست یا نه ؟ اگه هست به شوهرت بگو تو این فرصت مونده حدود 3ماه فکر کنه بهش بگو قرورشو کم کنه ویک تصمیم جدی بگیره در صد گناهانشو تو مشاجرات قبول کنه احترام گذاشتنو به همسرش یاد بگیره

    بهش بگو منم همینطور منم فکر میکنم و اشتباهاتمو قبول میکنم . اگه خواستی بیا در خونمونو بزن
    نگار منتظرت خواهد بود
    نکته در ازدواج مجدد تمام جوانب رو بسنج بخصوص مادر ایشونو رفتارها بدشو و اینکه هرگز از مادرش به خاطر تو نخواهد گذشت را در نظر داشته باش
    بدرود

  2. کاربر روبرو از پست مفید parsa1400 تشکرکرده است .

    negar1987 (سه شنبه 17 تیر 93)

  3. #22
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    نگار جان شما دوازدهم گفتین که پنج روزه جدا شدین.
    یعنی الان 9روز هست که جدا شدین.

    این آقا بعد جدایی گفتن دوستتون دارن دوباره.
    الانم ایمیل زدن.

    آیا ابراز پشیمونی کردن و خواستار برگشت شما بصورت مستقیم شدن؟

    حتی بنظرم اگه اینگونه هم بوده باشه بازم مشکل شما حل نشده ممکنه چون یهو ارتباط قطع شده دلتنگ شده ان که طبیعی هستش.

    اما مطمعن باشین مشکلات قبل یعنی وابستگی به مادرشون و دخالتاشون و مشکلات اقتصادی همچنان باقیست.

    و بعد برگشتتون به احتمال زیاد دوباره این مشکلات شروع میشه چون نه ایشون ابراز پشیمونی کردن و گفتن اشتباه کردن و قبول دارن! نه دوست دارن حلش کنن.

    اگه میخواستن حلش کنن باید قبل طلاق تلاش میکردن نه الان.

    من جاتون بودم اولا دیگه یک اشتباه و دوبار تکرار نمیکردم،
    دوم اینکه اگه خیلی اصرار کردن و ابراز پشیمونی شرط میکردم که هم مادرشون موافق باشن و این درخواست بازگشت و بدن


    هم اینکه اول باید مشکل و قبول کنن و پیش مشاور برن و مشکل و ریشه ای حل کنن.

    ببیننین شما یکبار با این آدم بودین و هرکاری کردین که مشکلات حل بشه اما خود این آدم قبول نکردن و پیشنهاد طلاق دادن و اصرارم کردن.
    بعد ایشون بعد از 9روز پشیمون شدن.

    این اصلا خوب نیست، این مرد تصمیماتشو لحظه ای میگیره و عمل میکنه.
    تازه حتی خوب فکر نمیکنه.

    اونم همچین تصمیمات مهمی، شما باید خیلی مراقب خودتون و احساس و آیندتون باشین.
    پس تو انتخاب مجددتون حالا میخواد این مرد باشه یا یکی دیگه فرقی نداره بهتره دقت بیشتری کنین تا شکست نخورین.

    یادتون باشه این مرد هنوز همون آدم 9روز پیشه و هیچ تغییری نکردن.
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **

    ویرایش توسط دختر بیخیال : دوشنبه 16 تیر 93 در ساعت 21:57

  4. 4 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    maryam240 (یکشنبه 03 اسفند 93), negar1987 (سه شنبه 17 تیر 93), parsa1400 (دوشنبه 16 تیر 93), Somebody20 (چهارشنبه 18 تیر 93)

  5. #23
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 آبان 93 [ 06:33]
    تاریخ عضویت
    1390-10-21
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    3,214
    سطح
    35
    Points: 3,214, Level: 35
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    422

    تشکرشده 448 در 154 پست

    Rep Power
    36
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط negar1987 نمایش پست ها
    بازم ایمیل زده
    واقعا اعصابمو خورد میکنه. باز بحثای قدیمی رو پیش میکشه
    نمیدونم چیکار کنم؟ به نظرتون جواب بدم یا نه؟
    به نظر من جوابشو بده ولی صریح و واضح ازش بپرس هدفش از تماس گرفتن چیه. اگه درد و دل و حرفای احساسی و بحث گذشته هاست که با احترام خداحافظی کن و بگو دلیلی نمیبینی بعد از جدایی بشینی پای در دودل و بحث های قدیمی ایشون. ولی اگه واقعا دنبال اینه که راهی باز کنه تا دوباره به زندگی باهم برگردید فقط شرط مشاوره رفتن رو براش بذار. اگه قبول نکرد باز هم با احترام ازش خداحافظی کن. اگه قبول کرد حالا میتونی از خونوادت نظرشونو بپرسی، خودت در سکوت و آرامش بیشتر به کنکاش زندگی گذشته ات و معایب و محاسنش بپردازی و اگه خانوادت موافق بودن و خودت هم تمایل داشته روی گزینه ازدواج مجدد فکر کنی. در این صورت از یه مشاور خیلی خوب و زبده وقت بگیر و از نظر من قبل از اینکه با همسر سابقت قراری واسه مشاوره رفتن بذاری خودت یه جلسه تنها برو و یه پیش زمینه از موضوع به مشاور بده و یه وقت واسه مراجعه هر دوتون بگیر. اونوقت به همسر سابقت خبر بده که کی و مجا برای مشاوره باید بیاد.

  6. 4 کاربر از پست مفید عسل. تشکرکرده اند .

    maryam240 (یکشنبه 03 اسفند 93), negar1987 (سه شنبه 17 تیر 93), parsa1400 (دوشنبه 16 تیر 93), شیدا. (چهارشنبه 18 تیر 93)

  7. #24
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 06 مرداد 93 [ 09:54]
    تاریخ عضویت
    1391-9-03
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    1,370
    سطح
    20
    Points: 1,370, Level: 20
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    12

    تشکرشده 11 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوست عزیز
    روابط شما خیلی شبیه به روابط من هست از اختلافی که در رابطه با مادر من شروع شد
    به بی اعتمادی ختم شد
    من هم همین مشکلات داشتم هرچی رفتیم پیش مشاور میگفت من دوستش ندارم حتی توی دادگاه . تنها کلمه که گفت توی محضر زمان امضا گفت میخوای 3 ماه صبر کنیم
    منم گفتم چیزیکه توی چند سال درست نشد و به اینجا رسید همون بهتر که تموم بشه
    و تمام شد
    بعد هم پشیمون شد تماس میگرفت منم تماس گرفتم
    ولی زندگی این مدلی چه ارزشی داره
    توی اخرین مکالمه که داشتم گفتم واقعا دوستت دارم ولی نمیتونم باهات زندگی کنم نه خوشبختت میکنم نه تو منو خوشبخت میکنی
    مطمعن باشکه دوباره به مشکل بر میخوری شاید مقطعی خوب باشد ولی..........
    وقتی خودتو ازاد کنی و خدا حافظی کنی دنیا جوابتو با یک سلام جدیدمیده
    احساسی تصمیم نگیر عقلانی فکر کن حاظری به مشکلات قبلی برگردی؟؟؟؟؟؟؟

  8. 3 کاربر از پست مفید rastin تشکرکرده اند .

    negar1987 (سه شنبه 17 تیر 93), Somebody20 (چهارشنبه 18 تیر 93), مقیمی (سه شنبه 17 تیر 93)

  9. #25
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 مهر 93 [ 10:33]
    تاریخ عضویت
    1392-11-13
    نوشته ها
    70
    امتیاز
    889
    سطح
    15
    Points: 889, Level: 15
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    93

    تشکرشده 105 در 44 پست

    Rep Power
    0
    Array
    واقعا ممنونم دوستان
    آقا پارسا فکر میکنم طلاق ما عده نداره چون من دوشیزه هستم.
    دختر بیخیال جان به طور مستقیم ازم درخواست نکرده ولی احساسات ضد و نقیض ابراز میکنه. در ضمن ابراز علاقه برای مشاور رفتن میکنه و میگه میخوام نقطه ضعفامو برطرف کنم. اما مستقیم نمیگه برای ازدواج با منه، یا کلا برای خودش میخواد بره مشاوره و برای یه زندگی جدید
    به نظر خودمم اشتباهه که دوباره برگردم
    اما خوب احساساتم باعث میشه منم ضدونقیض باشم، یه روز دوس دارم برگردم یه روز نه
    باید جلوی احساساتمو بگیرم وگرنه باز کار دستم میده

  10. 2 کاربر از پست مفید negar1987 تشکرکرده اند .

    maryam240 (یکشنبه 03 اسفند 93), parsa1400 (چهارشنبه 18 تیر 93)

  11. #26
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 04 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1393-3-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    22,558
    سطح
    93
    Points: 22,558, Level: 93
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 792
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    3,895

    تشکرشده 2,704 در 676 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    142
    Array
    دوشیزه خانم سلام
    من نمیدونستم چون عنوان قبل شما رو نخوندم . نگار خانم باید بگم اگه اینطوره به بازگشت فکر نکنید چون رابطه جنسی نداشتین وضعیت اینگونه هست باید بگم تغییر در این موارد به ندرت قابل اعتماد میباشد منظورم در هر دو طرفه

    رابطه جنسی باعث تحمیل شدن بعضی ناملایمتی ها خواهد شد وتا چند سال این روند ادامه میابد تا این قده سرکوب شده بعد 3 یا 4 سال به سطح پوست میرسه دردی غیر قابل تحمل خواهد داشت و خیلی فرصتا از دست خواهد رفت وعمرت بعلاوه جوونیت پس این زیر بار که زاتن کجه باید بامشاوره صافش کرد نرو چون دختری و دارای فرصت
    به خدا توکل کن
    بدرود

  12. کاربر روبرو از پست مفید parsa1400 تشکرکرده است .

    negar1987 (یکشنبه 22 تیر 93)

  13. #27
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 23 آذر 98 [ 09:29]
    تاریخ عضویت
    1392-6-02
    نوشته ها
    222
    امتیاز
    7,688
    سطح
    58
    Points: 7,688, Level: 58
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    143

    تشکرشده 338 در 125 پست

    Rep Power
    40
    Array
    سلام نگار جان من پیگیر تاپیکت بودم ولی خبری ازت نبود عزیزم من هم پریروز جدا شدم و طلاقم رو گرفتم
    من قدردان نامزدم هستم و واقعا از دستش راضی هستم چون کوچکتریت کاری نکرد که من ذره ای ته دلم شک کنم که شاید دلم براش تنگ بشه و تصمیم نادرستی گرفته باشم
    از عید که بینمون به هم خورد حتی یک بار هم نه پیام داد و نه زنگ زد و نه خواست که منو برگردونه !!!
    خیلی خیلی احساس ارامش می کنم که جدا شدم !!!
    شما هم اصلا نگران نباش و عذاب وجدان نداشته باش
    مردی که وقتی کار از کار گذشت تازه یادش افتاده که نمی خواسته زندگیش به اینجا برسه نمی شه روش حساب باز کرد
    می فهمم چی می گی نلمزد منم به پدرش وابسته بود و وقتی پدرش گفت طلاقش بده نه نگفت اون می دونست من براش چی کارا کردم ولی جراا ت نداشت از زندگیش محافظت کنه
    اصلا به ایمیل ها و تماس. هاش جواب نده
    برای من سخت بود اون اوایل که چرا در جواب خوبی های من با من این کار رو کرد من از خودم برای اون مایه گذاشتم
    ولی اون حتی یک قدم به سمت من برنداشت
    دیگه از زندگیم کلا رفت بیرون و خیلی خوشحالم با اینکه دو روز از طلاقم گذشته
    عزیزم نگذار دلتنگی تو رو به اغوش کسی برگردونه که می دونی اینده ای باهاش نداری

    - - - Updated - - -

    کتاب چرا به این جا رسیدم باربارا دی انجلیس رو بخون منو خیلی اروم کرد
    نامزدت رو رها کن خاطراتش رو رها کن و اون رو ببخش و مادرش رو ببخش باور کن وقتی طلاقت رو قبول کردی تمام انرژی که نامزدت از تو می گرفت مادرش از تو می گرفت تو وجود خودت ازاد می شه و سرشار از نشاط می شی

  14. 4 کاربر از پست مفید دختر 7 تشکرکرده اند .

    negar1987 (یکشنبه 22 تیر 93), parsa1400 (پنجشنبه 19 تیر 93), sanjab (چهارشنبه 18 تیر 93), Somebody20 (چهارشنبه 18 تیر 93)

  15. #28
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 مهر 93 [ 10:33]
    تاریخ عضویت
    1392-11-13
    نوشته ها
    70
    امتیاز
    889
    سطح
    15
    Points: 889, Level: 15
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    93

    تشکرشده 105 در 44 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مرسی پارسا جان
    ممنونم دختر 7 عزیز
    من خودمم خیلی آرومتر شدم و به راهی که اومدم ایمان بیشتری پیدا کردم. چون هربار که حرف میزنه میبینم هیچ تغییری نکرده.
    خوشحالم که جدا شدم.
    دختر 7 ممنو بابت همدردی
    طلاقتو تبریک میگم. ایشالا زندگی بعدی جفتمون عااااالی بشه

  16. کاربر روبرو از پست مفید negar1987 تشکرکرده است .

    parsa1400 (دوشنبه 23 تیر 93)

  17. #29
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 04 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1393-3-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    22,558
    سطح
    93
    Points: 22,558, Level: 93
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 792
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    3,895

    تشکرشده 2,704 در 676 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    142
    Array
    نگار جان سلام
    خوشحالم تصمیم دلتو گرفتی . نگار خانم برا خوشبختی هرگز جوابشو نده تمومش کن از زندگیت دورش کن به حرفاش اهمیت نده جواب هیچیشو نده . اون درو ببند تا خدا برات یه در تازه باز کنه به سوی خوشبختی

    حالا شما تجربه خوبی داری پس بیشتر مواظب خودت باش وبرا آینده از احسساسات کمتر و منطق بیشتر بهره ببر

    بدرود

  18. کاربر روبرو از پست مفید parsa1400 تشکرکرده است .

    negar1987 (سه شنبه 24 تیر 93)

  19. #30
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 مهر 93 [ 10:33]
    تاریخ عضویت
    1392-11-13
    نوشته ها
    70
    امتیاز
    889
    سطح
    15
    Points: 889, Level: 15
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    93

    تشکرشده 105 در 44 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنون پارسا جان
    فقط ترس از آینده نگرانم میکنه، ترس از اینکه الان فرصتهای کمتری برای آشنایی با آدمای جدید دارم، چون درسم تموم شده و درحال حاضر بیکارم
    درواقع هیچ شانس آشنایی با آدمای جدید رو ندارم
    برای آینده م نگرانم، برای ازدواج ، کار ،ادامه تحصیل و...
    یه جورایی این جدایی و همینطور بیکار بودنم داره اذیتم میکنه
    تنها سرگرمی من، اینترنت و فیسبوک و ... هست
    کلافه شدم، احساس میکنم کل دوران زندگیم بیهوده گذشته

  20. کاربر روبرو از پست مفید negar1987 تشکرکرده است .

    Somebody20 (چهارشنبه 25 تیر 93)


 
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ادامه ارتباط پس از نه شنیدن از دختر
    توسط medaso در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 دی 94, 11:04
  2. آیا طلاق پس از 12 سال ؟ به علت بیماری پارانوئید همسر
    توسط asemani در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 اسفند 91, 12:36
  3. زندگی پس از طلاق من
    توسط gole kaghazi در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 تیر 91, 05:06
  4. ادامه تماس های یکی از طرفین پس از پایان رابطه
    توسط فارسیت در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 اردیبهشت 91, 02:18

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:47 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.